eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaUtrzymanie czystości w budynkach Kopalni Soli Wieliczka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-24

Wieliczka: Utrzymanie czystości w budynkach Kopalni Soli Wieliczka
Numer ogłoszenia: 174809 - 2011; data zamieszczenia: 24.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 278711, 012 2787132, faks 012 2787110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Górnictwo - Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w budynkach Kopalni Soli Wieliczka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Utrzymanie czystości w budynkach Kopalni Soli Wieliczka w pomieszczeniach biurowych, produkcyjnych, higieniczno-sanitarnych, cechowni i pomieszczeniach towarzyszących. Część II - Mycie okien i obiektów oszklonych w ramach specjalistycznych prac wysokościowych. Część I zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone przez Wykonawcę, na rzecz Zamawiającego za wynagrodzeniem, polegające na kompleksowym utrzymaniu czystości w budynkach Kopalni Soli Wieliczka S. A., tj.: 1) pomieszczeniach biurowych, produkcyjnych i higieniczno-sanitarnych o powierzchni 4450 m2 /usługa wykonywana 1 raz na dobę/, 2) pomieszczeń cechowni i pomieszczeniach towarzyszących o łącznej powierzchni 845 m2 /usługa wykonywana 3 razy na dobę/. 2. Wykaz pomieszczeń biurowych, produkcyjnych i higieniczno-sanitarnych, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1, został zamieszczony w załączniku nr 7 do specyfikacji. 3. Wykaz pomieszczeń cechowni oraz pomieszczeń towarzyszących, o których mowa w pkt. 1 ppkt 2, został zamieszczony w załączniku nr 8 do specyfikacji. 4. Zamawiający zastrzega, że będzie miał prawo zlecić, w zależności od swoich potrzeb, sprzątanie innych nie wymienionych w załączniku nr 7 do specyfikacji pomieszczeń biurowych, produkcyjnych i higieniczno-sanitarnych, o powierzchni nie przekraczającej 500 m2 (prawo opcji). 5. Przez kompleksowe sprzątanie pomieszczeń, o których mowa w pkt. 1, należy rozumieć wykonywanie wszelkich czynności, które mają na celu zapewnienie porządku i czystości w tych pomieszczeniach. Czynności te polegają w szczególności na zamiataniu, myciu, odkurzaniu, konserwacji, czyszczeniu i dezynfekcji. Część II zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę za wynagrodzeniem, na rzecz Zamawiającego usług, polegających na myciu okien i obiektów oszklonych w pomieszczeniach Kopalni Soli Wieliczka o powierzchni 1126 m2. 2. Wykaz okien i obiektów oszklonych i ich metraż, o których mowa w ust. 1, został zamieszczony w załączniku nr 11 do specyfikacji . 3. Zamawiający zastrzega, że będzie miał prawo zlecić, w zależności od swoich potrzeb, mycie okien i obiektów szklanych nie wymienionych w załączniku nr 11 o powierzchni nie przekraczającej 100 m2 (prawo opcji). Zlecenie świadczenia usług mycia w ramach prawa opcji zostanie każdorazowo zgłoszone Wykonawcy na 2 tygodnie przed terminem ich wykonania, a rozliczenie tych usług nastąpi jednocześnie z rozliczeniem najbliższego mycia świadczonego w jednym z terminów określonych w części 3.2. pkt. 1 SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest ukończyć (wykonać) usługi zlecone w ramach opcji w terminie 7 dni roboczych od wyznaczonego przez Zamawiającego dnia ich rozpoczęcia. Szczegółowe informacje zawarte są w SIWZ i na stronie internetowej Kopalni Soli Wieliczka..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Część I zamówienia - Utrzymanie czystości w budynkach Kopalni Soli Wieliczka w pomieszczeniach biurowych, produkcyjnych, higieniczno-sanitarnych, cechowni i pomieszczeniach towarzyszących. (dotyczy Wykonawców składających ofertę na I część zamówienia). Wadium w wysokości: 18.000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Część II zamówienia - Mycie okien i obiektów oszklonych w ramach specjalistycznych prac wysokościowych. (dotyczy Wykonawców składających ofertę na II część zamówienia). Wadium w wysokości: 500,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Część II zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I zamówienia - udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzech usług, polegających na sprzątaniu pomieszczeń biurowych, produkcyjnych i higieniczno sanitarnych, o wartości minimum 300 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie Część II zamówienia - udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzech usług, polegających na myciu okien i obiektów oszklonych w ramach prac wysokościowych, o wartości minimum 20 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Część II zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Część II zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Częśc I zamówienia - posiadanie przez Wykonawcę aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej na okres realizacji przedmiotu zamówienia z wyłączeniem okresu rękojmi w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej opiewającą na kwotę, co najmniej 300.000,00 zł. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić polisy, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie warunku) Część II zamówienia - posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100.000,00 zł (polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Część I zamówienia - 1.Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie, o którym mowa w ust. 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2.Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1)udzielenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia na wykonanie robót dodatkowych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2)przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, zawinionych przez Zamawiającego, 3)działania siły wyższej, 4)zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 3.Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 2, nie powoduje powstania u żadnej ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4.W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1)szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2)uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 3)projekt zmiany umowy. 5.Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6.Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. 7.Zmiana umowy zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez obie strony. 8.Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia. Część II zamówienia - 1.Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie, o którym mowa w ust. 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2.Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1)udzielenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia na wykonanie robót dodatkowych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2)przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, zawinionych przez Zamawiającego, 3)działania siły wyższej, 4)zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 3.Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 2, nie powoduje powstania u żadnej ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4.W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1)szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2)uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 3)projekt zmiany umowy. 5.Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6.Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. 7.Zmiana umowy zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez obie strony. 8.Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalniawieliczka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna 32-020 Wieliczka, ul. Park Kingi 1 Dział Zamówień Publicznych pokój nr A.9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna 32-020 Wieliczka, ul. Park Kingi 1 Sekretariat Zarządu - Budynek A parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie czystości w budynkach Kopalni Soli Wieliczka w pomieszczeniach biurowych, produkcyjnych, higieniczno-sanitarnych, cechowni i pomieszczeniach towarzyszących.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone przez Wykonawcę, na rzecz Zamawiającego za wynagrodzeniem, polegające na kompleksowym utrzymaniu czystości w budynkach Kopalni Soli Wieliczka S. A., tj.: 1)pomieszczeniach biurowych, produkcyjnych i higieniczno-sanitarnych o powierzchni 4450 m2 /usługa wykonywana 1 raz na dobę/, 2)pomieszczeń cechowni i pomieszczeniach towarzyszących o łącznej powierzchni 845 m2 /usługa wykonywana 3 razy na dobę/. 2.Wykaz pomieszczeń biurowych, produkcyjnych i higieniczno-sanitarnych, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1, został zamieszczony w załączniku nr 7 do specyfikacji. 3.Wykaz pomieszczeń cechowni oraz pomieszczeń towarzyszących, o których mowa w pkt. 1 ppkt 2, został zamieszczony w załączniku nr 8 do specyfikacji. 4.Zamawiający zastrzega, że będzie miał prawo zlecić, w zależności od swoich potrzeb, sprzątanie innych nie wymienionych w załączniku nr 7 do specyfikacji pomieszczeń biurowych, produkcyjnych i higieniczno-sanitarnych, o powierzchni nie przekraczającej 500 m2 (prawo opcji). 5.Przez kompleksowe sprzątanie pomieszczeń, o których mowa w pkt. 1, należy rozumieć wykonywanie wszelkich czynności, które mają na celu zapewnienie porządku i czystości w tych pomieszczeniach. Czynności te polegają w szczególności na zamiataniu, myciu, odkurzaniu, konserwacji, czyszczeniu i dezynfekcji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mycie okien i obiektów oszklonych w ramach specjalistycznych prac wysokościowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę za wynagrodzeniem, na rzecz Zamawiającego usług, polegających na myciu okien i obiektów oszklonych w pomieszczeniach Kopalni Soli Wieliczka o powierzchni 1126 m2. 2. Wykaz okien i obiektów oszklonych i ich metraż, o których mowa w ust. 1, został zamieszczony w załączniku nr 11 do specyfikacji . 3. Zamawiający zastrzega, że będzie miał prawo zlecić, w zależności od swoich potrzeb, mycie okien i obiektów szklanych nie wymienionych w załączniku nr 11 o powierzchni nie przekraczającej 100 m2 (prawo opcji). Zlecenie świadczenia usług mycia w ramach prawa opcji zostanie każdorazowo zgłoszone Wykonawcy na 2 tygodnie przed terminem ich wykonania, a rozliczenie tych usług nastąpi jednocześnie z rozliczeniem najbliższego mycia świadczonego w jednym z terminów określonych w części 3.2. pkt. 1 SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest ukończyć (wykonać) usługi zlecone w ramach opcji w terminie 7 dni roboczych od wyznaczonego przez Zamawiającego dnia ich rozpoczęcia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.