Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-24
Mielec: Utrzymanie zimowe dróg gminnych, placów, chodników i parkingów w Mielcu
Numer ogłoszenia: 174817 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Mielec, ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7888500, fax 017 7888505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zimowe dróg gminnych, placów, chodników i parkingów w Mielcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zimowe dróg gminnych, placów, chodników i parkingów w Mielcu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferent winien spełniać następujące warunki : 1.być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, nie może być w trakcie procesu likwidacyjnego bądź upadłościowego. 2.dysponować odpowiednim sprzętem (min. 4 piaskarki z pługami i 2 pługi do odśnieżania chodników, w tym jeden do 3,5t) oraz personelem posiadającym odpowiednie kwalifikacje (świadectwa kwalifikacyjne dla kierowców). 3.nie zalegać z podatkami, opłatami lub składkami na ubezpieczenia społeczne. 4.posiadać doświadczenie w zakresie wykonywania usług tożsamych z przedmiotem zamówienia. 5.nie pozostawać w stosunku dominacji lub zależności z innymi uczestnikami postępowania oraz Zamawiającym
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie dokumenty i oświadczenia złożone do przetargu winny być załączone w oryginałach lub poświadczonych odpisach (kserokopiach). ad. 1. - aktualny wypis z rejestru handlowego, rejestru przedsiębiorstw lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) oświadczenie, że firma nie jest w trakcie procesu likwidacji lub upadłościowego, podpisane przez osobę mającą prawo reprezentacji, ad. 2. - odpisy z ewidencji środków trwałych, odpisy umów dzierżawy lub leasingu sprzętu, potrzebnego do realizacji zadania (udokumentować posiadanie w dyspozycji min. 4 piaskarki z pługami i 2 pługi do odśnieżania chodników, w tym jeden do 3,5t),odpisy dokumentów stwierdzających posiadanie uprawnień przez pracowników (świadectwa kwalifikacyjne dla kierowców). ad. 3. - aktualne zaświadczenie o braku zaległości z opłatami składek ZUS zatrudnionych pracowników, aktualne zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z uiszczaniem zobowiązań podatkowych (datowane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ) ad. 4. - wykazy wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat usług na terenie miejskim, tożsamych z przedmiotem zamówienia, referencje, ad. 5. - oświadczenie, że oferent nie pozostaje w stosunku dominacji lub zależności z innymi uczestnikami postępowania oraz z Zamawiającym, złożone po otwarciu ofert Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium. Ponadto: 1.Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do formularza oferty), 2.informacje na temat karalności z Krajowego Rejestru Karnego, dotyczącą urzędujących członków władz oferenta, wydane nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.oświadczenie, że oferent zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjmuje ją do realizacji bez zastrzeżeń oraz podpisze umowę o treści jak w umowie stanowiącej załącznik nr 5 do specyfikacji w ciągu 7 dni od daty ogłoszenia wyników.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielec.pl/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego, pok. 34.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego, pok. 20.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- 24.2025 Wykonywanie przeglądów technicznych klimatyzatorów, agregatów chłodniczych i agregatów wody lodowej w Szpitalu Specjalistycznym im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 1 147R na odcinku 900 mb w miejscowości Gliny Małe i Gliny Wielkie;
- Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Mielcu
- Zakup i dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i opatrunków dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
- Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2025 roku;
- Dostawa i montaż ławek rezerwowych na Stadionie Miejskim im. Grzegorza Lato w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.