Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-22
Piotrków Trybunalski: Uruchomienie i prowadzenie na terenie powiatu piotrkowskiego 26 filii Akademii Ruchu na potrzeby realizacji przez Powiat Piotrkowski projektu pn.: Twoje Serce Twoim Życiem - Program Zmniejszenia Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia współfinansowanego w ramach Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz budżetu państwa w podziale na Część I, II, III, IV, V.
Numer ogłoszenia: 17481 - 2016; data zamieszczenia: 22.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Piotrkowski , ul. Dąbrowskiego 7, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 44 732 88 00, faks 44 732 88 03.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uruchomienie i prowadzenie na terenie powiatu piotrkowskiego 26 filii Akademii Ruchu na potrzeby realizacji przez Powiat Piotrkowski projektu pn.: Twoje Serce Twoim Życiem - Program Zmniejszenia Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia współfinansowanego w ramach Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz budżetu państwa w podziale na Część I, II, III, IV, V..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Uruchomienie i prowadzenie na terenie powiatu piotrkowskiego 26 filii Akademii Ruchu na potrzeby realizacji przez Powiat Piotrkowski projektu pn.: Twoje Serce Twoim Życiem - Program Zmniejszenia Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: Lp.Wyszczególnienie Ilość (godz.) ilość akademii, filii Uruchomienie i prowadzenie na terenie powiatu piotrkowskiego 26 filii Akademii Ruchu - AR 141 h 1 AR 1.Część I - AR na ternie gmin: Aleksandrów, Sulejów, Wolbórz 846 h 6 AR 2.Część II AR na ternie gmin: Czarnocin, Grabica 564 h 4 AR 3.Część III - AR na ternie gmin: Moszczenica 705 h 5 AR 4.Część IV - AR na ternie gmin: Łęki Szlacheckie, Ręczno, Gorzkowice 705 h 5 AR 5.Część V - AR na ternie gmin: Rozprza, Wola Krzysztoporska 846 h 6 AR Koszt uruchomienia i prowadzenia 26 AR 3 666 h 26 AR 3.W ramach projektu realizowany jest program promocji zdrowego stylu życia skierowany do osób zagrożonych zapadalnością na choroby układu krążenia. 4.Akademie Ruchu to jedna z form wsparcia ogólnodostępnego, która ma za zadanie promować i zachęcać uczestników projektu oraz ogółu społeczności lokalnych do aktywności sprzyjającej zdrowiu poprzez umożliwienie udziału w zajęciach rekreacyjno - sportowych. 5.Akademie Ruchu dedykowane są: dla osób, które znalazły się w grupie docelowej Programu tj. osoby w wieku 25 - 55 lat, korzystające ze świadczeń rodzinnych lub świadczeń ośrodka pomocy społecznej z tytułu dochodu, osób pełnoletnich, które nie należą do grupy docelowej, są mieszkańcami danej gminy i wykazują chęć udziału w proponowanych zajęciach sportowych. 6.Założenia organizacyjne i wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia. 1)Akademia Ruchu (AR) organizacyjnie stanowić ma formę ogólnodostępnych punktów, w których prowadzone będą przez instruktora (trenera) zorganizowane zajęcia sportowe. 2)W ramach Akademii Ruchu przewiduje się możliwość zorganizowania wszelkich zajęć, które sprzyjać będą regularnej aktywności fizycznej, są ogólnie dostępne (nie wymagają szczególnych umiejętności z danej dyscypliny) i powszechne. 3)Zakłada się, że obligatoryjnie w każdej Akademii Ruchu zorganizowane zostaną co najmniej raz w tygodniu 1 zajęcia z nordic walking, a pozostałe zajęcia w postaci marszobiegów lub i fitness tj. pilates, zdrowy kręgosłup itp. 4)Zamawiający dopuszcza również możliwość zorganizowania, poza zajęciami obligatoryjnymi wymienionymi wyżej, innych form zajęć, jeśli będzie to wynikało z potrzeb lokalnej społeczności a Wykonawca uzyska zgodę na użytkowanie sal czy boisk na terenie działania danej AR. W takim przypadku zaproponowane przez Wykonawcę zajęcia będą musiały zostać zaakceptowane przez Zamawiającego w porozumieniu z lokalnymi partnerami. 5)Planując harmonogramy i rodzaje zajęć oraz organizację AR Wykonawca powinien wziąć pod uwagę porę roku, a także okres wakacji, a w szczególności, gdy miejscem prowadzenia Akademii Ruchu będą szkoły. 6)Planowana częstotliwość zajęć z instruktorem (trenerem) łącznie 3 godziny (godzina zajęć wynosi 60 min.), co najmniej 2 razy w tygodniu przez cały czas realizacji zamówienia. 7)Istnieje możliwość skumulowania zajęć w jednym dniu w przypadku bardzo dużego zainteresowania określoną formą zajęć i koniecznością utworzenia dwóch grup lub zaproponowania dwóch (trzech) różnych bloków sportowych. Należy uwzględnić możliwość prowadzenia zajęć w weekendy. 8)Łącznie przez cały okres działalności Akademii Ruchu planowane jest zorganizowanie minimum 94 zajęcia, których łączna liczba godzin wyniesie 141 h w każdej z filii AR przez okres 47 tygodni licząc od marca 2016 r. do 10 lutego 2017 r. 9)Planuje się, że w każdej z 11 gmin powiatu piotrkowskiego łącznie, w porozumieniu z lokalnymi partnerami, którzy zadeklarowali współpracę na rzecz projektu, uruchomionych zostanie 26 filii AR. Wykaz partnerów w podziale na poszczególne gminy dostępny jest na stronie projektu www.zdrowie.powiat-piotrkowski.pl - Akademie Ruchu lub w zakładce - Do pobrania. 10)Sprzęt w postaci piłek do pilatesu, karimat, kijów do nordic walking w ilości po 10 sztuk na każdą AR zapewni Zamawiający, przekazując wymieniony sprzęt na rzecz zdeklarowanych do współpracy partnerów lokalnych. 11)Udział w zajęciach jest dobrowolny, dlatego bardzo ważna przy realizacji zamówienia będzie promocja prowadzonych zajęć, ich atrakcyjność oraz dopasowanie do potrzeb potencjalnych uczestników. 12)Z uwagi na fakt, że zajęcia będą miały charakter dobrowolny, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) ilości godzin w ramach zajęć wskazanych w zamówieniu, dlatego też podane zestawienie ilościowe nie jest wiążące dla Zamawiającego. 13)W celu realizacji zadania Zamawiający powierzy Wykonawcy przetwarzanie danych osobowych osób deklarujących uczestnictwo w projekcie w zakresie i celu niezbędnym do dokumentowania prowadzonej w ramach Akademii Ruchu. 14)Dokumentowanie zajęć: Dzienniki zajęć (wg wzoru dziennika lekcyjnego) obecności z imiennymi wpisami uczestników. Dziennik prowadzi osoba prowadząca zajęcia (z zaznaczeniem osób, które są w grupie docelowej lub/i jest w Programie). Oświadczenia dotyczące stanu zdrowia uczestników. Wzór oświadczenia dostarczy Zamawiający. 7.Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia wobec Wykonawcy: 1)Prowadzenie zajęć w atrakcyjnej i ciekawej dla uczestników formie, 2)Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej. 3)Poinformowanie na wstępie zajęć, że przedsięwzięcie organizowane jest z udziałem środków finansowych pochodzących z funduszy norweskich i budżetu państwa; 4)Opracowanie oraz przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji i wprowadzenie do stosowania regulaminu zasad uczestnictwa osób biorących udział w poszczególnych zajęciach prowadzonych przez Akademie Ruchu. 5)Regulaminy te winny w szczególności zawierać prawa i obowiązki osób uczestniczących w zajęciach, opis poszczególnych zajęć, dane organizatora zajęć. 6)Dokonanie ewaluacji zajęć w oparciu o ankiety wypełniane przez uczestników na początku i na końcu zajęć (ewaluacja powinna być dokonana na próbie co najmniej 20 uczestników), dwa razy, na początku uruchomienia AR i na końcu. 7)Kwestionariusze ankiet zostaną dostarczone przez Zamawiającego w ilości uzgodnionej z realizatorem zajęć. 8.Przedstawianie miesięcznego sprawozdania (wzór dostarczy Zamawiający) w wersji elektronicznej i papierowej w zakresie: liczby odbytych godzin w ramach zajęć w AR, liczby osób uczestniczących w zajęciach z zaznaczeniem osób spełniających kryteria grupy docelowej lub/i uczestniczących w programie badań profilaktycznych (ankietowych) w podziale na kobiety i mężczyzn oraz poszczególne akademie, w terminie 7 dni licząc od dnia zakończenia danego miesiąca, którego dotyczy z zastrzeżeniem, że ostatni raport zostanie przedstawiony zamawiającemu nie później niż do 17.02.2017 r. 9.Przestrzeganie obowiązującego regulaminu dotyczącego sposobu korzystania z udostępnionych obiektów oraz zachowania zasad bezpieczeństwa i higieny podczas zajęć. 10.Stałej współpracy z Biurem Projektu oraz właściwym miejscowo dla danej AR lokalnym klubem sportowym lub szkołą oraz bieżącego przekazywania wszelkich informacji mających wpływ na prawidłową realizacje powierzonego zadania. 11.Przekazania całej dokumentacji Zamawiającemu, w ciągu siedmiu dni licząc od dnia zakończenia działalności AR w ramach zamówienia, ale nie później niż do dnia 17.02.2017 r. 12.Wykonawca zobowiązuje się do zamieszczenia logotypów funduszy norweskich zgodnie z Podręcznikiem Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej oraz Wymogami dotyczącymi informacji i promocji (załącznik nr 4 do regulacji na temat wdrażania Mechanizmu Finansowego EOG oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014) dostępnym na stronie www.eog.gov.pl strony dowiedz-sie-wiecej-o-funduszach wez-udzial-w-promocji-funduszy zasady-promocji . 13.Zamieszczania na przeznaczonej do tego celu tablicy informacyjnej (tablice zostaną dostarczone przez Zamawiającego) wszelkich bieżących informacji dot. działalności Akademii Ruchu w miejscu jej działalności. 14.Wykonawcy są zobowiązani do starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, wszystkimi czynnikami mającymi wpływ na kształtowanie się cen ofertowych oraz warunkami wykonania zamówienia. 15.Zamawiający zastrzega sobie możliwość bieżącego monitorowania przebiegu prowadzonych spotkań i konsultacji w trakcie ich trwania, mającego na celu sprawdzenie prawidłowości realizacji przedmiotu zamówienia..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podst. art. 67 ust. 1 pkt. 6).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.60.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.02.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do niniejszego postępowania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności będzie spełniony jeżeli Wykonawca: a) posiada kwalifikacje do pracy w zakresie prewencji zachowań prozdrowotnych np. z zakresu fizjoterapii, rehabilitacji lub innych pokrewnych dziedzin oraz załączy podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonywania określonej działalności lub czynności będzie spełniony jeżeli Wykonawca: a) posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć sportowych, posiada dodatkowe kwalifikacje do pracy w zakresie prewencji zachowań prozdrowotnych np. z zakresu fizjoterapii, rehabilitacji lub innych pokrewnych dziedzin oraz załączy podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, iż posiada kwalifikacje lub /i dysponuje lub będzie dysponować zespołem osób posiadających kwalifikacje uprawniające je do prowadzenia zaproponowanych przez Wykonawcę zajęć oraz załączy Wykaz osób - Załącznik nr 6 do SIWZ - przewidywanych do realizacji zamówienia. Z dostarczonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki Wykonawca spełnił. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Wartość maerytoryczna - 40
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe
97-300 Piotrków Trybunalski
ul. Dąbrowskiego 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2016 godzina 10:45, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta, sala 112 Starostwo Powiatowe 97-300 Piotrków Tryb. ul. Dąbrowskiego 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu pn.: Twoje Serce Twoim Życiem - Program Zmniejszania Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia współfinansowany w ramach Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz budżetu państwa..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Akademia Ruchu na terenie gmin: Aleksandrów, Sulejów, Wolbórz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uruchomienie i prowadzenie na terenie powiatu piotrkowskiego 26 filii Akademii Ruchu na potrzeby realizacji przez Powiat Piotrkowski projektu pn.: Twoje Serce Twoim Życiem - Program Zmniejszenia Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia - Część I -Akademia Ruchu na terenie gmin: Aleksandrów, Sulejów, Wolbórz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.60.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.02.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Wartość merytoryczna - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Akademia Ruchu na terenie gmin : Czarnocin, Grabica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uruchomienie i prowadzenie na terenie powiatu piotrkowskiego 26 filii Akademii Ruchu na potrzeby realizacji przez Powiat Piotrkowski projektu pn.: Twoje Serce Twoim Życiem - Program Zmniejszenia Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia - Część II -Akademia Ruchu na terenie gmin: Czarnocin, Grabica.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.60.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.02.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Wartość merytoryczna - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Akademia Ruchu na terenie gminy Moszczenica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uruchomienie i prowadzenie na terenie powiatu piotrkowskiego 26 filii Akademii Ruchu na potrzeby realizacji przez Powiat Piotrkowski projektu pn.: Twoje Serce Twoim Życiem - Program Zmniejszenia Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia - Część III -Akademia Ruchu na terenie gminy Moszczenica.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.60.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.02.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Wartośc merytoryczna - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Akademia Ruchu na terenie gmin: Łęki Szlacheckie, Ręczno, Gorzkowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uruchomienie i prowadzenie na terenie powiatu piotrkowskiego 26 filii Akademii Ruchu na potrzeby realizacji przez Powiat Piotrkowski projektu pn.: Twoje Serce Twoim Życiem - Program Zmniejszenia Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia - Część IV -Akademia Ruchu na terenie gmin: Łęki Szlacheckie, Ręczno, Gorzkowice.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.60.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.02.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Wartość merytoryczna - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Akademia Ruchu na terenie gmin: Rozprza, Wola Krzysztoporska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uruchomienie i prowadzenie na terenie powiatu piotrkowskiego 26 filii Akademii Ruchu na potrzeby realizacji przez Powiat Piotrkowski projektu pn.: Twoje Serce Twoim Życiem - Część nr V- Akademia Ruchu na terenie gmin: Rozprza, Wola Krzysztoporska.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.60.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.02.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Wartość merytoryczna - 40
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Zakup tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim.
- Kompleksowa organizacja konferencji pn. "Doradztwo - kariera - sukces - jak to się robi w łódzkiem?" finansowanej ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
- Dostawa samochodu osobowego typu van, minivan, minibus dla potrzeb Pogotowia Opiekuńczego w Piotrkowie Trybunalskim.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej obiektu i mienia Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Adama Próchnika w Piotrkowie Trybunalskim, ul. M. Curie-Skłodowskiej 3 w 2025 r. i 2026 r.
- Budowa utwardzenia podwórza oraz kanalizacji deszczowej przy ul. Plac Niepodległości 5 w Piotrkowie Trybunalskim
- KONSERWACJA I NAPRAWA ILUMINACJI ŚWIETLNYCH (ZIMOWO-ŚWIĄTECZNYCH) NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGH, osób towarzyszących, dzieci do lat 15, młodzieży w wieku od 15 do 18 lat, seniorów powyżej 60 roku życia.
- Świadczenie usługi polegającej na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu w Białymstoku na podstawie imiennych kart wstępu
- Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla grup uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 w Wieliczce w 2025r.
więcej: Usługi sportowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.