eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłońskPostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego w Powiecie Płońskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-13

Płońsk: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego w Powiecie Płońskim
Numer ogłoszenia: 174826 - 2015; data zamieszczenia: 13.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Płoński , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6627764(66), faks 023 6623816.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plonski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego w Powiecie Płońskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego w Powiecie Płońskim. Dostawa obejmuje: 1) Laptop z oprogramowaniem systemowym- ilość sztuk 15 2) Zestaw komputerowy stacjonarny z oprogramowaniem systemowym i zasilaczem awaryjnym - ilość sztuk 28 3) Oprogramowanie biurowe- ilość sztuk 43 4) Oprogramowanie antywirusowe - ilość sztuk 30 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę obejmującą wszystkie elementy opisu przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiotem zamówienia jest na dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach projektu Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego w Powiecie Płońskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik A do SIWZ. Przedmiot zamówienia zostanie przekazany zgodnie z przeznaczeniem do Szkół określonych w Załączniku A na ich majątek. Opis przedmiotu zamówienia w sposób jednoznaczny wskazuje na sposób korzystania z programów zainstalowanych na dostarczonych komputerach, Wykonawcy składając oferty są zobowiązani oferować taki model licencjonowania produktów, który będzie dostosowany do potrzeb i wymagań Zamawiającego. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad technicznych i prawnych, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta na rynek polski, winien spełniać normy bezpieczeństwa, poszczególne rodzaje dostarczonych urządzeń będą jednakowe pod względem producenta, marki i parametrów np. Laptopy- ilość sztuk 15 - będą jednakowe pod względem producenta, marki i parametrów Zestawy komputerowe : -stacja- ilość sztuk 28- będą jednakowe pod względem producenta, marki i parametrów - monitor- ilość sztuk 28- będą jednakowe pod względem producenta, marki i parametrów - klawiatura- ilość sztuk 28- będą jednakowe pod względem producenta, marki i parametrów - mysz- ilość sztuk 28- będą jednakowe pod względem producenta, marki i parametrów - ups - ilość sztuk 28- będą jednakowe pod względem producenta, marki i parametrów 4. W laptopach pkt. 1 i zestawach komputerowych pkt 2. Opis przedmiotu zamówienia Zamawiający określi proporcje podziału dysków twardych na partycje po podpisaniu umowy w zależności od wielkości zaoferowanych dysków. 5. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie biurowe i oprogramowanie antywirusowe było zainstalowane zgodnie z przeznaczeniem określonym w pkt. 3 i 4 Opisu przedmiotu zamówienia- Załącznik A do SIWZ. 6. Dostawa poszczególnych egzemplarzy sprzętu komputerowego i oprogramowania nastąpi na koszt własny Wykonawcy do wskazanych przez Zamawiającego w Załączniku A lokalizacji. Adresy jednostek, do których Wykonawca dostarczy sprzęt komputerowy i oprogramowanie: 1. Zespół Szkół nr 1 w Płońsku ul. Sienkiewicza 8 09-100 Płońsk 2. Zespół Szkół nr 2 w Płońsku ul. ZWM 10 09-100 Płońsk 3. Zespół Szkół nr 3 w Płońsku, ul. Młodzieżowa 11 a 09-100 Płońsk 4. Zespół Szkół Ogólnokształcących w Płońsku ul. Płocka 56 09-100 Płońsk 5. Zespół Szkół w Czerwińsku ul. Władysława Jagiełły 24 09-150 Czerwińsk n /Wisłą 6. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Jońcu Joniec 50 09-131 Joniec 7. Zespół Szkół w Raciążu ul. Kilińskiego 64 09-140 Raciąż 7. Sprzęt komputerowy i oprogramowanie mają być dostarczone w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność. Zamawiający wymaga kompletnego podłączenia dostarczonego sprzętu i oprogramowania w miejscach przez niego wskazanych w Załączniku A. 8. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia w dniu składania ofert nie był przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji, sprzedaży lub wsparcia technicznego. 9. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz ze sprzętem i oprogramowaniem komputerowym oryginalny komplet nośników z oprogramowaniem, sterownikami i dokumentacją ich producentów zawierającą informacje techniczne pozwalające na prawidłową konfigurację sprzętu i jego rozbudowę oraz karty gwarancyjne zawierające: typ i numer seryjny urządzenia oraz terminy gwarancji, jeśli producenci wystawiają takie karty. W przeciwnym wypadku gwarancję stanowi faktura końcowa. 10. Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w celu realizacji projektu pn. Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego w powiecie płońskim, realizowanego przez Powiat Płoński w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka VIII Oś Priorytetowa Działanie 8.3 - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu -eInclusion ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2 900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania każda dostawa o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto wraz z dowodami, że wykonał dostawę w sposób należyty lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania każda dostawa o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto wraz z dowodami, że wykonuje dostawę w sposób należyty. Z uwagi na często występującą dużą ilość zrealizowanych dostaw, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz głównych (najważniejszych) dostaw. Wybór w kwestii zakwalifikowania niektórych ze zrealizowanych dostaw jako głównych został pozostawiony Wykonawcy. Dowodami o których mowa wyżej są: a) poświadczenie, b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a), W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonych dokumentów i oświadczeń tj. złożone prawidłowo dokument, oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia (gwarancyjną) nie mniejszą niż 100 000,00 zł, wymóg opłacenia polisy a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia powinien być spełniony na dzień upływu terminu składania ofert. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonych dokumentów i oświadczeń tj. złożone prawidłowo dokument, oświadczenie żądane przez zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Wymagane dokumenty poświadczające, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną- dotyczy stacja komputerowa, monitor, laptop. 2. Deklaracja zgodności CE - stacja komputerowa, monitor, laptop, zasilacz awaryjny. 3. Certyfikat EnergyStar - dotyczy stacja komputerowa, monitor, laptop. 4. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis gwarancyjny realizowany będzie przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta oraz, że serwis będzie realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 lub równoważnej - dotyczy stacja komputerowa, monitor, laptop. 5. Dokumenty poświadczające, że oferowany serwer poprawnie współpracuje z oferowanym systemem operacyjnym - dotyczy stacja komputerowa, laptop.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oprócz oświadczeń i dokumentów wymienionych w Sekcji III.4 należy złożyć: a) formularz oferty cenowej ( wg wzoru - Załącznik Nr 2 do SIWZ), b) kserokopię dowodu wpłaty wadium, jeśli zostało wpłacone w formie pieniądza; wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, należy załączyć do oferty w postaci oryginału dokumentu (w celu możliwości jego zwrotu lub zatrzymania) oraz w formie kserokopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem, c) niezbędne pełnomocnictwa, jeżeli zostały udzielone, d) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy (według wzoru - Załącznik Nr 6 do SIWZ). 2. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. 4) Przy ocenie spełniania warunków dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej, brany jest pod uwagę łączny potencjał Wykonawców. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać, iż brak jest podstaw do jego wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają wspólne oświadczenie , że razem spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. 6) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) w zakresie zmiany terminu płatności, po uprzednim wyrażeniu pisemnej zgody Stron umowy. 2) w zakresie zmiany rachunku bankowego Strony umowy po uprzednim wyrażeniu pisemnej zgody Stron umowy . 3) zmiany przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, po uprzednim wyrażeniu pisemnej zgody Stron umowy. 4) zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu zamówienia, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy, po uprzednim wyrażeniu pisemnej zgody Stron umowy. 5) Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany przedstawicieli Zamawiającego na etapie zawierania umowy w stosunku do jej projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-plonski.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek Wykonawcy skierowany na adres: Starostwo powiatowe w Płońsku ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, pokój Nr 316,II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w celu realizacji projektu pn. Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego w powiecie płońskim, realizowanego przez Powiat Płoński w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka VIII Oś Priorytetowa Działanie 8.3 - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu -eInclusion ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.