eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SypniewoDostawa materiałów elektroinstalacyjnych wraz z ich zainstalowaniem oraz budowa nowego oświetlenia w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy, finansowana z oszczędności w opłatach za energię elektryczną na cele oświetlenia dróg na terenie Gminy Sypniewo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-18

Sypniewo: Dostawa materiałów elektroinstalacyjnych wraz z ich zainstalowaniem oraz budowa nowego oświetlenia w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy, finansowana z oszczędności w opłatach za energię elektryczną na cele oświetlenia dróg na terenie Gminy Sypniewo.
Numer ogłoszenia: 174848 - 2010; data zamieszczenia: 18.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sypniewo , ul. Ostrołęcka 27, 06-216 Sypniewo, woj. mazowieckie, tel. 029 7177783, faks 029 7177816.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sypniewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów elektroinstalacyjnych wraz z ich zainstalowaniem oraz budowa nowego oświetlenia w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy, finansowana z oszczędności w opłatach za energię elektryczną na cele oświetlenia dróg na terenie Gminy Sypniewo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr I -dostawa materiałów elektroinstalacyjnych wraz z ich zainstalowaniem finansowana z oszczędności w opłatach za energię elektryczną na cela oświetlenia dróg na terenie Gminy Sypniewo. Zadanie nr II -budowa nowego oświetlenia w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy, finansowana z oszczędności w opłatach za energię elektryczną na cele oświetlenia dróg na terenie Gminy Sypniewo. Zadanie nr I obejmuje: a) dostawę 346 szt. opraw oświetlenia ulicznego i źródeł światła. - oprawa uliczna + źródło o mocy 70W - 322 szt. - oprawa uliczna + źródło o mocy 100W - 24 szt. b)dostawę 101 szt. wysięgników rurowych wraz z elementami montażowymi c)dostawę 346 szt. izolowanych gniazd bezpiecznikowych typu BZO-01 z wkładką topikową d)Bi-Wts-6A e)dostawę 432 szt. zacisków instalacyjnych typu SLIP- 22.12 f)dostawę 1038 mb przewodu YDYżo-3x2,5mm2 g)dostawę 2155 mb przewodu izolowanego AsXSn 2x25mm2 h)dostawę 215 mb przewodu izolowanego AsXSn 4x25mm2 i)dostawę 112 szt. uchwytów hakowych typu SOT 21;dostawę 112 szt. uchwytów odciągowych typu SO 80.2259 j)dostawę 34 kompletnych zestawów szaf oświetleniowych wg załącznika nr11 k)demontaż starych opraw oświetlenia ulicznego oraz montaż nowych wraz ze źródłem światła i przewodem zasilającym i zaciskiem l)demontaż starych wysięgników i montaż nowych m)montaż nowych gniazd bezpiecznikowych wraz z bezpiecznikiem n)montaż 34 zestawów szaf oświetleniowych o)podwieszenie 2370mb przewodu izolowanego AsXSn wraz z osprzętem p)pomalowanie malowanie 183 szt. starych wysięgników o długości 1,5m q)dokonanie niezbędnych uzgodnień z Rejonem Energetycznym w celu zainstalowania dostarczonych materiałów. Szczegółowy opis wymagań technicznych materiałów stanowi załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. Zadanie nr II obejmuje: budowa nowego oświetlenia w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy, załącznik nr 12 w następujących miejscowościach - Biedrzyce Stara Wieś - Gąsewo - Gąsewo ul. Polna - Jarzyły Prześniska - Poświętne - Rzechowo Gać - Rzechówek.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe 31.68.24.00 - Napowietrzne urządzenia elektryczne 31.31.00.00 - Sieci zasilające 45.61.31.10 - 45.61.31.10 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonego wykazu robót.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonego wykazu robót.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonego wykazu osób.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia a podstawie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o minimalnej sumie ubezpieczenia 500.000,00 zł obejmującego okresem ubezpieczenia co najmniej okres 6 miesięcy od dnia złożenia oferty w niniejszym postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty, jakie powinien dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia, że dostawy odpowiadają wymaganiom technicznym określonym przez Zamawiającego zawartych w załączniku nr 9 dołączonym do SIWZ. a)dla opraw ulicznych: -kartę katalogową oferowanych opraw ulicznych; -deklarację na znak CE wystawioną przez producenta opraw; a)dla źródeł światła: -kartę katalogową oferowanych lamp sodowych; -deklarację na znak CE wystawioną przez producenta lamp sodowych. b)dla wysięgników , elementów mocujących i szaf oświetleniowych. -oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań zawartych w SIWZ zał.nr.10. c)dla pozostałych materiałów: -deklaracja zgodności na znak CE wystawiony przez producenta materiałów. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6 niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak

  • nie należy przedkładać oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Informacje ogólne dotyczące kwestii formalnych umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 1.Zgodnie z art. 139 i 140 u.p.z.p. umowa w sprawie niniejszego zamówienia: -zostanie zawarta w formie pisemnej, 2.mają do niej zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego, jeżeli przepisy ustawy nie stanowią inaczej, 3.jest jawna i podlega udostępnieniu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej, 4.zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie, z zastrzeżeniem art.140 ust.2 u.p.z.p. 5.jest nieważna: -jeżeli zachodzą przesłanki określone w art. 146 u.p.z.p., -w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w niniejszej SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy i określa następujące warunki takich zmian: 1) termin realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a)wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, b)nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentów budowy, do których przekazania Zamawiający był zobowiązany, c)wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy. ( Nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru Zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę.), d)konieczności wykonania przez Zamawiającego korekty projektu. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności. 2)forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy- zgodnie z art. 149 ust 1 u.p.z.p. 3)rozszerzenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz przedłużenie terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez Wykonawcę, 4)zmiana harmonogramu prac oraz sposobu rozliczenia za wykonane roboty w przypadku: -wystąpienia uzasadnionej konieczności aktualizacji harmonogramu realizacji prac bez zmiany terminu realizacji umowy, -zmiany umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiany harmonogramu przedstawione przez Wykonawcę muszą uprzednio uzyskać akceptację Zamawiającego. 6)zmiana kierownika budowy, kierowników robot bądź inspektorów nadzoru w przypadku: -śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy, kierowników robót lub inspektora nadzoru, W przypadku zmiany kierownika budowy, nowy kierownik budowy lub kierownik robót musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla kierownika budowy lub kierownika robót. 7)zakresu rzeczowo-finansowego zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących koniecznością zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowo-finansowego robót. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sypniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sypniewo ul. Ostrołęcka 27 06-216 Sypniewo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sypniewo ul. Ostrołęcka 27 06-216 Sypniewo sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.