Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-27
Nysa: Ochrona mienia i osób Muzeum Powiatowego w Nysie wraz z monitoringiem obiektu w latach 2016- 2017
Numer ogłoszenia: 174859 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Powiatowe w Nysie , ul. Biskupa Jarosława 11, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4332083, faks 077 4332083.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.muzeum.nysa.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia i osób Muzeum Powiatowego w Nysie wraz z monitoringiem obiektu w latach 2016- 2017.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na całodobowej ochronie i dozorowaniu pomieszczeń, budynku oraz dziedzińca Muzeum Powiatowego w Nysie wraz z monitoringiem obiektu. 2. Powyższa usługa ma być realizowana na następujących zasadach: 2.1. ochrona i dozorowanie trwa nieprzerwanie przez całą dobę, 2.2. służba ochrony jest wykonywana przez licencjonowanych pracowników Wykonawcy, posiadających co najmniej 12-miesięczny staż pracy na stanowisku pracownika ochrony, 2.3. pracownicy ochrony pełnią służbę w jednolitym umundurowaniu, z logo firmy, wyposażeni w niezbędny sprzęt (tj.: broń palna bojowa, kajdanki, pałka wielofunkcyjna, latarka) i środki łączności, 2.4. pracownicy ochrony przechowują broń palną bojową w sejfie wskazanym przez Zamawiającego. 2.5. pracownicy ochrony stosują się do poleceń osób wskazanych przez Zamawiającego, 2.6. pracownicy ochrony posiadają pełną znajomość topografii chronionych obiektów - rozkładu pomieszczeń, klatek schodowych wyjść, dróg ewakuacyjnych itp. 2.7. obowiązkiem pracowników ochrony jest stała obsługa istniejących w budynkach systemów zabezpieczenia elektronicznego: systemu monitoringu kamerowego (CCTV), systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu ochrony przeciwpożarowej. 2.8. prowadzenie gospodarki kluczami (przyjmowanie i wydawanie uprawnionym pracownikom kluczy do pomieszczeń muzeum, ochrona dostępu do kluczy). Udostępnianie pracownikom kluczy do pomieszczeń muzeum po godzinach jego pracy możliwe jest tylko na podstawie pisemnego upoważnienia wystawionego przez dyrektora lub zastępcę dyrektora muzeum albo osobę przez niego upoważnioną. 2.9. pracownicy ochrony zobowiązani są przestrzegać zasad bezpieczeństwa higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych, 2.10. obowiązkiem pracowników ochrony jest ochrona obiektów przed rabunkiem, zagrożeniem wybuchu, pożarem, napadem, kradzieżą, dewastacją. 2.11. pracownicy ochrony podejmują działania interwencyjne w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionego obiektu, 2.12. pracownicy ochrony zobligowani są do monitorowania przepływu osób przez chroniony obiekt (wpisywanie w książce odwiedzin osób, które odwiedzają budynek główny muzeum w celach innych niż zwiedzanie), w tym obsługi systemu monitorowania i centralki telefonicznej, 2.13. pracownicy ochrony nie dopuszczają do wnoszenia na teren obiektu materiałów, urządzeń i narzędzi niebezpiecznych , materiałów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania, 2.14. znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji przeciwpożarowych, zaworów wodnych i centralnego ogrzewania. 2.15. w razie zaistnienia takiej potrzeby pracownicy ochrony obsługują główne wyłączniki prądu, wody i podejmują działania ppoż., 2.16. prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe, awaryjne związane z istniejącymi w chronionych obiektach instalacjami (pożar, awaria sieci centralnego ogrzewania, awaria sieci wodno-kanalizacyjnej). 2.17. w przypadku stwierdzenia jakiegokolwiek zagrożenia obiektu chronionego, znajdującego się w nim mienia i przebywających osób, pracownik ochrony zobowiązany jest - poza podjęciem odpowiednich działań - do natychmiastowego powiadomienia grupy interwencyjnej oraz odpowiednich służb (Policji , Straży Pożarnej itp.) i przedstawiciela Zamawiającego, 2.18. w przypadku zaistnienia kradzieży, rabunku, włamania , pożaru lub innych zdarzeń powodujących szkodę w ochranianym mieniu - pracownik ochrony powiadamia grupę interwencyjną, a także właściwe służby (Policję, Straż Pożarną) lub inne organy Zamawiającego, jednocześnie zabezpieczając miejsce zdarzenia (ślady), 2.19. pracownicy ochrony zobowiązani są do przestrzegania godzin załączania i wyłączania lokalnego systemu alarmowego: - poniedziałek - piątek - godzina załączania - 16.00; godzina wyłączenia - 6.30; - sobota - niedziela - godzina załączania - 16.00; godzina wyłączenia - 9.00; - w okresie letnim ( 01 czerwca - 30 września) w każdą środę - godzina załączania - 18.30; godzina wyłączenia - 6.30 o zmianie godzin załączania i wyłączania lokalnego systemu alarmowego Zamawiający każdorazowo poinformuje pełniącego dyżur w danym dniu pracownika ochrony, a ten stację monitorowania. 2.20. w okresie zimowym, podczas występowania opadów śniegu bądź gołoledzi - usuwanie skutków zimy na dziedzińcu muzeum z częstotliwością zapewniającą bezpieczeństwo, polegające na ręcznym odgarnianiu śniegu powodującego utrudnienia w ruchu pracowników i zwiedzających i posypywaniu ścieżek piaskiem lub innymi środkami uszorstniającymi, 2.21. w przypadku uwag Zamawiającego w stosunku do pracowników ochrony, Wykonawca musi niezwłocznie wymienić ich na innych, akceptowanych przez kierownictwo Muzeum. 2.22. Wykonawca zapewni gotowość grupy interwencyjnej, która bezpośrednio po uzyskaniu sygnału o alarmie przekazanym z obiektu Muzeum Powiatowego w Nysie, ul Biskupa Jarosława 11 do stacji monitorowania, uda się do ww. obiektu i podejmie działania zmierzające do ujęcia sprawcy czynu zabronionego pod groźbą kary lub zabezpieczenia mienia Zamawiającego. Czas dojazdu grupy interwencyjnej do obiektu max do 10 min. 2.23. Wykonawca musi posiadać całodobową możliwość monitorowania instalacji alarmowej w ww. obiekcie przez stację monitorowania. 2.24. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania objazdów nocnych - dwa razy w ciągu nocy do obiektu. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy związanej z dozorowanym obiektem (plany, zamki, szyfry, alarmy, itp.) oraz do przestrzegania Planu Ochrony Muzeum i innych wewnętrznych zarządzeń Zamawiającego w zakresie zabezpieczenia obiektów i mienia. 4. Zleceniodawca udostępni nieodpłatnie Zleceniobiorcy, w chronionym budynku, odpowiednie pomieszczenie dla pracowników ochrony, stanowiące portiernię. 5. Po wygaśnięciu umowy Wykonawca zobowiązuje się do przekazania urządzeń i systemów alarmowych w stanie pełnej sprawności technicznej, zgodnej ze stanem w chwili przekazania wyżej wymienionych urządzeń do użytku, pomniejszonej o naturalne zużycie..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że posiada koncesję MSWiA na wykonanie usług w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia1997r. (Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późniejszymi zmianami), Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w rozdz. VI niniejszej siwz;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi ochrony o wartości minimum 150.000,00 zł brutto każda, dotyczące ochrony budynków użyteczności publicznej (np.: urzędy, banki, sądy, szkoły, uczelnie, instytucje kultury). Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 3 lit. c) niniejszej siwz;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, - ZAŁ. NR 2 niniejszej siwz;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, - ZAŁ. NR 2 niniejszej siwz;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 3 lit. d) niniejszej siwz;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi ochrony o wartości minimum 150.000,00 zł brutto każda, dotyczących ochrony budynków użyteczności publicznej (np.: urzędy, banki, sądy, szkoły, uczelnie, instytucje kultury).; - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Doświadczenie - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.muzeum.nysa.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Powiatowe w Nysie,
ul. Biskupa Jarosława 11, 48 - 300 Nysa, Sekretariat - 1 piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Powiatowe w Nysie, ul. Biskupa Jarosława 11, 48 - 300 Nysa, Sekretariat - 1 piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Dostawa gazów medycznych
- Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych na okres od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa paliw płynnych do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
- Odbudowa infrastruktury oświatowej po powodzi - Szkoła Podstawowa nr 10 z oddziałami integracyjnymi przy ul. Prusa w Nysie
- Odbudowa infrastruktury oświatowej po powodzi - Szkoła Podstawowa nr 1 w Nysie
- Dostawa płynów infuzyjnych
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.