Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-24
Piotrków Trybunalski: Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego dzialajacego w oparciu o darmowy silnik bazy danych SQL oraz serwis i upgrade Zintegrowanego Systemu Informatycznego po uplywie okresu gwarancji przez kolejne 33 miesiące. Znak sprawy: 51/ZPN/07.
Numer ogłoszenia: 174861 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. Rakowska 15, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6480300, fax 044 6480304.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-piotrkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego dzialajacego w oparciu o darmowy silnik bazy danych SQL oraz serwis i upgrade Zintegrowanego Systemu Informatycznego po uplywie okresu gwarancji przez kolejne 33 miesiące. Znak sprawy: 51/ZPN/07..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego dzialajacego w oparciu o darmowy silnik bazy danych SQL oraz serwis i upgrade Zintegrowanego Systemu Informatycznego po uplywie okresu gwarancji przez kolejne 33 miesiące. Szacunkowa wartość zamówienia: 160 000,00 zł brutto.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegac się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie w art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej należy złożyć również umowę spółki. 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. 3. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych. 4. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu, wzorem umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń. 5. Wskazanie przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, a także podanie nazw (firm) proponowanych podwykonawców. 6.Wykaz wykonanych dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z padaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.szpital-piotrkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. Rakowska 15 97-300 Piotrków Tryb..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 09:45, miejsce: Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. Rakowska 15 97-300 Piotrków Tryb. Sekretariat (budynek Przychodni)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Zakup i dostawa podłóż i suplementów, testów Vidas, zestawu transportowego, pożywek Listeria, wskaźników biologicznych dla PSSE w Piotrkowie Trybunalskim.
- Budowa wewnętrznych instalacji gazu i wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych w Piotrkowie Trybunalskim
- Usługa mycia, dezynfekcji i sterylizacji narzędzi chirurgicznych
- Sprzedaż i dostawa odczynników z zakresu immunologii transfuzjologicznej.
- Remont (malowanie) pomieszczeń znajdujących się w budynku Sądu Rejonowego w Opocznie.
- "Ćwicz serce na dachu, nasz Pacjencie - brachu!" - budowa Sali gimnastycznej dla potrzeb Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej" w ramach Budżetu Obywatelskiego "ŁÓDZKIE NA PLUS" na 2023 rok
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz robotyki dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Werbkowicach z terenu gminy Werbkowice
- Dostawa oprogramowań biurowych Microsoft 365 Business Standard oraz Microsoft Office Home & Business 2021 lub dostawa innych równoważnych oprogramowań biurowych
- Najem urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa oprogramowania dla Ośrodka Przetwarzania Informacji - Państwowego Instytutu Badawczego
- Poprawa infrastruktury informatycznej poprzez zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Podkarpackiego Centrum Medycznego w Rzeszowie SP ZOZ
- Dostawa licencji oprogramowania biurowego dla CPPC
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.