Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-28
Kraków: Budowa i rozbiórka mostu na potoku Młoszówka w miejscowości Młoszowa w km 378+016 w ciągu drogi krajowej nr 79 wraz z budową i rozbiórką drogi tymczasowej
Numer ogłoszenia: 174864 - 2011; data zamieszczenia: 28.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie , ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, faks 012 4110118.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i rozbiórka mostu na potoku Młoszówka w miejscowości Młoszowa w km 378+016 w ciągu drogi krajowej nr 79 wraz z budową i rozbiórką drogi tymczasowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących prac: - budowę tymczasowej drogi objazdowej od km 377+970,06 do km 378+048,86 drogi krajowej nr 79 wraz z tymczasowym obiektem mostowym w km 03+385 potoku Młoszówka, - rozbiórkę istniejącego mostu nad potokiem Młoszówka w km 378+016 ww. drogi, w km 03+370 potoku Młoszówka wraz z dojazdami od km 378+010,19 do km 378+033,75 ww. drogi, - budowę mostu nad potokiem Młoszówka w km 378+016 drogi krajowej nr 79, w km 03+370 potoku Młoszówka wraz z dojazdami od km 378+010,19 do km 378+033,75 ww. drogi - budowę nawierzchni jezdni na obiekcie mostowym i dojazdach od km 378+010,19 do km 378+033,55 ww. drogi, - budowę obustronnego chodnika na moście od km 378+017,05 do km 378+022,79 drogi krajowej nr 79, - budowę lewostronnego chodnika na dojazdach od km 378+010,19 do km 378+017,05 i od km 378+022,79 do km 378+033,75 drogi krajowej nr 79, - budowę prawostronnego chodnika na dojazdach od km 378+008,41do km 378+017,05 i od km 378+022,79 do km 378+033,79 drogi krajowej nr 79, - uzupełnienie nawierzchni przystanku autobusowego od km 378+010,19 do km 378+017,05 ww. drogi krajowej, - reprofilację skarp i obsianie ich mieszanką traw od km 378+006,75 do km 378+016,41 ww. drogi, - umocnienie koryta potoku Młoszówka od km 03+344 do km 03+394 tego potoku - przebudowa istniejącej sieci wodociągowej od km 378+014,39 do km 378+031,67 drogi krajowej nr 79 z przejściem pod dnem potoku Młoszówka w km 03+378 potoku, - przebudowa istniejącej średniociśnieniowej sieci gazowej od km 378+008,41 do km 378+015,75 drogi krajowej nr 79 - przebudowę istniejącej sieci teletechnicznej od 378+028,59 km do 378+010,20 km z przejściem pod dnem potoku Młoszówka w km 03+363 potoku, - przebudowę kanalizacji deszczowej od km 378+010,19 do km 378+031,67 ww. drogi - budowę schodów skarpowych na lewym brzegu potoku Młoszówka, - budowę schodów skarpowych na prawym brzegu potoku Młoszówka, - przebudowa istniejącego zjazdu indywidualnego w km 378+028,50 drogi krajowej nr 79, - budowę nawierzchni na tymczasowej drodze objazdowej, od km 378+970,06 do km 378+046,46 drogi krajowej nr 79, - budowę chodnika na tymczasowej drodze objazdowej od km 377+973,55 do km 378+048,86 drogi krajowej nr 79, - budowę pobocza tymczasowej drogi objazdowej , - czasowe usunięcie nasypu w ramach tymczasowej drogi objazdowej od km 377+965,00 do km 378+001,48 drogi krajowej nr 79, - czasowy zjazd na działkę nr 476/6 w ramach drogi objazdowej w km 378+010,50 ww. drogi krajowej, - czasową rozbiórkę nawierzchni chodnika od km 377+973,55 do km 377+991,42 ww. drogi krajowej nr 79, - budowę nasypu pod tymczasową drogę objazdową od km 378+001,48 do km 378+046,46 drogi krajowej nr 79, - rozbiórkę tymczasowej drogi objazdowej od km 377+970,06 do km 378+048,86 drogi krajowej nr 79 oraz tymczasowego obiektu mostowego w km 03+385 potoku Młoszówka. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu (lub do aktualizacji istniejącego projektu) na czas realizacji inwestycji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, polegającym na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadań polegających na budowie lub przebudowie drogowego obiektu mostowego (mostu / wiaduktu / estakady) w ciągu drogi/ulicy klasy min. G. Wartość co najmniej jednego z wykazanych zadań nie może być mniejsza niż 1 000 000,00 PLN (brutto). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, potwierdzającego zakończenie robót budowlanych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą, na każdą funkcję wymienioną poniżej, po jednej osobie spełniającej następujące minimalne wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy kierownik robót mostowych - minimalne kwalifikacje i doświadczenie: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej, doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót mostowych przy realizacji min. 2 zadań obejmujących budowę, przebudowę lub remont drogowego obiektu mostowego klasy A, usytuowanych w ciągu drogi/ulicy klasy min. G. 2) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika robót drogowych - minimalne kwalifikacje i doświadczenie: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych przy realizacji min. 2 zadań polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie odcinka drogi/ulicy klasy min. G.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty, w szczególności aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z złączonego dokumentu, o którym mowa w pkt 1., do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w postaci gwarancji lub poręczenia bankowego, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia w kasie w siedzibie Zamawiającego, natomiast kopię załączyć do oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zostały zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, III piętro pokój 304.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2011 godzina 10:30, miejsce: ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, III piętro pokój 304.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Adaptacja pomieszczeń magazynowych na szatnię pracowniczą
- Przebudowa mostu nad Kanałem Młynówka w ciągu ul. Zamkowej - dokumentacja projektowa wraz z realizacją zadania
- ROBOTY BUD - Wsparcie szkolnictwa zawodowego w powiecie chojnickim - rozwój infrastruktury poprzez rozbudowę, modernizację i adaptację obiektów wraz z zakupem wyposażenia-etap II z podziałem na części
- Roboty w zakresie utrzymania obiektów inżynierskich zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach, Rejon w Pszczynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.