To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-05
Elbląg: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla zadania inwestycyjnego pn.: Mrówkolandia budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 25 realizowanego w ramach Budżetu Obywatelskiego na 2016 r.
Numer ogłoszenia: 174871 - 2016; data zamieszczenia: 05.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117005 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla zadania inwestycyjnego pn.: Mrówkolandia budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 25 realizowanego w ramach Budżetu Obywatelskiego na 2016 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla zadania inwestycyjnego pn.: Mrówkolandia budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 25, realizowanego w ramach Budżetu Obywatelskiego na 2016 r. Przedmiot główny: CPV: 37.53.52.00-9 Nazewnictwo wg CPV: Wyposażenie placów zabaw Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 25 w Elblągu. Miejsce realizacji dostawy: Zespół Szkół Nr 2, ul. Wyżynna 3, Elbląg. 2. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: 1) dostawę i montaż wyposażenia placu zabaw: a) huśtawka wahadłowa podwójna - 2 x koszyk - 1 kpl., b) huśtawka bocianie gniazdo - 1 kpl., c) karuzela tarczowa z siedziskami - 1 kpl., d) zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią, ścianką wspinaczkową, drabinkami pionowymi, poziomymi, skośnymi, rurkami zjazdowymi - 1 kpl., e) zjazd linowy - 1 kpl., f) zestaw zabawowy integracyjny średni bez piaskownicy - 1 kpl., g) sprężynowiec poczwórny - 1 kpl., h) ławki z oparciem - 4 kpl., i) kosz na śmieci - 1 kpl., 2) wykonanie: a) podłoża bezpiecznego zgodnie z dokumentacją projektową i wymaganiami producenta urządzeń w zakresie bezpieczeństwa upadku, b) chodnika z kostki betonowej, c) ogrodzenia, d) oświetlenia, e) monitoringu, f) odtworzenie zieleni, 3) wykonanie i zamontowanie 1 kpl. tablic: a) regulamin użytkowania placu zabaw, Tablica musi być wykonana z materiałów odpornych na wpływ czynników atmosferycznych, posiadać wymiary minimum 0,7 m x 0,9 m (czytelny tekst wzdłuż dłuższego boku). b) tablica informacyjna wg wzoru Zamawiającego, Tablica musi być wykonana z materiałów odpornych na wpływ czynników atmosferycznych wg wzoru Zamawiającego oraz posiadać wymiary: szer. 400 mm x wys. 300 mm. Wzór tablicy informacyjnej stanowi ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ. Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego treści tablicy informacyjnej i tablicy z regulaminem przed jej zamontowaniem. UWAGA: Zakres zamówienie nie obejmuje budowy schodów betonowych wraz z furtką od strony północnej placu zabaw. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane przez firmę ZIELONO NAM Paulina Marciniak z siedzibą w Rajcu Szlacheckim 55, Radom (26-613), stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 3. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: 1) zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 2) Urządzenia dostarczone w ramach realizacji zamówienia będą urządzeniami fabrycznie nowymi, nieużywanymi wcześniej, zgodne z właściwymi polskimi przepisami i normami na potwierdzenie czego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w trakcie realizacji zamówienia odpowiednie aprobaty i atesty. 3) Urządzenia dostarczone w ramach zamówienia będą urządzeniami zakupionymi w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co oznacza, że posiadają stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Unii Europejskiej. 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wszelkich robót budowlanych oraz dostaw wynikających z zakresu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonał rozładunku własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem w miejscu docelowym, na terenie placu zabaw. 5) Urządzenia zabawowe muszą być wielokolorowe i posiadać tabliczki znamionowe. 6) Do oferty należy dołączyć karty techniczne proponowanych: a) urządzeń zabawowych, b) ławek, c) koszy, d) podłoża bezpiecznego, e) ogrodzenia, f) opraw i słupów oświetlenia, g) kamer, zawierające ich opis, parametry i zdjęcie lub rysunek, potwierdzające wymagania Zamawiającego. 7) Urządzenia muszą być objęte minimum 36-miesięczną gwarancją uwzględniającą coroczne bezpłatne przeglądy gwarancyjne. 8) W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad w przedmiocie zamówienia, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach a Wykonawca zobowiązuje się w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia, do ich usunięcia. Niedotrzymanie terminu upoważnia Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych. 9) Do usunięcia wad Wykonawca przystąpi nie później niż w trzecim dniu roboczym od daty zgłoszenia. 10) W przypadku konieczności naprawy poza siedzibą, transport zapewnia Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt. 11) Plac zabaw musi spełniać normy wskazane przez Centrum Kontroli Placów Zabaw: PN-EN 1176:2009 od 1 do 7. Lista norm pod linkiem: http://placezabaw.org/info/normy-place-zabaw 4. Zamawiający wymaga, aby na przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił gwarancji jakości na okres co najmniej 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po dokonaniu odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisaniu (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 5. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BULLAIT Andrzej Ciuchta, wspólnik spółki cywilnej - BULLAIT
jakie przetargi wygrała firma
BULLAIT Andrzej Ciuchta, wspólnik spółki cywilnej - BULLAIT
- BULLAIT Andrzej Ciuchta, ul. Okulickiego 13/21, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 164773,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 194955,00
Oferta z najniższą ceną: 194955,00 / Oferta z najwyższą ceną: 194955,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Usługa przewozu i przechowywania zwłok oraz udostępnienie sali sekcyjnej z pomocą technika sekcyjnego na zlecenie Prokuratur Rejonowych w Ostródzie, ławie, Działdowie oraz Nowym Mieście Lubawskim
- Stworzenie nowej platformy cyfrowej do prezentacji zdigitalizowanych zbiorów w ramach projektu pn. "Nowa platforma cyfrowa CSE Światowid w Elblągu"
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Elblągu i terenach im przyległych
- Sukcesywne dostaw warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Elblągu oraz oddziału Zewnętrznego w Braniewie Aresztu Śledczego w Elblągu
- Zakup trzech samochodów 9-cio osobowych typu mikrobus do przewozu osób niepełnosprawnych
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Górno w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa budynku przedszkola samorządowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania w części na żłobek przy ul. Bukowskiej w Skawinie
- Adaptacja pomieszczeń pod Gminny Klub Dziecięcy w Sabniach - plac zabaw
- ROZBUDOWA PLACU ZABAW DLA ŻŁOBKA "KRUSZYNKA"
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z modernizacją ogródka jordanowskiego w os. Słonecznym 13-15 - 2 etap, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.