To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-28
Zgorzelec: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu pod nazwą Budowa drogi na Przedmieściu Nyskim
Numer ogłoszenia: 174878 - 2011; data zamieszczenia: 28.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104912 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu pod nazwą Budowa drogi na Przedmieściu Nyskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na powołaniu Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w imieniu i na rzecz Zamawiającego, nad wykonaniem robót budowlanych pod nazwą Budowa drogi na Przedmieściu Nyskim, w następujących branżach: a) drogowej b) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 2. Zakres prac obejmuje nadzór inwestorski nad budową ciągów pieszo-jezdnych, jezdni, chodników, miejsc postojowych, oświetlenia, odwodnienia wraz z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącej kanalizacji deszczowej oraz zagospodarowanie terenu o następujących powierzchniach i ilościach: a) jezdnia - 3.953,00m2 , b) chodniki - 2.520,00m2 , c) miejsca postojowe - 1.425,00m2 , d) ciąg pieszo-jezdny - 464,90m2 , e) zieleń (trawniki) - 286,00m2, f) łączna długość kanałów deszczowych - 268,20 mb, g) łączna długość przykanalików - 71,60 mb, h) studnie rewizyjne - 10 szt., i) studnie ściekowe z wpustami ulicznymi 19 szt. 3. Nawierzchnie jezdni, ciągów pieszo-jezdnych, chodników i miejsc postojowych wykonane będą z kostki kamiennej granitowej i płyt kamiennych granitowych. 4. Zakres prac obejmuje również pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową oświetlenia drogowego w ilości 29 szt. lamp stylizowanych oraz sieci kanalizacji deszczowej. 5. Teren, na którym prowadzone będą roboty budowlane obejmuje strefę ochrony konserwatora zabytków i archeologiczną. 6. Szczegółowy zakres robót dla zadania objętego nadzorem inwestorskim został zawarty w dokumentacji projektowej składającej się z projektu budowlanego, dokumentacji geotechnicznej podłoża gruntowego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, projektu stałej organizacji ruchu drogowego - załącznik nr 8 do SIWZ. 7. Zamawiający wymaga, by Nadzór Inwestorski nad robotami budowlanymi pełnił Zespół Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego pod kierownictwem Koordynatora. 7.1 Zamawiający określa, następujący skład Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego: a) Inspektor Nadzoru w specjalności drogowej, b) Inspektor Nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) Inspektor Nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 7.2 Zamawiający dopuszcza by funkcję Koordynatora pełnił jeden z inspektorów robót zgodnie z posiadanymi uprawnieniami. 7.3 Zobowiązuje się Wykonawcę do wskazania w ofercie, który z Inspektorów wchodzących w skład Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego pełnić będzie funkcję Koordynatora - Załącznik Nr 6 do SIWZ. 8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał oględzin terenu związanego z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania przedmiotu zamówienia. Wizję lokalną Wykonawca dokona na koszt własny. 9. Do zadań Koordynatora i Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie: 1) świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w imieniu i na rzecz Zamawiającego, obejmujące czynności wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity z 2010r. Dz. U. Nr 243, poz. 1623 z późn.zm.), 2) koordynacja prac zespołu nadzoru inwestorskiego, w tym koordynacja prac z nadzorem archeologicznym, 3) protokolarne przekazanie Wykonawcy robót budowlanych przy udziale Zamawiającego placu budowy, 4) przekazanie Wykonawcy Dziennika Budowy i bieżące pisemne weryfikowanie zapisów w Dzienniku Budowy, 5) nadzór nad prawidłowością dokumentowania robót związanych z wywożeniem i składowaniem lub utylizacją materiałów odpadowych i pochodzących z rozbiórki w ramach realizowanych robót budowlanych, 6) weryfikacja przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych potwierdzeń zagospodarowania odpadów, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, 7) wydawanie Wykonawcy robót budowlanych, wszystkich poleceń na piśmie, 8) przejęcie, sprawdzenie i przekazanie Wykonawcy punktów głównych geodezyjnych, 9) obecność Inspektora w specjalności drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych na terenie budowy, podczas prowadzenia robót budowlanych w zakresie ich nadzoru, nie rzadziej niż raz w tygodniu, a także na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych. Obecność Koordynatora na terenie budowy przynajmniej raz w tygodniu, 10) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, 11) uzgadnianie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej z jej autorem oraz wnioskowanie do Zamawiającego o wprowadzenie ich przez projektanta w ramach nadzoru autorskiego, jeżeli zajdzie konieczność zmian, 12) opiniowanie harmonogramu rzeczowego robót, sporządzonego przez Wykonawcę robót budowlanych, 13) monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z zaaprobowanym harmonogramem rzeczowym robót budowlanych, 14) upewnienie się przed rozpoczęciem robót budowlanych, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy) oraz, że prace budowlane zorganizowano z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 15) wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, 16) zapewnienie, aby były przestrzegane przedsięwzięcia dla ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 17) zatwierdzenie ewentualnych rysunków roboczych Wykonawcy robót budowlanych i niezbędnych korekt tych rysunków, 18) zaopiniowanie przygotowanego przez Wykonawcę robót budowlanych projektu organizacji ruchu na czas trwania budowy, 19) kontrolę źródeł pozyskania materiałów oraz uprawnień i świadectw potwierdzających umiejętność personelu realizującego roboty np. obsługę maszyn, 20) zatwierdzenie atestów i receptur przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych, 21) przed wbudowaniem stosownych materiałów, sprawdzenie w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92. poz.881 z późn.zm.), 22) kontrola nad jakością wykonywanych robót, 23) wydawanie poleceń usuwania efektów robót, wykonywanych niewłaściwie lub poniżej standardu, 24) kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, normami i specyfikacjami technicznymi, 25) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, 26) przygotowywanie dla Zamawiającego okresowych, pisemnych sprawozdań, zawierających informacje dotyczące ilości i zakresu realizowanych robót oraz działalności nadzoru inwestorskiego w formie uzgodnionej z Zamawiającym. Sprawozdania należy przedłożyć Zamawiającemu w ciągu 3 dni po zakończeniu każdego pełnego miesiąca, 27) przygotowywanie dla Zamawiającego końcowego sprawozdania z realizacji robót i przekazanie go Zamawiającemu na pięć dni przed planowanym terminem zakończenia robót budowlanych, jednak nie później niż w dniu odbioru końcowego, 28) weryfikacja i zatwierdzenie przedłożonego przez Wykonawcę robót budowlanych, harmonogramu rzeczowo finansowego realizacji robót, 29) organizowanie, minimum raz w tygodniu, rad budowy dotyczących postępu robót z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy robót i Inspektorów poszczególnych branż, oraz sporządzenie protokołu z tych spotkań, 30) prowadzenie korespondencji z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym, 31) weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczonych przez Wykonawcę robót, 32) weryfikacja robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 33) weryfikacja i zatwierdzenie przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów, wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego, 34) organizacja oraz przeprowadzanie odbiorów poszczególnych etapów robót a także odbioru końcowego tj. podjecie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia w/w odbiorów z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy robót i Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego poszczególnych branż, 35) dokonywanie raz w roku przeglądów technicznych, w okresie gwarancji oraz przeglądu pogwarancyjnego przy współudziale Wykonawcy robót i Zamawiającego, 36) rozliczenie Wykonawcy robót budowlanych pod względem rzeczowo-finansowym poprzez: a) sporządzenie protokołów odbioru poszczególnych etapów robót, b) sprawdzanie przejściowych świadectw płatności oraz końcowego świadectwa płatności przed ich zatwierdzeniem przez Zamawiającego, 37) przygotowanie świadectw wykonania i przejęcia robót budowlanych oraz elementów wbudowanych, 38) sporządzanie wniosków o naliczenie Wykonawcy robót budowlanych, kar umownych zgodnie z zapisami umowy o roboty budowlane i przekazywanie ich Zamawiającemu, 39) dostarczanie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych, w przypadku sporów sądowych i innych sporów oraz spraw wynikających z realizacji inwestycji, 40) przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego z przedstawicielami mediów, 41) Współpraca z Zamawiającym w przygotowywaniu danych, w zakresie: a) wnioskowania Beneficjenta o płatności, b) okresowych sprawozdań i sprawozdania końcowego z realizacji projektu, c) innych informacji wymaganych przez instytucję zarządzającą. 10. W zakres prac objętych nadzorem inwestorskim wchodzi również wprowadzenie docelowej organizacji ruchu w oparciu o przekazany przez Zamawiającego zatwierdzony project stałej organizacji ruchu. 11. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał oględzin terenu związanego z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania przedmiotu zamówienia. Wizję lokalną Wykonawca dokona na koszt własny..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lafrentz - Polska Sp. z o.o., ul.Zbąszyńska 29, 60-359 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73170,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49997,29
Oferta z najniższą ceną: 49997,29 / Oferta z najwyższą ceną: 82000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowania i dostawy wyżywienia dla dzieci ze Szkoły Podstawowej nr 2 .... - II postępowanie
- Adaptacja budynku na potrzeby utworzenia żłobka miejskiego -dokumentacja projektowa
- Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zgorzelcu
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Wykonywanie przeglądów technicznych przewodów kominowych"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach projektu "Od węgla do słońca - odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin Czechowice-Dziedzice i Hażlach"
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów oraz przeglądów technicznych urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic na rzecz szkół i placówek ośw. w Dz. Śródmieście m.st. W-wy w 2025 r
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.