Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-28
Toruń: SZKOLENIA ZAWODOWE OSÓB BEZROBOTNYCH
Numer ogłoszenia: 174884 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia , ul. Mazowiecka 49A, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6580202, faks 56 6580201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SZKOLENIA ZAWODOWE OSÓB BEZROBOTNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów dla osób bezrobotnych uczestniczących w projekcie - Jesteśmy aktywni - działamy- współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie składa się z 4 części. 1. Kierowca-operator wózków jezdniowych wraz z bezpieczną wymianą butli gazowych oraz uprawnieniami elektroenergetycznymi w zakresie eksploatacji do 1 kV -30 osób - 2 kursy 15-osobowe. 2. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i TIG - 10 osób (1 grupa) 3. Operator koparko-ładowarki - 10 osób - 1 grupa 4. Obsługa sprzedaży - 15 osób - 1 grupa..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy -tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.-, tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych na 2012 rok. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa będzie figurowała w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych jako instytucja aktywna w roku 2012, - spełnia wymagania do prowadzenia szkoleń i egzaminów spawaczy w metodzie MAG-135 i TIG-141 - dotyczy części 2 zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa posiada ważny co najmniej na okres trwania szkolenia atest -certyfikat na prowadzenie szkoleń i egzaminów spawaczy w metodzie MAG-135 i TIG-135, uzyskany na podstawie wymagań instytucji podległych Ministrowi Gospodarki lub innemu właściwemu. - spełnia wymagania do prowadzenia działalności szkoleniowej określone w §25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z 20.09.2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych -Dz.U. z 2001 r. Nr 118 poz.1263- - dotyczy części 3 zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa posiada dokument wystawiony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, potwierdzający spełnienie wymagań do prowadzenia przedmiotowego szkolenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał: 1. w części 1 zamówienia: - co najmniej dwa kursy kierowcy-operatora wózków jezdniowych dla minimum 15 osób każdy , oraz - co najmniej jeden kurs w zakresie uprawnień elektroenergetycznych o liczbie godzin co najmniej 40 dla minimum 10 osób, Dopuszcza się również możliwość realizacji jednego kursu dla min.15 osób, który obejmuje oba wymagane bloki tematyczne. 2. w części 2 zamówienia: - co najmniej 1 kurs w zakresie spawania metodą MAG i TIG dla minimum 10 osób. Dopuszcza się również możliwość realizacji odrębnych kursów minimum 10-osobowych każdy w zakresie spawania metodą MAG i metodą TIG. 3. w części 3 zamówienia: - co najmniej jeden kurs operatora koparko-ładowarek dla minimum 10 osób. 4. w części 4 zamówienia: - co najmniej 1 kurs z zakresu sprzedaży dla minimum 15 osób z liczbą godzin zajęć minimum 80,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował potencjałem technicznym: - pomieszczenia umożliwiające realizację zajęć teoretycznych dostosowane do potrzeb danego szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia - w szczególności co najmniej 1 sali szkoleniowej dostosowanej do ilości osób szkolonych z odpowiednią ilością miejsc i stolików, oświetleniem, ogrzewaniem i wentylacją, - wyposażenie dydaktyczne i urządzenia techniczne umożliwiające realizację zajęć teoretycznych danego szkolenia tzn. flipchart lub tablica magnetyczna, klasyczna, sprzęt audiowizualny, - pomieszczenia lub plac, które umożliwią realizację zajęć praktycznych danego szkolenia dostosowane do potrzeb danego szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia, - wyposażenie, maszyny lub urządzenia techniczne umożliwiające realizację zajęć praktycznych danego szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy przy ich eksploatacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: osobami o wykształceniu, kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnym do realizacji poszczególnej części zamówienia: - w każdej z części zamówienia - co najmniej 2 wykładowcami - instruktorami. Każdy z wykładowców musi posiadać doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 3 zajęć z bloku tematycznego, który będzie realizować na kursie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a.Program szkolenia , b. Kalkulacja ceny szkolenia , c. Wzory zaświadczeń-certyfikatów, świadectw kwalifikacyjnych potwierdzających ukończenie szkolenia i nabycie kwalifikacji, d. Certyfikaty jakości usług, o ile Wykonawca je posiada, wydane przez instytucje do tego uprawnione. Przy ocenie brany jest pod uwagę certyfikat systemu zarządzania jakością ISO, akredytacja właściwego kuratora oświaty, e. Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, f. Pełnomocnictwo, w przypadku podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia -jeśli dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak
- nie należy przedkładać oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 30
- 3 - Posiadanie certyfikató jakości usług - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. zmiany terminu realizacji szkolenia - na uzasadniony wniosek Wykonawcy za zgodą Zamawiającego lub na wniosek Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą, 2. zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika ze zdarzeń, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy -np. choroba, śmierć itp. W przypadku zmiany wykładowcy wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby nowy wykładowca posiadał co najmniej kwalifikacje, wykształcenie i doświadczenie osoby, która została wykazana w wykazie kadry dydaktycznej - zał. nr 5 do SIWZ, na podstawie którego dokonano wyboru wykonawcy, 3. zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w SIWZ, 4. zmiany harmonogramu zajęć i innej dokumentacji szkolenia, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia, ul. Mazowiecka 49A, 87-100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia, ul. Mazowiecka 49A, 87-100 Toruń kancelaria - pok.42..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt JESTESMY AKTYWNI - DZIAŁAMY współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KIEROWCA-OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH WRAZ Z BEZPIECZNĄ WYMIANĄ BUTLI GAZOWYCH ORAZ UPRAWNIENIAMI ELEKTROENERGETYCZNYMI W ZAKRESIE EKSPLOATACJI DO 1 KV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cel szkolenia: uzyskanie uprawnień do kierowania wózkami jezdniowymi - wszystkie typy- wraz z bezpieczną wymianą butli, uzyskanie świadectwa kwalifikacji uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych -I gr. 2. Ilość godzin zajęć dydaktycznych: 107, w tym: blok wózków jezdniowych - 67 godz., blok elektroenergetyczny - 40 godz. oraz godziny przeznaczone na egzamin końcowy. 3. Liczba uczestników - 30 - 2 kursy 15-osobowe. 4. Pożądany termin rozpoczęcia szkolenia: I grupa - rozpoczęcie II poł.czerwca-I poł.lipca, II grupa - II poł.lipca-sierpień 2012 . 5. Czas trwania każdego z kursów: maksymalnie 25 dni kalendarzowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
- 3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SPAWANIE BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ MAG I TIG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Celem szkolenia jest uzyskanie uprawnień spawalniczych w zakresie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG-135 i TIG-141. 2. Baza szkoleniowa do przeprowadzenia zajęć znajdująca się na terenie Miasta Torunia w szczególności musi być zgodna - z wymaganiami instytucji uprawnionych do wydawania atestów-certyfikatów na prowadzenie szkoleń i egzaminów spawaczy, uzyskanych na podstawie wymagań instytucji podległych Ministrowi Gospodarki lub innemu właściwemu, - z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 27.04.2000 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych -Dz.U. z 2000 r., Nr 40, poz.470. 3. Liczba osób do przeszkolenia: 10 -jedna grupa. 4. Forma organizacji szkolenia: kurs. 5. Pożądany termin rozpoczęcia szkolenia: II poł.czerwca-I poł.lipca 2012. 6. Czas trwania kursu: maksymalnie 50 dni kalendarzowych. 7. Wymagana ilość godzin zajęć dydaktycznych - maksymalnie 250. Godzina zegarowa zajęć teoretycznych liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy, a godzina zegarowa zajęć praktycznych liczy 60 minut, przy czym długość przerw może być ustalana elastycznie. Dzień zajęć nie może kończyć się przerwą. 8. Program nauczania musi być zgodny z aktualnymi wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
- 3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cel szkolenia: uzyskanie uprawnień operatora koparko-ładowarki kl.III. 2. Ilość godzin zajęć dydaktycznych: 202 oraz godziny przewidziane na egzamin zewnętrzny. 3. Liczba uczestników - 10 - jedna grupa. 4. Pożądany termin rozpoczęcia szkolenia: II poł.czerwca-I poł.lipca 2012. 5. Czas trwania kursu: maksymalnie 42 dni kalendarzowe. 6. Program nauczania musi być zgodny z Wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 20.09.2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych -Dz.U. z 2001 r. Nr 118, poz.1263. 7. Szkolenie kończy się egzaminem zewnętrznym przeprowadzonym przez komisję powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
- 3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: OBSŁUGA SPRZEDAŻY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników praktycznych umiejętności z zakresu sprzedaży, obsługi kasy fiskalnej z fakturowaniem komputerowym oraz przestrzeganiem zasad higieny w procesie produkcji żywności i w obrocie żywnością. 2. Liczba osób do przeszkolenia: 15 osób - jedna grupa. 3. Forma organizacji szkolenia: kurs. 4. Pożądany termin rozpoczęcia szkolenia: lipiec 2012. 5. Czas trwania kursu: maksymalnie 16 dni kalendarzowych. 6. Wymagana ilość godzin zajęć dydaktycznych - 80. Godzina zegarowa zajęć liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy, przy czym długość przerw może być ustalana elastycznie. Dzień zajęć nie może kończyć się przerwą. 7. Wymagany zakres tematyczny szkolenia: - Organizacja pracy w placówce handlowej, - Profesjonalna obsługa klienta, - Obsługa kas fiskalnych, - Fakturowanie komputerowe, - Terminale kart płatniczych, - Zasady higieny w procesie produkcji żywności i w obrocie żywnością..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 16.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30
- 3. Posiadanie certyfikató jakości usług - 20
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Utrzymanie oznakowania pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z pełnieniem dyżuru pogotowia drogowego w granicach administracyjnych miasta Torunia
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Uścimów
- Dostawa Ultramikrotomu
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Bychawskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Wąwolnica
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.