Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-29
Stare Kurowo: Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Łęgowo
Numer ogłoszenia: 174899 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Kurowo, ul. Daszyńskiego 1, 66-540 Stare Kurowo, woj. lubuskie, tel. 0-95 76-15-052, fax 0-95 76-15-102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starekurowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Łęgowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozpatrywana droga jest typową drogą rolniczą nie posiadającą utwardzonej nawierzchni. Przejazd pojazdów i sprzętu rolniczego po drodze jest bardzo utrudniony. Zakres prac do wykonania obejmuje: - modernizację drogi gruntowej w m. Łęgowo o dł. 2437 m i szerokości 3,5 m poprzez wykonanie mechaniczne koryta o głębokości 25 cm, wykonanie dolnej podbudowy z gruzu betonowego o gr.15 cm po zagęszczeniu, wykonanie dolnej nawierzchni z tłucznia kamiennego o gr. 7 cm po zagęszczeniu i gr. ziaren 25 - 40 mm oraz warstwy górnej z pospółki żwirowej o grubości 3 cm. Szczegółowy zakres prac określa projekt techniczny przygotowany przez Gorzowskie Biuro Geodezji Geo - Graf w Gorzowie Wlkp. oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w kilku nastepujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych; gwarancjach bankowych ; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6 ust.3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz.1158, oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: Lubusko Wielkopolski Bank Spółdzielczy Drezdenko Oddział Stare Kurowo 60 8362 0005 0260 0912 2000 0020.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) w następujący sposób: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: dysponują osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami niezbędnymi do realizacji zadania, tj. kierownika robót, posiadających uprawnienia do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robót [zgodnie z w zakresie robót podlegających przedmiotowi zamówienia 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: zrealizowali (rozpoczęli i zakończyli) w okresie ostatnich 5 lat (2003 - 2007) co najmniej 2 (dwie) roboty, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie; z podaniem wartości inwestycji oraz daty i miejsca wykonania; z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie, posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna itp.) do sprzętu niezbędnego do realizacji niniejszego zamówienia tj. sprzęt i środki transportu odpowiadające pod względem charakterystyki przedmiotowi zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5. wyrażą zgodę na realizację faktury w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 6. udzielą 12 miesięcznej gwarancji na wykonane prace Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Dokonanie oceny spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów wyszczególnionych w SIWZ .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający w danym terminie. b. Dowód wniesienia - wpłacenia wadium c. Oświadczenie o obrocie finansowym wykonawcy za rok 2007 w wys. 500.000 zł, wynikające z rachunków zysków i strat lub innego równoważnego dokumentu, d. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, e. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek, f. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 oraz art.24 ust.1 pkt.9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. h. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr1) - (wypełnić druk Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - formularz należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego), i. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 2) (wypełnić druk (Wykaz personelu) - formularz należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego). j. Wykaz sprzętu jakim Wykonawca zamierza wykonać zakres prac objęty zamówieniem (zał. Nr 3) k. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (2003-2007) robót, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia; z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. nr 4) (wypełnić druk (Doświadczenie zawodowe) - formularz należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego.Wykaz musi zawierać minimum 2 (dwie) wykonane roboty, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek musi spełniać przynajmniej jeden podmiot. l. Wykaz podwykonawców w przypadku udziału podwykonawców w realizacji zadania (zał. nr 5) (wypełnić druk (Podwykonawcy) - formularz należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. m. Formularz oferty (Rozdział II SIWZ) (wypełnić Formularz oferty) - formularz należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. n. Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV) - (wypełnić formularz cenowy) - formularz należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie formularza w innej formie spowoduje odrzucenie oferty. o. Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg treści załączonej w rozdziale V SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starekurowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stare Kurowo ul. Daszyńskiego 1 66-540 Stare Kurowo, pok. nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Stare Kurowo ul. Daszyńskiego 1 66-540 Stare Kurowo, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.