Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-28
Legionowo: dostawa materiałów biurowych, papieru ksero oraz tuszy i tonerów
Numer ogłoszenia: 17489 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Legionowski , ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 7840872, faks 22 7742551.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów biurowych, papieru ksero oraz tuszy i tonerów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy oferty częściowe: 1. Oferta częściowa nr 1 - dostawa materiałów biurowych łącznie z wniesieniem i złożeniem materiałów w Starostwie Powiatowym w Legionowie (pokój 421 na IV piętrze) przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11. Szczegółowy zakres asortymentowy określa formularz oferty częściowej nr 1: - wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, - dostarczone materiały muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, - wymagane jest, aby oferowane materiały posiadały gwarancję lub okres trwałości na 12 miesięcy od dnia dostawy z wyłączeniem artykułów, co do których Zamawiający określił inny okres gwarancji, - Wykonawca dostarczy zamówione materiały swoim transportem, w ciągu 5 dni od dnia złożenia zamówienia, do siedziby Zamawiającego w godzinach 8.00-16.00 poniedziałek - piątek. 2. Oferta częściowa nr 2 - systematyczna (raz na miesiąc) dostawa papieru ksero do urządzeń drukarskich na koszt Wykonawcy łącznie z wniesieniem do pokoju nr 421 na IV piętrze do Starostwa Powiatowego w Legionowie Powiatowym w Legionowie. Szczegółowy zakres asortymentowy określa formularz oferty częściowej nr 2: - oferowany papier musi być fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowy. - musi posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, gramatura, - Wykonawca udziela na oferowane materiały 12 miesięcznej gwarancji. 3. Oferta częściowa nr 3 - dostawa tuszy i tonerów do drukarek i innych urządzeń drukarskich łącznie z wniesieniem i złożeniem materiałów w Starostwie Powiatowym w Legionowie (pokój 421). Szczegółowy zakres asortymentowy określa formularz oferty częściowej nr 3: 1)wszystkie oferowane materiały muszą być niestarsze niż 6 miesięcy od daty dostawy, fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów refabrykowanych, jednak poddanych w całości procesowi produkcji, w której bezwzględnie wymienione są elementy bezpośrednio wpływające na jakość wydruku (w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny), wymianę bądź zerowanie układów elektronicznych, które umożliwiają urządzeniom drukującym właściwe wskazywanie parametrów takich jak: ilość wydrukowanych stron, zużycie tonera. Za fabrycznie nowe i refabrykowane nie uznaje się wyrobów, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony (regenerowany), 2)wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 3)materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia, 4)wszystkie oferowane produkty muszą być zalecane przez producentów urządzeń drukarskich (oryginały) lub produkty jakościowo równoważne, spełniające parametry równoważne produktom zalecanym przez producentów urządzeń (zamienniki i refabrykowane). Zaoferowane produkty równoważne (zamienniki i refabrykowane) muszą spełniać parametry właściwe dla oryginałów w tym zachowanie tych samych norm, minimalnych wymagań technicznych i jakościowych oraz wymagań funkcjonalnych dotyczących właściwości i cech oraz przeznaczenia do zastosowania i użytkowania, 5)Wykonawca gwarantuje, że dostarczone przez niego materiały eksploatacyjne nie spowodują utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone, 6)Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia na siebie pełnej odpowiedzialności z tytułu wszelkich roszczeń z jakimi osoby trzecie wystąpią przeciwko Zamawiającemu w związku z korzystaniem przez niego z praw należących do osób trzecich, a w szczególności z praw autorskich, patentów, wzorów użytkowych, wzorów zdobniczych, wzorów przemysłowych lub znaków towarowych, jeśli normalne użytkowanie przedmiotu zamówienia wymaga korzystania z tych praw, 7)w przypadku, gdy z powodu dostarczenia wadliwych lub nieodpowiednich materiałów eksploatacyjnych nastąpi uszkodzenie urządzenia drukarskiego, Wykonawca poniesie wszystkie konsekwencje prawne i finansowe zaistniałej sytuacji w szczególności koszty naprawy, transportu, niezwłocznego dostarczenia i zainstalowania urządzenia zastępczego tego samego typu w siedzibie Zamawiającego. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia Wykonawcy przez Zamawiającego konieczność wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą urządzenia ponosi Wykonawca, 8)w przypadku wskazania przez Zamawiającego w tabeli powyżej nazwy producenta toneru lub tuszu, należy zaoferować i wycenić oryginalny materiał eksploatacyjny wyprodukowany przez producenta urządzenia. Przedmiotowy wymóg spowodowany jest zamieszczeniem w warunkach gwarancji urządzeń, będących w posiadaniu Zamawiającego, konieczność używania oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, wyprodukowanych przez producenta sprzętu w celu poprawnej pracy urządzenia, odpowiedniej jakości wydruków i przede wszystkim utrzymania warunków gwarancji, 9)Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne, swoim transportem, w ciągu 5 dni od dnia złożenia zamówienia do siedziby Zamawiającego w godzinach 8.00-16.00 poniedziałek - piątek. 10)wydajność oferowanych tonerów musi być zgodna z normą ISO/IEC 19752 (dla tonerów do urządzeń monochromatycznych), normą ISO/IEC 24711 (dla tonerów do urządzeń atramentowych) oraz normą ISO/IEC 19798 (dla tonerów do urządzeń kolorowych).
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- w miarę posiadanych środków finansowych do 20% wartości zamówienia
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2, 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania doświadczenia, Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed dniem składania ofert dostawą w ciągu jednego roku kalendarzowego minimum na kwoty brutto: - 25.000 zł za materiały biurowe dla oferty częściowej nr 1, - 30.000 zł za papier kserograficzny dla oferty częściowej nr 2, - 70.000 zł za tusze i tonery do urządzeń drukarskich dla oferty częściowej nr 3 odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej w cenie 30,00 zł można uzyskać w siedzibie zamawiającego, Zespół ds. Zamówień Publicznych, V piętro, pokój 516, po uprzednim uzgodnieniu tel. 22/7840872.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria na parterze przy wejściu głównym Starostwa Powiatowego w Legionowie, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: oferta częściowa nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów biurowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: oferta częściowa nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa papieru ksero do urządzeń drukarskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: oferta częściowa nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa tuszy i tonerów do drukarek oraz innych urządzeń drukarskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 1819W ul. Jagiellońskiej z drogą gminną ul. Aleja 3-go Maja w Legionowie"
- Świadczenie usług ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz NNW na potrzeby KZB Legionowo Sp. z o.o. - 5 zadań
- Wykonanie prac z zakresu oznakowania poziomego na drogach powiatowych.
- Wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne w technologii LED w budynku LO im. M. Konopnickiej w Legionowie i w budynku PZSP im. W. Wolskiego w Serocku w procedurze "zaprojektuj i wybuduj."
- Wykonania robót budowlanych polegających na wymianie wymiennika ciepła JAD-X w budynku nr 42 oraz zasobnika ciepłej wody w budynku nr 110 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: "Budowa konstrukcji oporowej w drodze powiatowej nr 1817W ul. Dworcowa w gminie Wieliszew"
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy tuszów, tonerów i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- 36/ZP/2025 Dostawa artykułów biurowych, przyborów do pisania i galanterii biurowej oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW I SPRZĘTU BIUROWEGO
- zakup artykułów biurowych i papierniczych dla Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb USK NR 1 PUM
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.