eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętrzynDostawa wyrobów medycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-28

Kętrzyn: Dostawa wyrobów medycznych
Numer ogłoszenia: 174948 - 2011; data zamieszczenia: 28.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135950 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Kętrzynie, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512502, faks 089 7513797.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy na zamówienie Zamawiającego, w okresie 12 miesięcy, asortymentów szczegółowo opisanych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony został na tzw. Pakiety. Zamawiany asortyment musi być dopuszczony do obrotu i używania, tj. np. dla wyrobów medycznych posiadać dopuszczenie do obrotu i używania - Deklaracja zgodności, Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679.), Certyfikat CE - alternatywnie. Wykonawca musi posiadać aktualne instrukcje użytkowania, atesty i świadectwa rejestracji dotyczące dopuszczenia przedmiotu zamówienia do obrotu i używania, w języku polskim oraz zobowiązaniu się do ich niezwłocznego przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego. W przypadku wyrobów sterylnych oznakowanie CE musi być umieszczone w instrukcji używania, na opakowaniu handlowym i, jeśli to możliwe, na wyrobie medycznym lub jego opakowaniu gwarantującym sterylność, w sposób widoczny, czytelny i nieusuwalny. Etykieta zawiera w szczególności następujące elementy: 1. nazwę wyrobu, firmy i adres wytwórcy, w przypadku wyrobu importowanego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w związku z jego dystrybucją w państwie członkowskim Unii Europejskiej lub państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, etykiety, zewnętrzne opakowanie lub instrukcje obsługi zawierać muszą dodatkowo także nazwę i adres zgłoszonego do rejestru wytwórcy, autoryzowanego przedstawiciela lub importera mającego siedzibę na terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym; 2. informacje niezbędne dla użytkownika do identyfikacji wyrobu i zawartości opakowania; 3. wyraz JAŁOWE, STERYLNE lub STERILE dla wyrobów sterylnych; 4. kod partii lub serii wyrobów poprzedzany wyrazem SERIA lub LOT lub numer serii lub numer fabryczny w zależności od stosowanego systemu; 5. oznaczenie daty, przed upływem której wyrób może być używany bezpiecznie; 6. oznaczenie, że wyroby przeznaczone są do jednorazowego użytku, jeżeli dotyczy; 7. specjalne instrukcje składowania i obchodzenia się z wyrobami, jeżeli dotyczy; 8. instrukcje obsługi wyrobów - jeżeli dotyczy; 9. stosowne ostrzeżenia i środki ostrożności; 10. rok produkcji dla wyrobów aktywnych, innych niż wyroby wymienione w pkt 5), wskazanie to może być włączone do kodu serii lub numeru serii; 11. metodę sterylizacji, jeżeli dotyczy. Dostarczany asortyment winien posiadać termin przydatności do użycia przynajmniej 12 miesięcy, od daty dostawy do Zamawiającego. W przypadku posiadania krótszego terminu ważności, nadanego przez producenta - min. ? okresu ważności od daty dostawy do Zamawiającego. Podane ilości w Załączniku nr 2 do SIWZ są jedynie orientacyjne i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w związku z potrzebami Zamawiającego. Wykonawca pokrywa koszty transportu, odpowiada za prawidłowe warunki przewozu oraz ponosi koszty ubezpieczenia podczas transportu do Zamawiającego, w cenie oferty zapewnia również rozładunek z wniesieniem do magazynu w godz. 7.30-14.30.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Systemy próżniowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PZ CORMAY S.A., ul. Wiosenna 22, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1911,60

  • Oferta z najniższą ceną: 1911,60 / Oferta z najwyższą ceną: 2732,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Sprzęt stomijny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Obrotu i Fabrykacji Artykułów Medycznych Pofam-Poznań Sp. z o.o.,, ul. Lindego 6, 60-573 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5906,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5819,74

  • Oferta z najniższą ceną: 5819,74 / Oferta z najwyższą ceną: 5819,74

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Odzież operacyjna wielorazowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GARMEX Andrzej Jafiszow Spółka jawna, ul. Lawendowa 62, 15-642 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12409,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17355,60

  • Oferta z najniższą ceną: 17355,60 / Oferta z najwyższą ceną: 17355,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.