Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-28
Nowogród Bobrzański: Nr sprawy 80/2011 - USŁUGA W ZAKRESIE PRZEGLĄDU, OBSŁUGI OKRESOWEJ I NAPRAWY PODZESPOŁÓW 2 KPL. TRENAŻERÓW WIEŻY DO CZOŁGU LEOPARD 2A4 TYPU AAT
Numer ogłoszenia: 174952 - 2011; data zamieszczenia: 28.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3036 , Zawiszy Czarnego, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 68 3276555 w. 681108, 681169, faks 68 3216201.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy 80/2011 - USŁUGA W ZAKRESIE PRZEGLĄDU, OBSŁUGI OKRESOWEJ I NAPRAWY PODZESPOŁÓW 2 KPL. TRENAŻERÓW WIEŻY DO CZOŁGU LEOPARD 2A4 TYPU AAT.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Usługa w zakresie przeglądu, obsługi okresowej i naprawy podzespołów 2 kpl. trenażerów wieży do czołgu LEOPARD 2A4 typu AAT o numerach 016/1983; 019/1984. - Urządzenie musi spełniać wymagania taktyczno-techniczne i jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta (instrukcja TDv 6920/066-12). Producentem trenażera jest firma Krauss - Maffei - Wegmann Niemcy m. Munchen. - Z aktualnym stanem 2 kpl. trenażera wieży do czołgu LEOPARD 2A4 typu AAT można zapoznać się w Jednostce Wojskowej 2399 Świętoszów po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Dowódcą Jednostki. Wykonawca powiadomi zamawiającego o uzgodnionym terminie zapoznania się ze stanem trenażerów - Wykonawca musi dysponować odpowiednio przeszkolonym personelem i zapleczem technicznym gwarantującym odpowiedni poziom wykonania obsługi okresowej i naprawy podzespołów trenażera. - Wykonawca, przed złożeniem oferty musi uzyskać pisemne zaświadczenie w języku polskim od producenta urządzenia uprawniające do prowadzenie przeglądu, obsługi okresowej i naprawy podzespołów trenażera wieży do czołgu LEOPARD 2A4 typu AAT, które winien przedłożyć razem z ofertą..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.84.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji systemów uzbrojenia .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Ocena warunków będzie odbywać się metodą spełnia / nie spełnia. Ponadto warunek spełnią Wykonawcy, którzy, uzyskają pisemne zaświadczenie w języku polskim od producenta urządzenia uprawniające do prowadzenie przeglądu, obsługi okresowej i naprawy podzespołów trenażera wieży do czołgu LEOPARD 2A4 typu AAT, które powinno być przedłożone razem z ofertą.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków będzie odbywać się metodą spełnia / nie spełnia (oświadczenia zawarte w formularzu ofertowym).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków będzie odbywać się metodą spełnia / nie spełnia (oświadczenia zawarte w formularzu ofertowym).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków będzie odbywać się metodą spełnia / nie spełnia (oświadczenia zawarte w formularzu ofertowym).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków będzie odbywać się metodą spełnia / nie spełnia (oświadczenia zawarte w formularzu ofertowym).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Wszelkie pełnomocnictwa dla zachowania ważności muszą być złożone w formie oryginału bądź kopii notarialnie poświadczonej. - pisemne zaświadczenie w języku polskim (lub w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski wykonanym przez tłumacza przysięgłego) od producenta urządzenia firmy uprawniające do prowadzenia przeglądu, obsługi okresowej i naprawy podzespołów trenażerów: (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy składają je razem).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 3036, 66-010 Nowogród Bobrzański, Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2011 godzina 11:30, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 3036, 66-010 Nowogród Bobrzański, budynek nr 735- Kancelaria Jednostki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejsko Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim, ul. Szkolna 6, 66-010 Nowogród Bobrzański w roku 2025
- Budowa, przebudowa rozbudowa dróg w m. Bogaczów, Nowogród Bobrzański i Sobolice
- REMONT UL. MŁYŃSKIEJ W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM
więcej: przetargi NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.