Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-21
Bartoszyce: Jednorazowa dostawa wyposażenia do sal lekcyjnych
Numer ogłoszenia: 175038 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. R. Traugutta , ul. Traugutta 23, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 763 52 90, faks 89 762 28 38.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gim1bart.fr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Jednorazowa dostawa wyposażenia do sal lekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiot zamówienia obejmuje jednorazową dostawę wyposażenia do sal lekcyjnych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt 1 b) Zamawiający dopuszcza oferowanie wyposażenia do sal lekcyjnych w materiały równoważne , pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zadań nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej, zostaną wcześniej uzgodnione i zaakceptowane przez zamawiającego oraz są tożsame pod względem: 1. gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj oraz liczba elementów składowych), 2. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3. charakterystyki materiałowej (rodzaj, właściwości fizyczne i jakość materiałów), 4. parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 1. Zadanie. 1) Krzesła szkolne regulacja wysokości (nr 2 - 4) - 90 szt. 2) Krzesła szkolne regulacja wysokości (nr 4 - 6) - 450 szt. 3) Krzesła do stołów komputerowych - 32 szt. 4) Stoły szkolne 2-osobowe - regulacja wysokości (nr 2 - 4) - 45 szt. 5) Stoły szkolne 2-osobowe - regulacja wysokości (nr 4 - 6) - 225 szt. 6) Stoły komputerowe 1 - osobowe - 30 szt. 7) Segmenty do klas I -III - 3 zestawy( 2 duże szafy, 1 szafka na szuflady=1kpl.) 8) Mini regał z pólkami - 4 szt. 9) Szafka na szuflady - 1 szt. 10) Segmenty modułowy do klas o wysokości 1600mm - 15 zestawów (3 ramy boczne, 2 szafki duże,2szafki małe) 11) Szafki modułowe wolnostojące o wysokości 1000 mm - 7 zestawów (2 ramy boczne,1 duża szafka) 12) Szafki pod TV o wysokości 1300 mm - 4 szt. 13) Regały biblioteczne - 43 szt. 14) Regał biblioteczny na prasę - 1 szt. 15) Szafka katalogowa do biblioteki - 1 szt. 16) Lada biblioteczna - 1 szt. Opis jednego stołu, krzesła szkolnego - szkoła podstawowa i gimnazjum L.p. Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne stołu i krzesła szklonego Ilość 1. Krzesło do klasy Stelaż owalny o wymiarach: 38 mm x 20 mm, malowane proszkowo, kolor czarny. Siedzisko i oparcie z lakierowanej sklejki liściastej o grubości 8mm. Regulacja wysokości.( nr 2-4 ) Wymagany certyfikat. 90szt. 2. Krzesło do klasy Stelaż owalny o wymiarach 38 mm x 20 mm, malowane proszkowo, kolor czarny. Siedzisko i oparcie z lakierowanej sklejki liściastej o grubości 8mm. Regulacja wysokości.( nr 4-6 ) Wymagany certyfikat. 450 szt. 3. Krzesło do klasy informatycznej Krzesło obrotowe z regulacją wysokości, podnośnik mechaniczny, Podłokietniki z tworzywa sztucznego - kolor czarny. Podstawa na kółkach jezdnych - kolor czarny. Siedzisko i oparcie profilowane, tapicerowane - kolor czarny. Wymagany certyfikat. 32 szt. 4. Stół do klasy Stelaż wykonany z rury płasko-owalnej o wymiarach 38mm x20mm, malowana proszkowo, kolor czarny. Regulacja wysokości.(nr 2 - 4) Wysokość od górnej powierzchni blatu stołu- 530mm-640mm. Blat wykonany z płyty meblowej o grubości 18 mm i o zaokrąglonych narożnikach, w kolorze buk, oklejony obrzeżem ABS w kolorze blatu. 2-osobowy, o wymiarach 1300×500mm Wymagany certyfikat. 45 szt. 5. Stół do klasy Stelaż wykonany z rury płasko-owalnej o wymiarach 38mm x20mm, malowana proszkowo, kolor czarny. Regulacja wysokości.(nr 4 - 6) Wysokość od górnej powierzchni blatu stołu- 640mm-760mm. Blat wykonany z płyty meblowej o grubości 18 mm i o zaokrąglonych narożnikach, w kolorze buk, oklejony obrzeżem ABS w kolorze blatu. 2-osobowy, o wymiarach 1300×500mm Wymagany certyfikat. 225 szt. 6. Stół do pracowni informatycznej Stelaż metalowy z wysuwaną półką (na klawiaturę) i półką dolną na zewnątrz stolika(na komputer). Bez kółek zabezpieczone stopkami plastikowymi, kolor czarny. Blat o wymiarach 700 x 500 mm. Kolor buk. Wymagany certyfikat. 30szt. Opis jednego segmentu do klas I - III: L.p. Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne segmentu szklonego Ilość 1. Szafa Wykonana z płyty meblowej, o wymiarach: wys.2030mm, szer.890mm, gł. 540mm, z sześcioma półkami o wymiarach szer. 870mm. gł.380mm w kolorze buk. Drzwiczki górne o wymiarach: wys. 590mm, szer.850 mm dwuskrzydłowe w kolorze żółtym zamykane na klucz patentowy. Drzwiczki dolne o wymiarach: wys.1160mm szer. 850mm dwuskrzydłowe w kolorze czerwonym zamykana na klucz patentowy. Wymagany certyfikat. 6 szt. Szafka na szuflady Wykonana z płyty meblowej, o wymiarach: wys.1080mm, szer.890mm, gł.500 mm , z sześcioma poziomami, cztery poziomy z dużymi i dwa poziomy z małymi szufladami. Szuflada duża z płyty meblowej w kolorze czerwonym 12 sztuk. Wym. Wys. 180 mm x szer. 270 mm x gł. 360 mm Szuflada mała z płyty meblowej w kolorze żółtym 6 sztuk. Wym. Wys. 90 mm x szer. 270 mm x gł. 360 mm Szuflady muszą mieć śruby zabezpieczające przed całkowitym wysunięciem. Wymagany certyfikat. 3 szt. + komplety szuflad 2. Mini regał z półkami Wykonany z płyty meblowej, o wymiarach: wys.1080mm, szer.890mm, gł.500 mm, gł. półek 380 mm, w kolorze buk. Wymagany certyfikat. 4 szt. 3. Szafka na szuflady Wykonana z płyty meblowej, o wymiarach: wys.1080mm, szer.890mm, gł.500 mm , z sześcioma poziomami, cztery poziomy z dużymi i dwa poziomy z małymi szufladami. Szuflada duża z płyty meblowej w kolorze czerwonym 12 sztuk. Wym. Wys. 180 mm x szer. 270 mm x gł. 360 mm Szuflada mała z płyty meblowej w kolorze żółtym 6 sztuk. Wym. Wys. 90 mm x szer. 270 mm x gł. 360 mm Szuflady muszą mieć śruby zabezpieczające przed całkowitym wysunięciem. Wymagany certyfikat. 1 szt. + komplety szuflad Opis jednego segmentu do klasy L.p. Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne segmentu szklonego Ilość 1. Regał modułowy- rama - rama boczna z rury Ř 25 metalowej o wymiarach dł. 1600×szer.390mm. Elementy nośne profilowane z blach zimnowalcowanych i lakierowane farbami proszkowymi. Kolor: czarny Wymagany certyfikat. 45 szt. Szafka duża do regału modułowego - szafka wykonana z płyty meblowej, o wymiarach: wys. 720mm, szer. 800mm, głęb.350mm. z półką regulowaną. Drzwiczki dwuskrzydłowe zamykane na zamek patentowy. Kolor buk. Wymagany certyfikat. 30 szt. Szafka mała do regału modułowego - szafka wykonana z płyty meblowej, o wymiarach: wys. 370mm, szer. 800mm, głęb. 350mm Drzwiczki dwuskrzydłowe zamykane na zamek patentowy, koloru buk. Wymagany certyfikat. 30 szt. 2. Rama - rama boczna metalowa- wym:1000×390 Elementy nośne profilowane z blach zimnowalcowanych i lakierowane farbami proszkowymi. Kolor: czarny Wymagany certyfikat. 14 szt. Szafka duża do regału modułowego - szafka wykonana z płyty meblowej, o wymiarach: wys. 720mm, szer. 800mm, głęb.350mm. z półką regulowaną. Drzwiczki dwuskrzydłowe zamykane na zamek patentowy. Kolor buk. Wymagany certyfikat. 7 szt. Opis jednej szafki pod TV L.p. Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne szafki Ilość 1. Szafka R TV Stelaż wykonany z metalowego kątownika w kolorze czarnym o wysokości 1300 mm Szafka wykonana z płyty meblowej z jedną półką wewnątrz regulowaną i dwuskrzydłowymi drzwiczkami, zamykanymi na klucz patentowy. Wymiary: wys. 1000mm,szer. 800mm,głęb. 580mm. Odstęp między szafką a półką na telewizor 300 mm. Wymagany certyfikat. 4 szt. Regały do biblioteki L.p. Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne regału do biblioteki Ilość 1. Regał biblioteczny z półkami Regał pojedynczy wykonany z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18mm oklejonej obrzeżem PCV 2 mm. Regał ma posiadać pięć półek w celu ustawienia książek bibliotecznych. Kolor: jasny buk Wym: 1800×900×300mm. Wymagany certyfikat. 43 szt. 2. Regał biblioteczny na prasę Konstrukcja z płyty wiórowej laminowanej o grub. 18 mm, obrzeża zabezpieczone doklejką PCV. Wyposażony w pięć półek uchylnych oraz umieszczone pod nimi półki poziome, służące do przechowywania czasopism w warstwach. Kolor- buk Wym: 900×360×2000 mm. 1 szt. 3. Szafka katalogowa Szafka w całości wykonana z płyty meblowej o grub.18 mm, o wymiarach: wys. 1400mm, szer. 1043mm, głęb. 440mm. W górnej części umieszczone szufladki na karty katalogowe z uchwytami i ramkami opisowymi w ilości 20 szt. Drzwiczki do szafki dolnej dwuskrzydłowe zamykane na zamek patentowy, koloru buk. Wymagany certyfikat. 1 szt. 4. Lada biblioteczna 2- szafkowa Konstrukcja wykonana z płyty meblowej o grub.18mm, obrzeże zabezpieczone okleiną PCV, o wymiarach: wys. 760mm, szer. 1720mm, głęb. 650mm. Środek lady stały, boki otwierane. Blaty bocznych szafek otwierane do góry z zabezpieczeniem przed wyrwaniem zawiasów w środku przegródki na karty biblioteczne. Drzwi szafek poniżej lady zamykane na zamki patentowe. Koloru buk. Wymagany certyfikat. 1 szt. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć w/w sprzęt wraz z rozładunkiem do siedziby zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zwiekszenie zamówienia o wartość do 20% zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.15.50.00 - Meble biblioteczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o analizę treści złożonych dokumentów przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o analizę treści złożonych dokumentów przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o analizę treści złożonych dokumentów przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o analizę treści złożonych dokumentów przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o analizę treści złożonych dokumentów przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. a.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. a 3) Certyfikaty na oferowany sprzet.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/bartoszyce_gmina_miejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr1 w Bartoszycach, ul. Traugutta 23, 11-200 Bartoszyce.
Pokój nr 30 sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół nr1 w Bartoszycach, ul. Traugutta 23, 11-200 Bartoszyce. Pokój nr 30 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
- "Organizacja i przeprowadzenie superwizji grupowej dla zawodowych i niezawodowych rodzin zastępczych w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
- Świadczenie usług z zakresu zajęć wspomagających rozwój intelektualny i motoryczny dziecka: terapia ręki, zajęcia rewalidacyjne, zajęcia Integracji Sensorycznej, terapia pedagogiczna i logopedyczna.
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc emulsją asfaltową i grysami
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pierwszego wyposażenia do żłobka w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu MALUCH+ 2022-2029
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych dla potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami w tym w szczególności z niepełnosprawnością
- Przebudowa Szkoły Podstawowej w Lisich Jamach - dostawa wyposażenia
- Adaptacja i przebudowa pomieszczeń na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Gminnego Klubu Dziecięcego. Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "Aktywny Maluch" 2022-2029
więcej: Meble biblioteczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.