Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-29
Tarnów: Wykonanie gadżetów ekologicznych - toreb tekstylnych z nadrukiem
Numer ogłoszenia: 175048 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa (Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska), ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882869, fax 014 6882876.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie gadżetów ekologicznych - toreb tekstylnych z nadrukiem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) uszycie 2000 szt. toreb bawełnianych w kolorze naturalnym, o wymiarach 38 x 40 cm, z czego: - 1000 szt. toreb z grubej bawełny drelichowej o gramaturze 220 g/m2, z dnem o szer. 10 cm i dwoma uchwytami (uszami) o długości 68 cm i szerokości 3 cm przyszytymi po obwodzie oraz na krzyż, - 1000 szt. toreb prostych, z bawełny o gramaturze 150 g/m2, z dwoma uchwytami (uszami) o długości 33 cm i szerokości 2 cm, przyszytymi po obwodzie, b) wykonanie na każdej torbie jednokolorowego (w kolorze zielonym) nadruku o treści: TARNÓW - MECENAS POLSKIEJ EKOLOGII - Laureat EKOPRIX 2008 + logo Tarnowa i logo WFOŚiGW. Nadruk według projektu zamawiającego o wymiarach 130 x 125 mm, w technice sitodruku. c) dostarczenie wykonanych toreb ekologicznych z nadrukiem do Zamawiającego na adres: Urząd Miasta Tarnowa , ul. Goldhammera 3, 33-100 Tarnów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.64.10.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz.1655). 2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców odbędzie się w oparciu o dokument i o oświadczenie - pkt VI ust. 1 ppkt 1) i 2) SIWZ. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców odbędzie się w oparciu o oświadczenie - pkt VI ust .1 ppkt 2) SIWZ. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców odbędzie się w oparciu o oświadczenie - pkt VI ust. 1 ppkt 2) SIWZ. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców odbędzie się w oparciu o dokument i o oświadczenie - pkt VI ust. 1 ppkt 1) i 2) SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg zał. nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, 33-100 Tarnów, ul. Goldhammera 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, Biuro Obsługi Mieszkańców, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, pok. 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawa przyrządów używanych na salach operacyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Malowanie klatek schodowych w budynkach zarządzany przez MZB
- Sukcesywną dostawę materiałów i akcesoriów niezbędnych do zabiegów witrektomijnych i przeciwjaskrowych oraz zakup lasera do leczenia jaskry wraz z sondami.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi polegającą na budowie oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Krzyskiej w rejonie przystanku autobusowego "Krzyska - Cmentarz I"
- Dostawa i montaż systemu nagłośnienia w ramach zadania pn. Przebudowa Stadionu Miejskiego w Tarnowie
- Dostosowanie bazy danych Ewidencji Gruntów i Budynków (EGiB) w związku z realizacją projektu "Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Tarnowskiego"
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - V części
- Kompleksowa organizacja szkoleń oraz konkursów kulinarnych dla Kół Gospodyń Wiejskich z województwa łódzkiego podczas VI Krajowych Dni Pola w Bratoszewicach.
- Kompleksowa organizacja dwóch jednodniowych warsztatów praktycznych pn."Przetwórstwo produktów rolnych szansą na rozwój inicjatyw przedsiębiorczych i krótkich łańcuchów dostaw na obszarach wiejskich".
- Dostawa podkładek drewnianych - postępowanie II
- Usługa przygotowania i organizacji XVII edycji konkursu "Innowator Mazowsza"
- Dostawa koszulek z nadrukiem na potrzeby Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.