Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-25
Nowy Targ: Dostawa produktów leczniczych
Numer ogłoszenia: 17505 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2633060, 2633061, fax 018 2633952, 2633950.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowy-targ.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów leczniczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów leczniczych w podziale na 15 pakietów
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.45.11.00 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.11.00 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego Oryginalny kod CPV: 24.42.21.00 - Produkty lecznicze do terapii serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.62.21.00 - Produkty lecznicze do terapii serca Oryginalny kod CPV: 24.49.22.10 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.22.10 - Preparaty odżywiania pozajelitowego Oryginalny kod CPV: 24.49.30.00 - Pozostałe produkty terapeutyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.30.00 - Pozostałe produkty terapeutyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 15.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W niniejszym postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 upzp i którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 upzp i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: d) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, e) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, f) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, g) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Wykonawca złoży jedną ofertę pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 3. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 4.Złożenie oferty przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Dz. U nr 87 poz. 605 z 2006) 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów , o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie- ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2a,b,c, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Koncesja, zezwolenie lub licencję , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym ( Dz.U. jak wyżej). 4.Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 i art.24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1). 5. Formularz ogólny oferty - (załącznik numer 2) 6. Formularz/ e cenowy/ e oferty - (załącznik numer 3) 7.Pełnomocnictwo, jeżeli będzie miała miejsce sytuacja wymieniona w pkt I SIWZ- opis sposobu przygotowania oferty i w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie. 8. Oświadczenie ,że przedmiot przetargu jest dopuszczony do obrotu przez Ministra Zdrowia i jest wpisany do Rejestru Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP lub posiada pozwolenie wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską - właściwy dokument dołączony do pierwszej partii towaru. 9. Oświadczenie ,że wykonawca zabezpieczy dostawy innego równoważnego produktu leczniczego, w przypadku zaprzestania produkcji lub braku w magazynie , przy czym cena brutto zamiennika nie może być wyższa niż cena podana w formularzu cenowym, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym- jeżeli taki zamiennik jest wpisany do Urzędowego Wykazu Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-nowy-targ.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych SPZOZ w Nowym Targu, ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2008 godzina 10:30, miejsce: Dziennik podawczy SPZOZ w Nowym Targu, 34-400 Nowy Targ, ul. Szpitalna 14..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa produktów leczniczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 23 pozycje w pakiecie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.44.22.00-6, 24.45.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa produktów leczniczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji w pakiecie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-0, 24.42.21.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa produktów leczniczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 pozycji w pakiecie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.15.00-8, 24.47.40.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa produktów leczniczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 22 pozycje w pakiecie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.23.00-1, 24.43.22.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa produktów leczniczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 pozycji w pakiecie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.41.20.00-5, 24.44.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa produktów leczniczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8 pozycji w pakiecie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.10.00-4, 24.41.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa produktów leczniczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 33 pozycje w pakiecie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.41.30.00-2, 24.46.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa produktów leczniczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 17 pozycji w pakiecie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.41.20.00-5, 24.44.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa produktów leczniczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje w pakiecie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa produktów leczniczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji w pakiecie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.22.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dostawa produktów leczniczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 24 pozycje w pakiecie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.21.00-9, 24.49.30.00-9, 24.42.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dostawa produktów leczniczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 pozycji w pakiecie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.25.00-3, 24.46.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: dostawa produktów leczniczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji w pakiecie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.15.40-7, 24.49.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: dostawa produktów leczniczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 19 pozycji w pakiecie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.10.00-4, 24.49.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: dostawa produktów leczniczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 13 pozycji w pakiecie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0, 24.49.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: .
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów - zapobieganie sutkom powodzi
- 12 miesięczna usługa dzierżawy 41 szt. urządzeń drukujących (fabrycznie nowe, używane, poleasingowe).
- Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Nowym Targu na potrzeby stołówki prowadzonej przez Przedszkole nr 2 w Nowym Targu w okresie od 02 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
- Dostawa sprzętu oraz aparatury medycznej
- Dostawa sprzętu pożarniczego w ramach projektu "Razem przeciwko skutkom zmian klimatu na pograniczu polsko-słowackim. Zarządzanie kryzysowe w teorii i praktyce"
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odżywek i sprzętu do żywienia dojelitowego dla PZOL w Grojcu
- Dostawa preparatów do żywienia
- Dostawy leków
- Dostawa wyrobów medycznych i laboratoryjnych, sprzęt jednorazowego użytku, szwy chirurgiczne, opatrunki, folie, materiały opatrunkowe, zastawki serca, oksygenatory, kompresy.
- Dostawa produktów leczniczych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.