eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RakszawaRozbudowa oświetlenia dróg gminnych i drogi powiatowej na terenie Gminy Rakszawa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-25

Rakszawa: Rozbudowa oświetlenia dróg gminnych i drogi powiatowej na terenie Gminy Rakszawa
Numer ogłoszenia: 175066 - 2007; data zamieszczenia: 25.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rakszawa, Rakszawa 506, 37-111 Rakszawa, woj. podkarpackie, tel. 017 2261281, fax 017 2261677.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa oświetlenia dróg gminnych i drogi powiatowej na terenie Gminy Rakszawa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oświetlenia dróg gminnych i drogi powiatowej w Gminie Rakszawa polegająca na wykonaniu: a) I odcinek drogi gminnej nr dz. 7508/1 - nowy odcinek od słupa linii napowietrznej przewodem AsXSn 2x25 długości 40 m b) II odcinek drogi gminnej w Rakszawie nr dz. 6392 od słupa linii napowietrznej przewodem AsXSn 2x25 długości 105 m/dowieszenie przewodu i opraw/ i od słupa linii napowietrznej przewodem AsXSn 2x25 długości 282 m c) III odcinek drogi gminnej w Rakszawie nr dz. 6386 od słupa linii napowietrznej przewodem AsXSn 2x25 długości 100 m d) IV odcinek drogi gminnej w Rakszawie od słupa linii napowietrznej przewodem AsXSn 2x25 długości 300 m/dowieszenie przewodu i opraw/ e) V odcinek drogi gminnej w Rakszawie od słupa linii napowietrznej przewodem AsXSn 2x25 długości 55 m/dowieszenie przewodu i opraw/ f) VI odcinek drogi powiatowej w Rakszawie od słupa linii napowietrznej przewodem AsXSn 2x25 długości 125 m/dowieszenie przewodu i opraw/ g) odcinek drogi gminnej w miejscowości Wydrze poprzez dowieszenie przewodu AsXSn 2x25 długości 168 m i montaż 6 sztuk opraw oświetleniowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1: - posiadają uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 ustawy . Opis oceny spełnienia warunków : 1. Uprawnienia do wykonania określonej działalności : - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - Wykaz personelu , który będzie realizował zamówienie : kserokopia uprawnień kadry technicznej w branży elektrycznej oraz aktualną przynależność do Izby , - Wykaz wykonanych robót budowlanych - min. 3 szt. w okresie od 2003 do 2007 roku odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. - Referencje do powyższego wykazu na roboty o wartości odpowiadającej wartości zamówienia - min.3 szt. - Wykaz sprzętu wymaganego do realizacji zamówienia z podaniem czy stanowi on własność wykonawcy , czy zostanie wynajęty. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : - złoży oświadczenie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia : - złoży oświadczenie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt. VI SIWZ, dokona oceny spełnienia tych warunków zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy są zobowiązani do załączenia do oferty następujących dokumentów: - Wypełniony formularz ofertowy - Wypełniony formularz cen czynników produkcji - Wypełniony kosztorys ofertowy - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art.22 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 - Aktualny odpis w właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Wykaz personelu , który będzie realizował zamówienie : kserokopia uprawnień kadry technicznej w branży instalacyjnej i elektrycznej oraz aktualną przynależność do Izby , - Wykaz wykonanych robót budowlanych - min. 3 szt w okresie od 2003 do 2007 roku odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. - Referencje do powyższego wykazu na roboty o wartości odpowiadającej wartości zamówienia - min.3 szt. - Wykaz sprzętu wymaganego do realizacji zamówienia z podaniem czy stanowi on własność wykonawcy , czy zostanie wynajęty. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofer.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rakszawa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rakszawie, 37-111 rakszawa 506.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy w Rakszawie, 37-111 Rakszawa 506.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.