eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa rezerwacji, zakupu i terminowego dostarczenia do siedziby Zamawiającego międzynarodowych biletów lotniczych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-29

Warszawa: Usługa rezerwacji, zakupu i terminowego dostarczenia do siedziby Zamawiającego międzynarodowych biletów lotniczych.
Numer ogłoszenia: 175077 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Służba Wywiadu Wojskowego, al. Niepodległości 243, 02-009 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6840825, fax 022 6841508.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa rezerwacji, zakupu i terminowego dostarczenia do siedziby Zamawiającego międzynarodowych biletów lotniczych..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa rezerwacji, zakupu i terminowego dostarczenia do siedziby Zamawiającego międzynarodowych biletów lotniczych wraz z ubezpieczeniem podróżnych. 2) Realizacja umowy będzie odbywała się sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego przez 18 miesięcy od dnia podpisania umowy, chyba że wcześniej wyczerpią się środki finansowe przewidziane w umowie.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych Kod CPV wg słownika 2008: 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, z tym, że Wykonawca wykaże, że: - posiada uprawnienia określone art. 5 i nast. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 r., Nr 223, poz. 2268 z późn. zm.), poprzez złożenie oświadczenia woli; b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z tym, że: - w zakresie doświadczenia Wykonawca wykaże, że wykonał jako strona umowy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę o charakterze, rodzaju podobnym do przedmiotu zamówienia (rezerwacja, zakup i terminowe dostarczenie do siedziby Zamawiającego międzynarodowych biletów lotniczych wraz z ubezpieczeniem podróżnych), przy czym wartość tej usługi (w ramach jednego kontraktu, zamówienia czy umowy) była nie mniejsza niż 200 tys. zł brutto, i na tą usługę (umowę) złożą dokument potwierdzający, że została ona wykonana należycie (np. referencje lub inne dokumenty potwierdzające). - w zakresie potencjału technicznego Wykonawca wykaże, że dysponuje serwisem telefonicznym oraz stroną internetową, przez którą Zamawiający będzie mógł składać zapotrzebowania oraz dokonywać rezerwacji biletów w systemie dwudziestoczterogodzinnym (24h na dobę) przez siedem dni w tygodniu, nie wyłączając dni świątecznych oraz dysponuje biurem obsługi w Warszawie (siedziba główna lub oddział w Warszawie), otwartym co najmniej 5 dni w tygodniu przez 8 godzin (od poniedziałku do piątku); c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, z tym, że Wykonawca wykaże, że posiada: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - dotyczącej przedmiotu zamówienia, a wartość polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, będzie na kwotę nie niższą niż równowartość 150 tys. PLN, przy czym wartość polisy nie może być pomniejszona o franszyzę integralną oraz franszyzę redukcyjną oraz suma gwarancyjna polisy musi być wystawiona na jedno zdarzenie (wypadek) ubezpieczeniowe; d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy; e)Akceptują termin płatności 21 dni od daty złożenia oryginału faktury u Zamawiającego.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców na podstawie złożonych w ofercie dokumentów. Brak któregokolwiek z dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 2)W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a)oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. f)dokumenty potwierdzające, że dostawy (umowy) ujęte w wykazie zostały wykonane należycie ( tzw. referencje lub inne dokumenty potwierdzające); g)oświadczenie o dysponowaniu serwisem telefonicznym oraz stroną internetową, przez którą Zamawiający będzie mógł składać zapotrzebowania oraz dokonywać rezerwacji biletów w systemie dwudziestoczterogodzinnym (24h na dobę) przez siedem dni w tygodniu, nie wyłączając dni świątecznych oraz o dysponowaniu biurem obsługi w Warszawie (siedziba główna lub oddział w Warszawie), otwartym co najmniej 5 dni w tygodniu przez 8 godzin (od poniedziałku do piątku). h)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3)Dokumenty, o których mowa w ppkt 2) lit. b) ÷ h) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii, która musi zostać uwierzytelniona, polega to na zamieszczeniu na kopii dokumentu zapisu za zgodność z oryginałem, a to stwierdzenie musi być podpisane przez właściwą osobę reprezentującą podmiot. 4)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2) lit. b), d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a)nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); natomiast zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 2) lit. c) składa zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6)Dokumenty, o których mowa w ppkt 4) i 5) są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego, stosownie do obowiązujących przepisów. 7)W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. w formie konsorcjum) Zamawiający wymaga: a)aby wraz z ofertą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożyli dokument (np. pełnomocnictwo) określający co najmniej jego zakres, strony występujące wspólnie oraz wskazujący pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii); b)podpisania oferty przez pełnomocnika; c)złożenia kompletu dokumentów wymaganych przez Zamawiającego; d)w przypadku oświadczenia, o którym mowa w ppkt 1) a - w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy oświadczenie podpisał pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie gdyż Zamawiający będzie brał pod uwagę łączne uprawnienia Wykonawców do wykonywania działalności, czynności wchodzących w zakres zamówienia, ich łączny potencjał techniczny, kadrowy, kwalifikację, wiedzę i doświadczenie, a także ich łączną sytuację ekonomiczną i finansową; - w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy oświadczenie podpisał każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi oddzielnie udokumentować fakt, że nie podlega wykluczeniu z postępowania); e)aby każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia złożył dokumenty określone w ppkt 2) b, ppkt 2) c, i ppkt 2) d; pozostałe dokumenty lub oświadczenia, muszą być sumaryczną danych wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; f)wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące pełnomocnika. Komisja przetargowa będzie oceniała spełnienie ww. wymagań jako spełnia - nie spełnia. Brak spełnienia choćby jednego z wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. oferowany opust cenowy - 20

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetarg.army.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa Al. Niepodległości 243 wejście B tel. wew. 841 352..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Warszawa Al. Niepodległości 243 wejście B.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.