Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-10
Szczecin: Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych i jałowych, jednorazowych zapakowanych zestawów, materiałów i akcesoriów do operacji zaćmy oraz dostawa systemu implantu zakotwiczonego na przewodnictwo kostne wraz z procesorem dźwięku dla SPWSZ w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 17507 - 2015; data zamieszczenia: 10.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 813 90 21, faks 91 813 9079.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych i jałowych, jednorazowych zapakowanych zestawów, materiałów i akcesoriów do operacji zaćmy oraz dostawa systemu implantu zakotwiczonego na przewodnictwo kostne wraz z procesorem dźwięku dla SPWSZ w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa soczewek wewnątrzgałkowych i jałowych, jednorazowych zapakowanych zestawów, materiałów i akcesoriów do operacji zaćmy oraz dostawa systemu implantu zakotwiczonego na przewodnictwo kostne wraz z procesorem dźwięku dla SPWSZ w Szczecinie - 7 zadań. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1, 1A, 1B do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10-7, 33.14.10.00-0, 33.18.53.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
wypełniony załącznik nr od 1A-1 do 1A-5 (wymagane parametry techniczne/ graniczne wyrobów odpowiednio do zadania nr 1 -4, 7)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) formularz asortymentowo-cenowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A/2B do SIWZ; 3) odpowiednie pełnomocnictwa zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy Pzp 4) wypełniony załącznik nr 1B-1, 1B-2, 1B-3 (parametry techniczne podlegające ocenie jakości odpowiednio dla zadania nr 1, 3, 7)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zgodnie z zapisami w par. 8 projektu umowy - Załącznik nr 5.1 i 5.2 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin - Sekcja Zamówień Publicznych - budynek przy ul. Broniewskiego 2, pokój 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2015 godzina 08:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie, w budynku przy ul. Broniewskiego 2, pok. 8 - II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Soczewka wewnątrzgałkowa z PMMA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie składa się z 3 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1, 1A, 1B do SIWZ. Wymagane parametry techniczne oraz parametry podlegające ocenie jakości znajdują się w załączniku nr 1A-1 i 1B-1 do SIWZ, które po wypełnieniu należy załączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. parametry jakości - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Soczewka tylnokomorowa wewnątrzgałkowa zwijalna hydrofilna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie składa się z 3 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1, 1A do SIWZ. Wymagane parametry techniczne znajdują się w załączniku nr 1A-2 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10-7, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Soczewka wewnątrzgałkowa zwijalna hydrofobowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie składa się z 1 pozycji (w tym dostawa + dzierżawa). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1, 1A, 1B do SIWZ. Wymagane parametry techniczne oraz parametry podlegające ocenie jakości znajdują się w załączniku nr 1A-3 i 1B-2 do SIWZ, które po wypełnieniu należy załączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. parametry jakości - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Jałowy, jednorazowy zapakowany zestaw materiałów i akcesoriów do operacji zaćmy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie składa się z 2 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1, 1A do SIWZ. Wymagane parametry techniczne znajdują się w załączniku nr 1A-4 do SIWZ, który po wypełnieniu należy załączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Paski fluoresceinowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie składa się z 1 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Noże operacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie składa się z 1 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: System implantu zakotwiczonego na przewodnictwo kostne wraz z procesorem dźwięku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie składa się z 1 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1, 1A, 1B do SIWZ. Wymagane parametry techniczne oraz parametry podlegające ocenie jakości znajdują się w załączniku nr 1A-5 i 1B-3 do SIWZ, które po wypełnieniu należy załączyć do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.53.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. parametry jakości - 30
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Termomodernizacja budynku Kapitanatu Portu Szczecin: ocieplenie ścian zewnętrznych"
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Edmunda Bałuki 21 oficyna lewa, ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 17 oficyna prawa i oficyna na wprost w Szczecinie
- Budowa parkingu wraz z kanalizacją deszczową przy ul. Podbórzańskiej w Szczecinie - etap II
- Remont budynków nr 39 i 40, zlokalizowanych na ternie Składu Mosty.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 3 obszarów tematycznych.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie wraz z Laboratorium Drogowym.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej oraz Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej i Banku Krwi Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku -23/TP/2025
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Dostawa odczynników i akcesoriów niezbędnych do diagnostyki pacjentów Oddziału Hematologicznego i Onkologicznego w zakresie terapii celowanej z wykorzystaniem technik biologii molekularnej (qPCR)
- Na dostawę obłożeń, fartuchów i serwet chirurgicznych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Dostawa drobnego sprzetu medycznego, nebulizatorów, pisaków laboratoryjnych
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.