Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-12
Gdynia: Remont pomieszczenia nr 120 w budynku nr 9 w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 175095 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte , ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, faks 058 6262963.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczenia nr 120 w budynku nr 9 w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac remontowych obejmuje: a)Budowlane: Prace demontażowe, wymiana stolarki drzwiowej, prace tynkarskie, wykonanie gładzi szpachlowych, malowanie ścian i sufitów, rozebranie posadzek z lastryka, uzupełnienie, cyklinowanie i lakierowanie posadzek z deszczułek, montaż sufitu podwieszanego, wywóz gruzu; b)Instalacja sanitarna oraz c.o: Demontaż zaworów, wymiana zaworów przelotowych, termostatycznych, odpowietrzających, malowanie rur stalowych, wymiana grzejników żeliwnych, malowanie grzejników radiatorowych, c) Instalacje elektryczne. Montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych, wymiana instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, demontaż opraw świetlówkowych wraz montażem nowych, montaż sterowników tablicowych z sygnalizacją oraz łączników dźwigienkowych, przełączników nakładkowych, wymiana osprzętu elektrycznego, montaż opraw oświetleniowych, badania instalacji elektrycznej; d) Instalacje komputerowe: Montaż obudów tablic rozdzielczych, gniazd komputerowych, osprzętu, montaż instalacji komputerowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 2.000III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP tj.: posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadaja niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy PZP). Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w opisie technicznym i w niniejszej SIWZ oraz dołączy kosztorys ofertowy, w którym poda nazwy i typy materiałów, które zastosuje do wykonania przedmiotu zamówienia oraz zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w punkcie VIII SIWZ terminie. Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi wykonać roboty będące przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby każdy wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonał minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartościom przedmiotowi zamówienia, które zostało wykonane z należytą starannością. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna roboty remontowe w budynkach użyteczności publicznej (banki, urzędy, uczelnie, szkoły itp.) o wartości robót minimum 50 000 złotych netto. Wykonawca musi przedstawić cenę oferty w oparciu o załącznik nr 3 do SIWZ odpowiednio dla całości przedmiotu zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ i doświadczenia zawodowego Wykonawcy. Wykonawca musi podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami (załącznik nr 3) lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, stanowiące integralną część SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); oświadczenia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (załącznik nr 15); oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp (załącznik nr 1); wykazu wszystkich osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 11); Wykonawca ma obowiązek wskazać następujące osoby: 1 (jedną) osobę o uprawnieniach budowlanych w specjalności konstrukcyjno budowlanej.Wskazana osoba musi posiadać aktualne zaświadczenie z IIB o przynależności do IIB ważne w okresie trwania przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy zaświadczenie traci ważność w trakcie realizacji zamówienia, należy niezwłocznie przedstawić aktualne zaświadczenie w celu zapewnienia ciągłości wykonania prac. Wykonawca ma obowiązek wskazać i wyznaczyć kierownika budowy. 1 (jedną) osobę w zakresie wykonawstwa branży elektrycznej poświadczone świadectwem kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych E. Kosztorys ofertowy, wraz z wykazem materiałów które będą użyte do realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby każdy wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonał minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartościom przedmiotowi zamówienia, które zostało wykonane z należytą starannością. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna roboty remontowe w budynkach użyteczności publicznej (banki, urzędy, uczelnie, szkoły itp.) o wartości robót minimum 50 000 złotych netto. Do oferty należy załączyć wykaz z realizacji zamówień ze wskazaniem nazwy i adresu inwestora oraz wartości zrealizowanych zamówień a także dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie ( załącznik nr 17). Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne. W przypadku Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt X SIWZ (załącznik nr 2) zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, Wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.gdynia.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego bud. nr 10, pok. nr 121 w godz. od 11.00 do 13.30..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego bud. nr 5, pok. nr 349- Kancelaria Jawna czynna w godz.: 7.45-10.00 i od 13.00-15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługi szkoleniowe w zakresie wsparcia osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami oraz usługi w zakresie opr. procedur dot. dostępności architekt., info.-komunikacyjnej i cyfrowej AMW
- Budowa systemu klimatyzacji w audytorium budynku nr 600 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont stalowych słupów i elementów odwodnienia zadaszenia Placu Targowego oraz żelbetowych słupów podziemnej kondygnacji Hali Płaskiej
- "Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- Dostawa metalowych przypinek
- SUKCESYWNE DOSTAWY WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO RÓŻNEGO RODZAJU NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja systemów zaopatrzenia w wodę oraz wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bargłów Kościelny
- Budowa 2 budynków mieszkalno-usługowych wielorodzinnych przy ul. Św. Anny oraz Św. Jacka w Wejherowie.
- Modernizacja Targowiska przy ul. Namysłowskiej 8 w Warszawie
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych- modernizacja (przebudowa) drogi w m. Kazimierek
- Budowa oświetlenia drogowego na ulicy Władysława Zamoyskiego w miejscowości Dąbcze
- Wykonanie instalacji gazowej oraz cieplnej (CO) łączącej mikrobiogazownie z jednostką kogeneracyjną, wraz z budową pomieszczenia dla kogeneratora na terenie RGD Brody
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.