Ogłoszenie z dnia 2007-09-25
Jasień: ZAKUP UŻYWANEGO SAMOCHODU SPECJALISTYCZNEGO ASENIZACYJNEGO KOMBI
NA PODSTAWIE LEASINGU OPERACYJNEGO
Z WYKUPEM KOŃCOWYM PRZEZ ZAMAWIAJACEGO
Numer ogłoszenia: 175118 - 2007; data zamieszczenia: 25.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Jasieniu, ul. Kolejowa 9, 68-320 Jasień, woj. lubuskie, tel. 0-68 3710849, fax 0-68 3710849.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP UŻYWANEGO SAMOCHODU SPECJALISTYCZNEGO ASENIZACYJNEGO KOMBI NA PODSTAWIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z WYKUPEM KOŃCOWYM PRZEZ ZAMAWIAJACEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego samochodu asenizacyjnego, przeznaczonego do opróżniania szamb i wywozu nieczystości płynnych o pojemności 12 m3 , oraz czyszczenia przewodów kanalizacyjnych. Nadbudowa: 1. Pojemność zbiornika szlamowego musi wynosić minimum 12 000 l , wyposażony w tłok wygarniający osad oraz dzielący zbiornik na komorę szlamową i wodną. Zbiornik z dwiema blokadami tłoka opróżniającego. Na komorze wodnej właz rewizyjny z ryglowaniem ręcznym. 2. Zbiornik musi mieć zarówno na komorze szlamowej jak i wodnej oddzielny zawór ssący. 3. Komora wodna musi mieć wyprowadzenie do zasysania z otwartych akwenów (minimalna średnica 3cale) 4. Zbiornik może być wyposażony w hydrauliczną dźwignię czołową , która umożliwi podniesienie zbiornika na wysokość około 1000mm. 5. Filtr siatkowy wstępnego oczyszczania. 6. Pneumatyczny system opróżniania układu z wody. 7. Pojazd musi być wyposażony w urządzenie pozwalające na bezstopniowe spuszczanie nadmiaru cieczy szlamowej z komory szlamowej. 8. Pokrywa zbiornika otwierana na całym przekroju , sterowanie hydrauliczne. 9. Do zbiornika ma być przymocowana skrzynia węża próżniowego, na wąż o długości min 16 m .Średnica wewnętrzna nominalna węża próżniowego 100mm . Napęd węża próżniowego ma się odbywać hydraulicznie poprzez napęd rolki samotoku transportowego lub pasa napędowego . 10. Na pokrywie zbiornika umieszczona ma być szpula na wąż ciśnieniowy o długości min. 150 m i średnicy DN 25 . Urządzenie szpulowe musi się wychylać w promieniu 1800 i ruch ten ma się odbywać bezstopniowo i hydraulicznie . Cały mechanizm bębna ze szpulą na wąż DN 25 musi być wyposażony w automatyczne uzwojenie warstwowe 11. Mała szpula do nawijania mogąca pomieścić 60 mb węża ciśnieniowego o średnicy 13mm. Szpula ta musi być umieszczona z tyłu pojazdu przed zderzakiem i zabezpieczona barierką. 12. Reflektor oświetlający miejsce pracy. 13. Możliwość jednoczesnej pracy pompy ciśnieniowej i ssącej. 14. Dolny zawór spustowy zamykany hydraulicznie. 15. Wanny do przewozu dodatkowych węży ssących. 16. Pompa próżniowa z pierścieniem wodnym o mocy tłoczenia min. 1200m3/h, mierzona przy 40% próżni. 17. Pompa ciśnieniowa o wydajności min. 390 l/min i ciśnieniem roboczym min. 130 bar. 18. Konsola operatora dla nadwozia musi znajdować się po prawej stronie z tyłu pojazdu . 19. Z przodu oraz tyłu pojazdu zamontowana sygnalizacja ostrzegawcza. 20. Komplet głowic czyszczących . Nadbudowa winna być wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych oraz winna posiadać deklarację zgodności z obowiązującym normami i przepisami. Opis podwozia: 1. Podwozie trzy osiowe 6x4 o dopuszczalnej masie całkowitej 24.000kg. 2. Zawieszenie mechaniczne-paraboliczne. 3. Dopuszczalne obciążenia osi przedniej nie mniej niż 7500kg. 4. Dopuszczalne obciążenie osi tylnych nie mniej niż18000kg. 5. Silnik diesel o mocy nie mniej niż 250km . 6. Nowe ogumienie . 7. ABS 8. Skrzynia biegów manualna , zsynchronizowana . 9. Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie. 10. Kabina kierowcy krótka dwu osobowa . 11. Siedzenia kierowcy i pasażera pneumatyczne. 12. Lusterko krawężnikowe. 13. Apteczka. 14. Trójkąt ostrzegawczy. 15. Podnośnik hydrauliczny i klucz do kół. 16. Jeden klin do kół. 17. Gaśnica 18. Tachograf zalegalizowany Wszystkie elementy podwozia oraz zabudowy po gruntownym przeglądzie lub remoncie czy odtworzeniu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.45.00 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.45.00 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona na podstawie przedłożonych dokumentów metodą spełnia/nie spełnia .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę : 1. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku Postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferenci zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 Ustawy. 2. Wykaz dokumentów jakie należy dołączyć do oferty: a. Formularz cenowy oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku1 SIWZ (wszystkie ceny w formularzu powinny być poddane w złotych polskich, powiększone o należny podatek VAT); b. Dokumenty dotyczące przedmiotu Zamówienia: - gwarancje, certyfikaty - warunki serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, c. Oświadczenie w trybie art.22 ust. l Ustawy Pzp.( załącznik 2 ) d. Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w ostatnich 3 latach, odpowiadających rodzajem do niniejszego zamówienia. ( załącznik 3 ) minimum 3 listy referencyjne potwierdzające rzetelność realizacji zamówień e. Wykaz zamówień zrealizowanych przez firmę leasingową w ostatnich 3 latach, odpowiadających rodzajem do niniejszego zamówienia. ( załącznik 3 ) minimum 3 listy referencyjne potwierdzające rzetelność realizacji zamówień f. szczegółowy opis oferowanych samochodów (umożliwiający ocenę spełnienia wszystkich stawianych parametrów), dokumentowane fotograficznie g. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( oferenta oraz firmy leasingowej ) h. ogólne warunki umowy leasingu,( projekt umowy) 3. Wymienione dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedłożenia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożone przez Wykonawcę kopie są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich autentyczności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasien.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Jasieniu ul. Kolejowa 9 68-320 Jasień.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 11:30, miejsce: Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Jasieniu ul. Kolejowa 9 68-320 Jasień.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.