eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa i montaż mebli uczelnianych i biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-29

Warszawa: Dostawa i montaż mebli uczelnianych i biurowych
Numer ogłoszenia: 175124 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski - Wydział Zarządzania, ul. Szturmowa 1/3, 02-678 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5534000, fax 022 5534001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wz.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli uczelnianych i biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli uczelnianych i biurowych oraz ich dostarczenie i montaż we wskazanych pomieszczeniach w budynkach Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Szturmowej 1/3 w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wyposażenie meblowe do sali wykładowej nr 104B wraz z montażem, 2) wyposażenie meblowe do sali wykładowej nr 105B wraz z montażem, 3) wyposażenie meblowe do sali wykładowej nr 106B wraz z montażem, 4) wyposażenie meblowe do sali wykładowej nr 207 wraz z montażem oraz meble biurowe uzupełniające wraz z ustawieniem we wskazanych pokojach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.15.00.00 - Meble szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.00.00 - Meble szkolne Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta złożona w niniejszym postępowaniu musi być zabezpieczona wadium w kwocie 8000 zł (osiem tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Warunek określony w pkt 1 ppkt 1 będzie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej i z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynika, że przedmiot działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. 3. Warunek określony w pkt 1 ppkt 2 będzie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawca spełnia następujące wymogi: a) prowadzi działalność gospodarczą nie krócej niż od 24 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; b) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zamówienia obejmujące dostawę wyposażenia meblowego do obiektów dydaktycznych lub użyteczności publicznej, każde o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto, potwierdzone dokumentem świadczącym o należytym wykonaniu zamówienia wystawionym przez podmiot, na rzecz którego zamówienie było zrealizowane. 4. Warunek określony w pkt 1 ppkt 3 będzie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawca posiada lub w okresie trzech miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu posiadał na rachunku bankowym lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł. 5. Oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokona komisja przetargowa. Ocena będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia i będzie oparta na informacjach zawartych w dokumentach złożonych w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; 3) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem dostaw zrealizowanych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności zamawiającego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców; wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE; 4) dokumenty potwierdzające, że powyższe dostawy zostały wykonane należycie (referencje, opinie, itp.), wystawione przez podmioty, na rzecz których były zrealizowane zamówienia; 5) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; informacja musi być sporządzona w sposób umożliwiający ocenę spełniania przez wykonawcę warunku opisanego w pkt 4 niniejszej sekcji ogłoszenia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt 2 składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów (...) [Dz. U. Nr 87, poz. 605].

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 0,85
  • 2. Jakość - 0,15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wz.uw.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt I.1 niniejszego ogłoszenia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Wydziału Zarządzania UW (adres w pkt I.1 niniejszego ogłoszenia), pokój nr C234.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ofercie wykonawca musi złożyć wymagane atesty dotyczące oferowanych mebli wystawione przez niezależne podmioty uprawnione do atestacji produktów: 1) atest higieniczny na płytę wiórową; 2) atest higieniczny na farby proszkowe użyte do elementów metalowych. 2. Wraz z ofertą wykonawca musi dostarczyć zamawiającemu do siedziby Wydziału Zarządzania UW: 1) próbkę płyty wiórowej melaminowanej (wraz z okleiną i obrzeżami) o grubości 36 mm, z której będą wykonane blaty katedr do sal wykładowych nr 104B, 105B i 106B, w kolorystyce wymaganej przez zamawiającego; próbka musi mieć wymiary nie mniejsze niż 30x30 cm; 2) próbkę płyty wiórowej melaminowanej (wraz z okleiną i obrzeżami) o grubości 25 mm, z której będą wykonane blaty katedr do sali wykładowej nr 207, w kolorystyce wymaganej przez zamawiającego; próbka musi mieć wymiary nie mniejsze niż 30x30 cm; 3) próbkę płyty wiórowej w okleinie z melaminy (wraz z okleiną i obrzeżami) o grubości 28 mm, z której będą wykonane blaty biurek ergonomicznych do pokoi biurowych, w kolorystyce wymaganej przez zamawiającego; próbka musi mieć wymiary nie mniejsze niż 30x30 cm; 4) model krzesła do sal wykładowych w kolorystyce wymaganej przez zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.