To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-14
Zakopane: BZP.271.78.2012 wykonywanie remontów bieżących nawierzchni jezdni wraz z elementami pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych, dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane.
Numer ogłoszenia: 175137 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152079 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP.271.78.2012 wykonywanie remontów bieżących nawierzchni jezdni wraz z elementami pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych, dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów bieżących nawierzchni jezdni wraz z elementami pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych, dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane. Zakres robót będzie ustalony przez Zamawiającego (sukcesywnie) podczas wspólnych objazdów ulic z Wykonawcą i Inspektorem nadzoru. Z objazdów będzie sporządzony harmonogram z terminami wykonania prac zatwierdzony przez Zamawiającego, do przestrzegania którego zobowiązuje się Wykonawca. Zakres robót będzie sukcesywnie zlecany pisemnymi zleceniami. Jednakże w przypadku stwierdzenia uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu w ruchu, awarie takie zostaną zgłoszone poza harmonogramem w trybie awaryjnym. Wówczas maksymalny czas do rozpoczęcia realizacji zadania wynosi do 3 godzin, od chwili otrzymania zlecenia (telefonicznie lub faksem). Zakres zamówienia obejmuje: - frezowanie nawierzchni, - wyrównanie nawierzchni, - wykonanie nakładki z asfaltobetonu, - remont nawierzchni asfaltobetonem na gorąco, - remont nawierzchni asfaltobetonem na zimno, - remont nawierzchni tłuczniowej, - remont nawierzchni modyfikowaną emulsją i grysami, - regenerację nawierzchni bitumicznej modyfikowaną emulsją i grysami, - ułożenie rur pod zjazdami, - regulację pionowa studni, wraz z odbudową nawierzchni, - regulację pionową studni z wymianą włazu na właz z koszem wraz z odbudową nawierzchni, - przebudowa studni wraz z wymianą włazu na właz z koszem, - wykonanie studni rewizyjnych, - uzupełnienie poboczy - montaż poręczy sprężystych, demontaż poręczy sprężystych, - demontaż słupków odgradzających, inne nie wyszczególnione prace konieczne do wykonania ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Robert Stachoń Firma Handlowo-Usługowa "STACHOŃ"
jakie przetargi wygrała firma
Robert Stachoń Firma Handlowo-Usługowa "STACHOŃ"
- Firma Handlowo-Usługowa STACHOŃ, ul. Kościuszki 9, 34-520 Poronin, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 739832,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 778149,60
Oferta z najniższą ceną: 778149,60 / Oferta z najwyższą ceną: 827791,45
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Zakup wyposażenia oraz urządzeń na potrzeby Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Antoniego Kenara w Zakopanem
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
- Opracowanie dokumentacji wykonawczej, w skład której wchodzi: projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, in. opracowania
- Modernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego w Zakopanem, ul. Słoneczna 1 - etap I
- Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem materiałów opatrunkowych
- Dostawa koszulek bawełnianych oraz toreb materiałowych do dalszej odsprzedaży
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Drzewica - etap 1
- Remont nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Puck w podziale na 3 części.
- Budowa ścieżki rowerowej wraz z obiektami powiązanymi w obrębie chodnika po zachodniej stronie ciągu ulic Słowackiego, Rynek I, Lubelska w Lubartowie w ramach projektu: "Mobilny Lubartów"
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg
- "Przebudowa drogi gminnej 001206F na odcinku od m. Brzeźnica do m. Budynia"
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 2306C Piotrkowice - Słębowo od km 12+160 do km 13+280 na dł. 1,120 km i modernizacja drogi powiatowej nr 2304C Słabomierz - Żnin (na ul. Traugutta w m. Żnin)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.