Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-25
Opole: Wykonanie oświetlenia ulicy Olsztyńskiej w Opolu.
Numer ogłoszenia: 175197 - 2007; data zamieszczenia: 25.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Opole, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4511922, fax 077 4549844, 4511802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oświetlenia ulicy Olsztyńskiej w Opolu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem opracowanym przez : Zakład Usługowo - Handlowy H.M.E. mgr inż. Ewald Mrugała, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i załączonym przedmiarem. 2.Rodzaj prac: prace elektromontażowe oświetlenia ulicznego. 3.Zakres rzeczowy: oświetlenie ulicy Olsztyńskiej - wykonanie obwodu oświetleniowego linią kablową YKY 4 X 16 mm2 z 14 latarniami; zasilanie obwodu z istniejących dwóch latarni wybudowanych dla oświetlenia ul. Rzeszowskiej 4.Warunki dla wykonawcy: - sporządzenie, przed rozpoczęciem budowy, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 23.06.2003 r. (Dz. U. Nr 120, poz. 1126); - okres gwarancji - 36 miesięcy. 5.Lokalizacja: Opole, ul. Olsztyńska obręb Kolonia Gosławicka. 6.W ramach niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający umieszcza na własnej stronie internetowej: www.bip.um.opole.pl w formie plików do pobrania dokumentację projektową wraz z przedmiarami i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 7. Do wykonania robót będących przedmiotem zamówienia należy używać materiałów wymienionych w zestawieniu materiałów lub równoważnych pod względem technicznym, funkcjonalnym i jakościowym, stąd Zamawiający wymaga załączenia do oferty szczegółowego wykazu materiałów przewidzianych do realizacji zamówienia. Ciężar dowodu równoważności oferty spoczywa na Wykonawcy. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa. 9. Zamawiający nie określa, które części zamówienia można powierzyć podwykonawcom. 10. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć części zamówienia podwykonawcom Zamawiający w formularzu oferty żąda wskazania przez Wykonawcę tych części. 11.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych i nie będzie wybierał najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.53.00 - Instalowanie linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, d) po uzyskaniu zamówienia dysponować będą pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia zamawiający żąda złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia wykazu robót budowlanych wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże co najmniej dwie roboty związane z wykonaniem prac budowlano - montażowych związanych z budowa sieci elektroenergetycznej oświetlenia dróg, o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto każda. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji. 4.W celu potwierdzenia dysponowania (na umowę o prace lub umowę cywilnoprawną) pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże: kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w rozumieniu § 24 ust. 1 cytowanego wyżej rozporządzenia, Zamawiający uzna odpowiadające wyżej wymienionym i ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoby wymienione w wykazie mają się wykazać aktualnym w dniu składania ofert wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osób wskazanych w wykazie. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można odebrać w Wydziale Inwestycji Miejskich - pok. 118a po uprzednim dokonaniu wpłaty 15,00 zł w kasie Urzędu Miasta Opola Pl. Wolności 7-8, pok. 110 w godz. 8.00 - 14.00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejsce: Oferty należy składać w Wydziale Inwestycji Miejskich w pok. 117b do godz. 10:00, Pl. Wolności 7-8, Opole 45-018..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
- Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Nowogard
- Modernizacja infrastruktury POZ w Serokomli w celu poprawy dostępu do świadczeń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.