Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-25
Oświęcim: Remont drogi powiatowej Nr 1759K od HM 60+50,00 do Hm 62+10,0 ul. Kolbego w Nowej Wsi
Numer ogłoszenia: 175219 - 2007; data zamieszczenia: 25.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oświęcimiu, ul. Stanisławy Leszczyńskiej 12, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8430622, fax 033 8433593.
- Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej Nr 1759K od HM 60+50,00 do Hm 62+10,0 ul. Kolbego w Nowej Wsi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, gdzie zakres zadania na długości 160 mb obejmuje m.in.: - roboty przygotowawcze: roboty rozbiórkowe, frezowanie nawierzchni, - przebudowę kanalizacji opadowej, - ułożenie obustronnych krawężników z ciekiem, - ułożenie nowej nawierzchni obustronnego chodnika z kostki betonowej - 400 m2, - położenie nowej nakładki asfaltobetonowej - 1050 m2. W roku 2007 do dnia 14 grudnia Wykonawca zobowiązuje się wykonać zakres rzeczowy robót na wartość brutto 100.000,00 zł. Wykonanie całego zakresu prac do 31.07.2008r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: a) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie robót drogowych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - min. 1 zadanie o wartości min. 150.000,00 złotych brutto, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: - min. 1 pracownikiem z uprawnieniami w zakresie branży drogowej do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy /robót/ mogącym wykazać się decyzją o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, c) wykażą, że posiadają na rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł, d) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. e) oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, f) Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2,3, ust. 2 pkt. 1,3, 5,6, oraz ust. 3 pkt. 2,3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605). Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz oferty - wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2,3, ust. 2 pkt. 1,3,5,6, oraz ust. 3 pkt. 2,3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87, poz. 605). a) Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. d) Wykaz zrealizowanych zamówień wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg załącznika Nr 4 do SIWZ. e) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawnienia - wg załącznika Nr 5 do SIWZ. f) Wykaz posiadanego wyposażenia technicznego Wykonawcy - własnego i innego - wg załącznika Nr 6 do SIWZ. g) Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. h) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. 4. Oświadczenie Wykonawcy że zadanie będzie wykonane w całości siłami własnymi lub wykaz podwykonawców - wg załącznika Nr 7 do SIWZ. 5. Wzór umowy wg zał. Nr 8 do SIWZ - zaakceptowany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu składającego ofertę. 6. Kosztorys ofertowy szczegółowy wraz z nośnikami cen sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( pn. w formie konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego pełnomocnictwo musi być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty. 8. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punkcie 3 a-c winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 9. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Oświęcimiu, ul. St. Leszczyńskiej 12, 32-600 Oświęcim, - pok. Nr 6..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Oświęcimiu, ul. St. Leszczyńskiej 12, 32-600 Oświęcim, - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- "Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 13 ton"
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Dostawa trzech serwerów dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau
- PRACE KONSERWATORSKIE ELEMENTÓW ŻELBETOWYCH ORAZ ZACHOWANYCH FRAGMENTÓW MURU CEGLANEGO W OBRĘBIE KOMORY GAZOWEJ KREMATORIUM II ( OBIEKT O NR INW. B-38 ) NA TERENIE BYŁEGO KL AUSCHWITZ II-BIRKENAU
- Dostosowanie budynku hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Rajsku do przepisów p.poż.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1877K ul. Browarna oraz ul. Borska w Harmężach"
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Budowa drogi gminnej w km od 0+0,00 do km 0+283,00 w miejscowości Krzykawa, Gmina Bolesław
- Przebudowa składu drewna na drodze leśnej nr inw. 242/148 w Mikowie
- Utrzymanie szlaków operacyjnych i dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Dębica w 2025 roku.
- Rewitalizacja zabytkowego zespołu dworsko-parkowego Lubomirskich w Dąbrowie Tarnowskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.