Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-28
Zielona Góra: Sukcesywne dostawy papierów, rękawów, torebek, włókniny, testów, wskaźników, wkładek pochłaniających wilgoć, taśm ze wskaźnikiem i kontenerów do sterylizacji oraz kaset, testów i rękawów TYVEK do sterylizacji plazmowej
Numer ogłoszenia: 175220 - 2011; data zamieszczenia: 28.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3296200, faks 068 3255808.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.zgo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy papierów, rękawów, torebek, włókniny, testów, wskaźników, wkładek pochłaniających wilgoć, taśm ze wskaźnikiem i kontenerów do sterylizacji oraz kaset, testów i rękawów TYVEK do sterylizacji plazmowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 287 000,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy papierów, rękawów, torebek, włókniny, testów, wskaźników, wkładek pochłaniających wilgoć, taśm ze wskaźnikiem i kontenerów do sterylizacji oraz kaset, testów i rękawów TYVEK do sterylizacji plazmowej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówienia uzupełniającego do około 10% wartości zamówienia podstawowego są sukcesywne dostawy papierów, rękawów, torebek, włókniny, testów, wskaźników, wkładek pochłaniających wilgoć, taśm ze wskaźnikiem i kontenerów do sterylizacji oraz kaset, testów i rękawów TYVEK do sterylizacji plazmowej
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.19.80.00-4, 33.69.40.00-1, 33.19.00.00-8, 33.19.10.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie wiedzy i doświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocenia spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: 1) oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasób dotyczący zdolności finansowej wraz ze stosowną informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których podmiot udostępniający wskazany zasób rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub jego zdolność kredytową. 2) opłacona polisa lub inny właściwy dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wskazana we właściwym dokumencie wartość ubezpieczenia powinna wynosić, co najmniej:- 10 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczy wyłącznie zadania nr 1 lub wyłącznie zadania nr 5; - 20 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczy wyłącznie zadania nr 2; - 15 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczy wyłącznie zadania nr 3; - 5 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczy wyłącznie zadania nr 4 Uwaga: W przypadku składania oferty obejmującej więcej niż jedno zadanie wartość przedmiotowego dokumentu powinna odpowiadać co najmniej najwyższej, nominalnej wartości zadania objętego ofertą
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W przypadku składania oferty dotyczącej zadania nr 1 - dokumenty, o których mowa w pkt 2.1 załącznika nr 1 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, - w przypadku, gdy wykonawca jest osobą prawną
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.zgo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki SPZOZ w Zielonej Górze, ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra - budynek A-administracji, pok. 019 - cena 8,00 PLN + koszty przekazania.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki SPZOZ w Zielonej Górze, ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra - budynek A-administracji -pok. 201 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy papierów do sterylizacji krepowanych, włókniny do sterylizacji, rękawów foliowo- papierowych, samoprzylepnych torebek foliowo - papierowych oraz samoprzylepnych posterylizacyjnych opakowań foliowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 48 750,00 złotych (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy papierów do sterylizacji krepowanych, włókniny do sterylizacji, rękawów foliowo- papierowych, samoprzylepnych torebek foliowo - papierowych oraz samoprzylepnych posterylizacyjnych opakowań foliowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy kaset , testów i rękawów TYVEK do sterylizacji plazmowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 99 500,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy kaset , testów i rękawów TYVEK do sterylizacji plazmowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.19.80.00-4, 33.19.00.00-8, 33.69.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy testów symulacyjnych Bowie - Dick w, wieloparametrowych testów kontroli cyklu sterylizacji parowej TST - kl. VI, biologicznych pakietów testowych utrudniający penetrację pary wodnej zawierających wskaźnik biologiczny o szybkim odczycie, zintegrowanych wskaźników chemicznych do kontroli cyklu sterylizacji parowej Steri-Gage, testów skuteczności mycia oraz zintegrowanych testów do kontroli wsadu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 73 500,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy testów symulacyjnych Bowie - Dick w formie samoprzylepnych, pokrytych polimerem testów paskowych, wieloparametrowych testów kontroli cyklu sterylizacji parowej TST - kl. VI, biologicznych pakietów testowych utrudniający penetrację pary wodnej zawierających wskaźnik biologiczny o szybkim odczycie, zintegrowanych wskaźników chemicznych do kontroli cyklu sterylizacji parowej Steri-Gage, testów skuteczności mycia w myjni dezynfektorze z naniesiona substancją testową oraz zintegrowanych testów do kontroli wsadu w procesie sterylizacji parą wodną złożonych narzędzi rurowych i litych oraz pakietów porowatych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.69.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywne dostawy taśm ze wskaźnikiem chemicznym do oklejania pakietów sterylizowanych parą wodną, wkładek pochłaniających wilgoć, samoprzylepnych etykiet do kontenera ze wskaźnikiem na parę wodną oraz plomb papierowych do kontenera ze wskaźnikiem na parę wodną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 7 550,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy taśm ze wskaźnikiem chemicznym do oklejania pakietów sterylizowanych parą wodną, wkładek pochłaniających wilgoć, samoprzylepnych etykiet do kontenera ze wskaźnikiem na parę wodną oraz plomb papierowych do kontenera ze wskaźnikiem na parę wodną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywne dostawy kontenerów do sterylizacji narzędzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łacznej wartości szacunkowej 57 700,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy kontenerów do sterylizacji narzędzi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.19.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Wykonanie usług cateringowych dla jednostek UZ
- Serwisowanie i konserwacja parkometrów oraz zakupy usług pozostałych dla funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania w Zielonej Górze.
- Przeprowadzenie kursu obsługi kasy fiskalnej ( powiat wschowski)
- Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: ZAD 1 - m. Gubin ZAD 2 - teren Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
- Opracowanie Koncepcji Programowej budowy obwodnicy miasta Wschowa w ciągu drogi wojewódzkiej nr 305
- Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie: Zadanie nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu i aparatury medycznej dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Dzierżawa trzech myjni endoskopowych wraz z dostawą środków chemicznych na okres 36 miesięcy.
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego - znak sprawy Adm 6/2025
- Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. - postępowanie II
- Na sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.