eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKompleksowa usługa organizacji stoiska wystawienniczo-promocyjnego na targi MSPO w Kielcach (II)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-05

Warszawa: Kompleksowa usługa organizacji stoiska wystawienniczo-promocyjnego na targi MSPO w Kielcach (II)
Numer ogłoszenia: 175231 - 2016; data zamieszczenia: 05.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135471 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 50 19 201, faks 22 50 19 367.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa organizacji stoiska wystawienniczo-promocyjnego na targi MSPO w Kielcach (II).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Obowiązki wykonawcy: 1) wykonanie zabudowy piętrowego stoiska wystawienniczo-promocyjnego zgodnie z projektem załączonym do oferty oraz planem hali; 2) wyposażenie stoiska; 3) dostarczenie na teren targów i przywiezienie do siedziby Zamawiającego po zakończeniu targów (nie później niż do dnia 30.09.2016 r. do godziny 16:00) elementów stoiska, wyposażenia (w tym m.in. szklanej gabloty), materiałów promocyjnych i innych materiałów stanowiących własność Zamawiającego. Waga ww. artykułów nie przekroczy 150 kg. Termin odbioru ww. artykułów z siedziby Zamawiającego zostanie uzgodniony w dniu podpisania umowy; 4) montaż i demontaż stoiska - zgodnie z terminarzem znajdującym się na stronie internetowej organizatora targów (Targi Kielce S.A) - http://www.targikielce.pl; 5) doprowadzenie wody do zaplecza kuchennego znajdującego się na piętrze stoiska (doprowadzenie wody do stoiska zostało zapewnione przez Zamawiającego). Wykonawca uzyska informacje o miejscu, do którego będzie mógł podłączyć własne urządzenia niezbędne do doprowadzenia wody po przybyciu na wynajętą przez Zamawiającego powierzchnię przeznaczoną na wykonanie stoiska; 6) magazynowanie przez cały okres trwania targów elementów, które Zamawiający uzna w momencie odbioru stoiska za zbędne oraz innych, związanych z udostępnieniem powierzchni wystawienniczej uczestnikom targów (np. napojów przeznaczonych dla gości); 7) obsługa techniczna stoiska w trakcie trwania targów obejmująca w szczególności naprawę wszelkich usterek technicznych związanych z działaniem instalacji wodnej, elektrycznej i świetlnej, poprawność wyświetlania prezentacji multimedialnej, okablowanie, wyłączanie wszystkich urządzeń elektrycznych i elektronicznych (z wyjątkiem lodówki) na noc, bieżące zapewnienie i uzupełnianie butli z wodą, oświetlenie oraz dbanie o ogólny wygląd stoiska i jego estetykę; 8) zapewnienie codziennego, bieżącego sprzątania stoiska podczas trwania targów, w szczególności: po montażu, po zakończeniu każdego dnia targowego, usuwanie nieczystości; 9) zapoznanie się z wymaganiami bezpieczeństwa określonymi w regulaminie organizatora targów oraz wykonanie zamówienia z uwzględnieniem tych wymagań; 10) dostarczenie organizatorowi targów oświadczeń dotyczących dopuszczalności materiałów używanych w zabudowie stoiska na formularzu znajdującym się na stronie internetowej organizatora targów: http://phavi.targikielce.pl/at/attachments/2013/0522/120406-oswiadczenie-dla-wykonawcow-zabudowy-i-instalacji.pdf.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONARSKI BZOWSKI Sp. J., ul. Mieszka I 1, 03-886 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 116973,00

  • Oferta z najniższą ceną: 63499,98 / Oferta z najwyższą ceną: 116973,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.