Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-13
Jaworzno: Świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej znajdującej się w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie- powtórka
Numer ogłoszenia: 175265 - 2014; data zamieszczenia: 13.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie , ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, faks 032 7519844.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej znajdującej się w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie- powtórka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej, znajdującej się w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie, w ramach 13 zadań.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych; zamówienia uzupełniające przewiduje się do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówień uzupełniających może nastąpić po przeprowadzeniu postępowania o zamówienie publiczne w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zamówienia uzupełniające przewidziane są dla każdego z zadań w przypadku powtórzenia tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50% wartości realizowanego zamówienia (wartości określonej w umowie zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania- wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym- wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w szczególności Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, odpowiednio przeszkolonymi i posiadającymi doświadczenie w wykonywaniu usług takiego rodzaju jak usługi będące przedmiotem zamówienia, ponadto winien mieć dostęp do oryginalnych części zamiennych oraz materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych- wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ wraz z zestawieniem asortymentowo - cenowym (odpowiednio na załącznikach nr 3.1-3.13).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Stosownie do Art. 26 ust.2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Stosownie do art. 44 ustawy Pzp, Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w Specyfikacji wymaga złożenia oświadczenia, stwierdzającego, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Pzp- wzór stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ. W SIWZ w rozdziale VI Zamawiający określił w kolejnych punktach: 3.1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r Poz. 231 § 3.1. zamawiający żąda: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 ustawy, zamawiający żąda zgodnie z art. 26 ust. 2d Ustawy PZP złożenia: Listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. pkt.5 Ustawy PZP albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej w formie oświadczenia (wzór załącznik nr 5). 3.3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający nie żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 3.1. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 3.1.ppkt.2: - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem- wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 8.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Cena 1 roboczogodziny napraw (brutto)% - 20
- 3 - Cena 1 dojazdu (w obie strony) i przesyłki (w obie strony)% - 10
- 4 - Okres gwarancji na usługę po przeglądzie technicznym i po dokonanej naprawie na ten sam rodzaj uszkodzenia% - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Okoliczności i warunki zmiany umowy określono w projekcie umowy stanowiącym integralną część specyfikacji- załącznik nr 4 do SIWZ. Zmiany umowy oraz warunki i okoliczności zmiany: Strony umowy dopuszczają zmiany w umowie w następujących okolicznościach i w poniżej określonych przypadkach: 1. zmiana wartości umowy, a) w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dot. obniżenia cen jednostkowych (promocja) b) zmiany stawki podatku VAT (przy czym cena brutto pozostanie bez zmian) 2. w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpital.jaw.pl lub w Dziale Administracyjno- Gospodarczym Szpitala tel. 32 616-44-82 wew.119 lub za pobraniem pocztowym. Koszt SIWZ 20 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28 (I piętro sekretariat) ; 43-600 Jaworzno.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1-Fuij Profect CS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1-Fuij Profect CS, szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3.1 do SIWZ. Wartość poniżej 30 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2-Mammograf.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2-Mammograf, szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3.2 do SIWZ. Wartość poniżej 30 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Sterylizator +myjnia BELIMED.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 Sterylizator +myjnia BELIMED, szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3.3 do SIWZ. Wartość poniżej 30 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Diatermie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 Diatermie , szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3.4 do SIWZ. Wartość poniżej 30 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Analizator.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 Analizator , szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3.5 do SIWZ. Wartość poniżej 30 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 Urz. Endoskopowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 Urz.Endoskopowe, szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3.6 do SIWZ. Wartość poniżej 30 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 Wagi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 Wagi, szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3.7 do SIWZ. Wartość poniżej 30 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-0, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 Sprzęt R Wolf+Laporoskopy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 Sprzęt R Wolf+Laporoskopy, szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3.8 do SIWZ. Wartość poniżej 30 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 Sprzęt Urologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 Sprzęt Urologiczny , szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3.9 do SIWZ. Wartość poniżej 30 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 Sprzęt Urologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 Sprzęt Urologiczny , szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3.10 do SIWZ. Wartość poniżej 30 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 Mammotom.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 Mammotom , szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3.11 do SIWZ. Wartość poniżej 30 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 Litotryptor.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 12 Litotryptor; szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3.12 do SIWZ. Wartość poniżej 30 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 Myjnia automatyczna INNOWA-E2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 13 Myjnia automatyczna INNOWA-E2; szczegółowy opis zawiera załącznik nr 3.13 do SIWZ. Wartość poniżej 30 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.42.00.00-5, 50.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Opracowanie trzech suplementów uszczegóławiających program funkcjonalno-użytkowy (...)dla zad.pn. Rekultywacja północno-wschodniej części kamieniołomu Sadowa Góra wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- "Przebudowa dwóch sal lekcyjnych i pomieszczeń administracyjnych w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 2 w Jaworznie przy ul. Chropaczówka 101"
- "Przebudowa kuchni wraz z zapleczem kuchennym i wyposażeniem w Szkole Podstawowej Nr 5 w Jaworznie przy ul. Puszkina 5"
- "Dostawa sprzętu medycznego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Remont pokrycia dachu na budynku Szkoły Podstawowej Nr 20 w Jaworznie przy ul. Nauczycielskiej 20
- Remont ścian i sufitu sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 13 w Jaworznie przy ul. Urzędniczej 11
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeglądów oraz konserwacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej
- Bieżące utrzymanie obiektów przystankowych na 2025 r.
- Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Jelenia Góra
- Usługi w zakresie przeglądów okresowych i wzorcowania sprzętu laboratoryjnego
- Centrum integracji międzypokoleniowej bazą kulturalno-turystyczną Gminy Rokiciny
- Usługa konserwacji zbiorników azotu i tlenu w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.