To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-28
Laszki: Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Wysocku
Numer ogłoszenia: 175312 - 2011; data zamieszczenia: 28.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145348 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Wysocku, Wysocko 2, 37-543 Laszki, woj. podkarpackie, tel. 016 6285357, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Wysocku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dostawę artykułów spożywczych według Kodu CPV - 15.00.00.00-8 w następujących kategorii: Kategoria Nr 1 - dostawa WARZYW, OWOCÓW , JAJ Kategoria Nr 2 - dostawa WĘDLIN I MIĘSA Kategoria Nr 3 - dostawa NABIAŁU Kategoria Nr 4 - dostawa MROŻONEK I KONSERWY RYBNYCH Kategoria Nr 5 - dostawa PIECZYWA Kategoria Nr 6 - dostawa WYROBÓW CUKIERNICZYCH Kategoria Nr 7 - dostawa POZOSTAŁYCH RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, ARTYKUŁÓW SYPKICH I DŻEMÓW Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamówionego towaru. Zamawiający będzie składał Wykonawcy sukcesywne zamówienia przekazywane faxem lub telefonicznie i potwierdzone faxem następnego dnia . Zamówienie będzie składane z 2 - dniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy. Osoba upoważnioną do składania zamówienia jest Insp. ds. Żywienia. Wykonawca dostarczy towar bez względu na wielkość zamówienia w ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zamówienia. Zamawiany towar Wykonawca dostarczać będzie na własny koszt do magazynu DPS w godz. od 7 do 11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar w opakowaniu zapewniającym odpowiednie warunki sanitarne oraz zabezpieczającym go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem, transportem spełniającym wymagania higieniczno - sanitarne. Dla wyrobów mleczarskich i mięsa Wykonawca zobowiązuje się do zachowania tzw. Ciągu chłodniczego, tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach spełniających warunki techniczne przewidziane w polskiej normie. Zamawiający zobowiązany jest każdorazowo w obecności przedstawiciela Wykonawcy dokonać ilościowego i jakościowego odbioru towaru, który potwierdza przez pokwitowanie dowodu dostawy. 1.Zamawiający zobowiązuje się do zbadania towaru podczas odbioru i dokona sprawdzenia : 1.1 Warunków transportu, w tym czystości środka transportu opakowań i inne warunki mające wpływ na jakość zdrowotną przewożonych artykułów oraz sposób wyładowania zapobiegający ich zanieczyszczeniu 1.2 Dokumentacji dotyczącej dostarczonych artykułów spożywczych , w tym pochodzenia, producenta, daty produkcji i świadectwo kontroli jakości. 1.3 Opakowań zbiorczych i jednostkowych: obce zapachy, uszkodzenia , zawilgocenie, bombaż puszek, obecności szkodników itp. 1.4 Znakowania artykułów spożywczych, a zwłaszcza terminu przydatności do spożycia i daty minimalnej trwałości, czytelności i trwałości znakowania, 1.5 Cech organoleptycznych, widocznych zanieczyszczeń, zapleśnienia, szkodników itp. 2.W przypadku niedochowania powyższych wymogów Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości dostarczonego towaru i na własny koszt jest zobowiązany wymienić towar na pełnowartościowy, nie budzący żadnych zastrzeżeń oraz w razie potrzeby zastosować inny środek transportu. 2. Odpowiedzialność za dostarczany i odbierany towar określa moment odbioru towaru ( przekazania) 3. W razie stwierdzenia braków Wykonawca uzupełni towar w tym samym dniu lub najpóźniej następnego dnia bez żadnej dopłaty. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar dobrej jakości tj. świeży, I gatunku, czysty, bez obcych zapachów o właściwej gramaturze oraz z właściwym terminem przydatności do spożycia 5.Termin przydatności dostarczonego towaru ma być nie mniejszy niż 50 % całkowitego okresu przydatności do spożycia. 6.Towar będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Musi posiadać na opakowaniu opis i cechowanie określające jego właściwości. Opakowanie nie powinno wskazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Towar nie może wykazać oznak nieświeżości, przemrożenia bądź zepsucia. 7. W celu potwierdzenia jakości dostarczanego przez Wykonawcę towaru Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu dokumentacji dotyczącej artykułów spożywczych, określających w szczególności ich pochodzenie, producenta, datę produkcji, świadectwo kontroli jakości (Handlowy Dokument Identyfikacyjny) 8. Brak wymaganych dokumentów wstrzymuje zapłatę za dostarczony towar. 9. W razie stwierdzenia przy odbiorze towaru , że nie odpowiada on zamówionemu asortymentowi lub nie spełnia norm jakościowych, zamawiający ma prawo odmówić jego odbioru, a Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do dostarczenia nowego towaru. 10. W razie dostarczenia towaru złej jakości, której nie można było stwierdzić w trakcie odbioru towaru odbiorca ma prawo złożenia pisemnej lub telefonicznej reklamacji w ciągu 24 godzin od jego wykrycia, a Wykonawca jest zobowiązany wymienić reklamowany towar na wolny od wad..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 03.22.10.00 - Warzywa 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy 03.21.21.00 - Ziemniaki 03.14.25.00 - Jaja 15.13.11.30 - Wędliny 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe 15.11.00.00 - Mięso 15.11.10.00 - Mięso wołowe 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.88.10.00 - Przetwory spożywcze homogenizowane 15.43.00.00 - Tłuszcze jadalne 15.22.10.00 - Ryby mrożone 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.11.20.00 - Drób 15.23.40.00 - Ryby wędzone 15.81.10.00 - Pieczywo 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze 15.85.10.00 - Produkty mączne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: WARZYWA, OWOCE I JAJA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GUZOWSKI KRZYSZTOF -HURTOWNIA OWOCOWO-WARZYWNA "KRZYŚ - POL"
jakie przetargi wygrała firma
GUZOWSKI KRZYSZTOF -HURTOWNIA OWOCOWO-WARZYWNA "KRZYŚ - POL"
- KRZYŚ-POL Hurtownia Owocowo-Warzywna Krzysztof Guzowski, ul. Słowackiego 29, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19808,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15911,50
Oferta z najniższą ceną: 15911,50 / Oferta z najwyższą ceną: 15911,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: MIĘSO I WĘDLINY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakłady Mięsne HERMAN, Hermanowa 900, 36-020 Tyczyn, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19663,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19663,00
Oferta z najniższą ceną: 19663,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25539,40
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: NABIAŁ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PIOTRUŚ PAN sp. z o.o. Spółka komandytowa, ul. Nestora 8, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20424,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20024,00
Oferta z najniższą ceną: 20024,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20407,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: MROŻONKI I KONSERWY RYBNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WIDAMID Sp. z o.o., ul Składowa 2, 37-100 Łańcut, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12447,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12397,10
Oferta z najniższą ceną: 12397,10 / Oferta z najwyższą ceną: 13179,90
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: PIECZYWO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe PIEKARSTWO Marian Urbański, Domaradz 425, 36-230 Domaradz, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17451,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12732,00
Oferta z najniższą ceną: 12732,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15526,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: WYROBY CUKIERNICZE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIELIS ELŻBIETA FIRMA HANDLOWA EPW
jakie przetargi wygrała firma
WIELIS ELŻBIETA FIRMA HANDLOWA EPW
- Firma handlowa E.P.W. Elżbieta Wielis, ul. Okrzei, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2689,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2700,00
Oferta z najniższą ceną: 2700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3225,40
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: POZOSTAŁE RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE, SYPKIE I DŻEMY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIELIS ELŻBIETA FIRMA HANDLOWA EPW
jakie przetargi wygrała firma
WIELIS ELŻBIETA FIRMA HANDLOWA EPW
- Firma Handlowa E.P.W. Elżbieta Wielis, ul. Okrzei, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19228,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17431,33
Oferta z najniższą ceną: 17431,33 / Oferta z najwyższą ceną: 19264,10
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów mrożonych do COS-OPO w Giżycku
- Zakup wody dla pracowników w okresie letnim
- Sukcesywna dostawa słodyczy i soków na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa warzyw, owoców i jaj do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie
- Dostawa artykułów żywnościowych w okresie V.2025-X.2025
- Zakup różnych artykułów żywnościowych dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.