eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OławaDostawę sprzętu jedno i wielorazowego oraz leków znak sprawy ZOZ/DZP/PN/1/13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-01

Oława: Dostawę sprzętu jedno i wielorazowego oraz leków znak sprawy ZOZ/DZP/PN/1/13
Numer ogłoszenia: 17531 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie , ul. K. K. Baczyńskiego 1, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 3011300 wew. 440, faks 71 3011312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozolawa.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę sprzętu jedno i wielorazowego oraz leków znak sprawy ZOZ/DZP/PN/1/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa sprzętu jedno i wielorazowego oraz leków 2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 26 pakietów: Pakiet nr 3 Pakiet nr 3 - lusterka i pensety Pakiet nr: 9 Pakiet nr: 9 - Okulary dla noworodków. Pakiet nr: 14 Pakiet nr 14 Butelki do receptury Pakiet nr: 19 Pakiet nr: 19 - Uchwyty do lamp operacyjnych Pakiet nr: 20 Pakiet nr: 20 - Testy alergologiczne Pakiet nr: 22 Pakiet nr: 22 - Akcesoria Pakiet nr: 34 Pakiet nr: 34 - Akcesoria do Kardiomonitora przy aparacie do znieczulenia BleaseSirius Pakiet nr: 37 Pakiet nr: 37 - Klipsy Pakiet nr: 39 Pakiet nr: 39 - System zabezpieczenia narzędzi Pakiet nr: 43 Pakiet nr: 43 - Akcesoria do histeroskopii i laparoskopii Pakiet nr: 45 Pakiet nr: 45 - Laboratorium - Histopatologia - odczynniki Pakiet nr: 47 Pakiet nr: 47 - Sprzęt różny Pakiet nr: 101 Pakiet nr: 101 Pojemniki z masy celulozowej Pakiet nr: 102 Pakiet nr: 102 Pojemniki Pakiet nr: 103 Pakiet nr: 103 Łyżka do laryngoskopu Pakiet nr:104 Pakiet nr:104 Kołnierze ortopedyczne Pakiet nr: 105 Pakiet nr: 105 Leki Pakiet nr: 106 Pakiet nr 106: Koce grzewcze Pakiet nr: 107 Pakiet nr 107: Kontrasty jodowe Pakiet nr:108 Pakiet nr:108 Akcesoria do Nemoto Pakiet nr 109 Pakiet nr 109 - Preparat znieczulający Pakiet nr:110 Pakiet nr:110 Otoskop Pakiet nr: 111 Pakiet nr: 111 Detektor tętna płodu Pakiet nr: 112 Pakiet nr: 112 Narzędzia Pakiet nr: 113 Pakiet nr: 113 Materac przeciwodleżynowy Pakiet nr: 114 Pakiet nr: 114 Bakteriologia - Szczepy kontrolne 3. Ilości produktów, ich charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w załącznikach nr: 1, 2 i 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 4. Ilości zawarte w załączniku Nr 2 są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający, sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość zamówienia (rodzaj i ilość artykułów, które należy dostarczyć). 5. Wykonawca nie będzie domagał się realizacji pełnej wysokości przedmiotu zamówienia opisanego w załączniku nr 2, a także nie będzie domagał się od Zamawiającego odszkodowania z tego tytułu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem Jeśli wymagane należy dołączyć do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie się należytym zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert min. 3 dostaw każda o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia oraz wartości netto - odpowiednio dla: Pakiet nr 3 - lusterka i pensety 1500,00 zł Pakiet nr: 9 - Okulary dla noworodków. 2500,00 zł Pakiet nr 14. Butelki do receptury 2500,00 zł Pakiet nr: 19 - Uchwyty do lamp operacyjnych 2500,00 zł Pakiet nr: 20 - Testy alergologiczne 2500,00 zł Pakiet nr: 22 - Akcesoria 6000,00 zł Pakiet nr: 34 - Akcesoria do Kardiomonitora przy aparacie do znieczulenia BleaseSirius 3500,00 zł Pakiet nr: 37 - Klipsy 8000,00 zł Pakiet nr: 39 - System zabezpieczenia narzędzi 600,00 zł Pakiet nr: 43 - Akcesoria do histeroskopii i laparoskopii 12000,00 zł Pakiet nr: 45 - Laboratorium - Histopatologia - odczynniki 12000,00 zł Pakiet nr: 47 - Sprzęt różny 19000,00 zł Pakiet nr: 101 Pojemniki z masy celulozowej 2500,00 zł Pakiet nr: 102 Pojemniki 8000,00 zł Pakiet nr: 103 Łyżka do laryngoskopu 12000,00 zł Pakiet nr:104 Kołnierze ortopedyczne 1500,00 zł Pakiet nr: 105 Leki 16000,00 zł Pakiet nr 106: Koce grzewcze 2500,00 zł Pakiet nr 107: Kontrasty jodowe 45000,00 zł Pakiet nr:108 Akcesoria do Nemoto 25000,00 zł Pakiet nr 109 Preparat znieczulający 65000,00 zł Pakiet nr:110 Otoskop 800,00 zł Pakiet nr: 111 Detektor tętna płodu 1500,00 zł Pakiet nr: 112 Narzędzia 10000,00 zł Pakiet nr: 113 Materac przeciwodleżynowy 10000,00 zł Pakiet nr: 114 Bakteriologia - Szczepy kontrolne 8000,00 zł z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów, potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Załącznik Nr: 7 Należy dołączyć do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1) Oświadczenie, że oferowany przedmiotu zamówienia posiada ważne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wystawione zgodnie z przepisami prawa - załącznik Nr 8; Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty tego dokumentu - załącznika nr 8. 2) Foldery lub katalogi potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry; Warunkiem udziału w postępowaniu jest dołączenie do oferty tego dokumentu. Nie dotyczy Pakietu nr 105.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. II. 3) Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8 ustawy Pzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym, że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. II: 4.1 pkt. 2-4 i pkt. 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4.2 pkt. 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ustawy Pzp. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4.1 lit. a i c oraz pkt. 4.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 4.1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5), Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4,1 Zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 4.2 stosuje się odpowiednio. 6) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 7) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów, każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione pkt. II od 1 - 6, natomiast dokumenty wymienione w pkt I podmioty składają wspólnie, tj.: warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające ofertę spełniają je łącznie. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: a) partnerzy ustanawiają i wskazują Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów; c) każdy z Partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 4) oraz musi złożyć odnoszące się do niego dokumenty, wymienione w pkt II; d) partnerzy Konsorcjum muszą udokumentować, że razem spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt. 2-4 ustawy Pzp; 8) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. 1 i 2 kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem 9) Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie druku Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia metodą spełnia-nie spełnia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają zmiany umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: - numeru katalogowego produktu, - sposobu konfekcjonowania, - liczby opakowań, - dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową w przypadku, gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta lub wycofanie produktu z obrotu, - w przypadku obniżki cen Wykonawcy lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawa zakupu przedmiotu zamówienia objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych, - zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozolawa.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie ul. Baczyńskiego 1 55-200 Oława.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie ul. Baczyńskiego 1 55-200 Oława pok nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 3 - lusterka i pensety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załacznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr: 9 - Okulary dla noworodków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem nr 2 z SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 14 Butelki do receptury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr: 19 - Uchwyty do lamp operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00-9, 33.16.70.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr: 20 - Testy alergologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.00.00-7, 33.12.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr: 22 - Akcesoria.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr: 34 - Akcesoria do Kardiomonitora przy aparacie do znieczulenia BleaseSirius.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załacznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr: 37 - Klipsy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr: 39 - System zabezpieczenia narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr: 43 - Akcesoria do histeroskopii i laparoskopii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00-9, 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr: 45 - Laboratorium - Histopatologia - odczynniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr: 47 - Sprzęt różny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr: 101 Pojemniki z masy celulozowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr: 102 Pojemniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załacznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr: 103 Łyżka do laryngoskopu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr:104 Kołnierze ortopedyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr: 105 Leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 106: Koce grzewcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 107: Kontrasty jodowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr:108 Akcesoria do Nemoto.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 109 - Preparat znieczulający.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr:110 Otoskop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr: 111 Detektor tętna płodu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem nr 2 i 9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet nr: 112 Narzędzia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet nr: 113 Materac przeciwodleżynowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem nr 2 i 9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet nr: 114 Bakteriologia - Szczepy kontrolne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.