Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-28
Warszawa 60: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH (oznaczenie sprawy: ZP-28-Log-2012)
Numer ogłoszenia: 175342 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Logistyki Służby Kontrwywiadu Wojskowego , ul. W. Oczki 1, 02-007 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 684 11 19, 684 15 87, faks 022 6841203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.skw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH (oznaczenie sprawy: ZP-28-Log-2012).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nw. mebli biurowych: Stół biurowy - 57szt.; Stół biurowy na metalowej podstawie - 1szt.; Stół biurowy - 2szt.; Stół biurowy - 1szt.; Biurko komputerowe - 58szt.; Stolik pod komputer narożny - 1szt.; Biurko komputerowe - 1szt.; Stolik pod komputer - 1szt.; Stół okrągły - 1szt.; Stół biurowy na metalowej podstawie - 2szt.; Stół konferencyjny - 2szt.; Stolik kwadratowy - 15szt.; Stolik kwadratowy - 1szt.; Stolik okrągły - 2szt.; Krzesło obrotowe - 79szt.; Krzesło obrotowe - 22szt.; Krzesło wyściełane na metalowej podstawie - 36szt.; Krzesło wysokie obrotowe - 2szt.; Krzesło twarde na metalowej podstawie - 8szt.; Fotel gabinetowy obrotowy - 20szt.; Fotel klubowy - 3szt.; Fotel klubowy - 35szt.; Sofa -2 szt.; Szafa ubraniowa jednodrzwiowa - 1szt.; Szafa ubraniowa dwudrzwiowa - 67szt.; Szafa kartotekowa - 11szt.; Szafa kartotekowa - 1szt; Szafa z przesuwnymi drzwiami - 1szt.; Regał biblioteczny - 30szt.; Komoda - 28szt.; Dostawka do biurka ? koła - 2szt.; Dostawka do biurka ? koła - 1szt.; Dostawka do biurka ? koła - 11szt.; Kontener do biurka - szufladkowy - 60szt.; Kontener do biurka - szafkowy - 47szt.; Wieszak ścienny - 3szt.; Wieszak ścienny - 1szt.; Wieszak do ubrań stojący metalowy - 16szt.; Szafka wisząca - 1szt.; Szafka wisząca - 1szt.; Szafka wisząca - 1szt.; Półka meblowa - 1szt.; Szafka stojąca - 1szt.; Lada podawcza - 1szt.; Nadstawka do biurka - 1szt.; Nadstawka do biurka - 1szt.; Nadstawka do szafy dwudrzwiowej - 16szt.; Nadstawka do szafy dwudrzwiowej - 1szt.; Zabudowa lodówki - 1szt.; zgodnie ze wszystkimi wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, w tym zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Główny kod CPV: 39130000-2 Dodatkowe: 39150000-8, 39112000-0, 39113100-8 Krzesła obrotowe muszą spełniać normy określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 01.12.1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. z 1998r., Nr 148, poz.973). Na każdy egzemplarz oferowanych mebli Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 24 miesięcy liczony od dnia podpisania protokołu przyjęcia-przekazania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że wykonał jako strona umowy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o podobnym do przedmiotu zamówienia charakterze (wartość i rodzaj mebli), tj. dostawę mebli biurowych lub gabinetowych o wartości min. 150.000,00 zł brutto. Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument (dokumenty) potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie (np. referencje lub inne dokumenty potwierdzające).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.skw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. W. Oczki 1, tel. (22) 684 15 87.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Biura Logistyki SKW w Warszawie poprzez Kancelarię Jawną SKW mieszczącą się przy ul.T.Chałubińskiego/róg W. Oczki 1 (tel. wew. 846-131w dni robocze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca zrealizuje zamówienie (dostawa mebli do wskazanych miejsc w Warszawie i Skierniewicach wraz z wymaganym montażem) w nieprzekraczalnym terminie do 15.09.2012r. w dwóch transzach zgodnie z harmonogramem dostaw stanowiącym Załącznik nr 2a do SIWZ: - I transza - (ilość poszczególnych mebli zgodnie z wykazem zawartym w harmonogramie dostaw) dostawa w terminie do trzech tygodni od dnia podpisania umowy, - II transza - dostawa mebli w nieprzekraczalnym terminie do 15.09.2012r. z zastrzeżeniem konieczności wcześniejszej dostawy. Wcześniejsza dostawa musi zostać poprzedzona pisemnym powiadomieniem Wykonawcy przez Zamawiającego (z zachowaniem terminu realizacji tj. czterech tygodni)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- Wyposażenie szkoły w sprzęt niezbędny do kształcenia w ramach realizowanego projektu p.n. ,,Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Liceum Ogólnokształcącym im. M. Konopnickiej w Jedliczu"
- Dostawa oraz montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.