Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-12
Lublin: Rozbudowa wału wstecznego prawego rzeki Chodelki w km 0+000 - 3+325, obiekt 4 w km 0+000 - 1+700
Numer ogłoszenia: 175367 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Karłowicza 4, 20-027 Lublin, woj. lubelskie, faks 081 5321257.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/wzmiuw
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa wału wstecznego prawego rzeki Chodelki w km 0+000 - 3+325, obiekt 4 w km 0+000 - 1+700.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa wału wstecznego prawego rzeki Chodelki w km 0+000 - 1+700, gmina Wilków, woj. lubelskie. Zakres robót przewidzianych do realizacji w ramach inwestycji obejmuje: modernizację prawego wału wstecznego rzeki Chodelki w km 0+000 - 1+700 przebudowę przęsła linii energetycznej napowietrznej 15kV pomiędzy słupami Nr 19 i Nr 20, kolidującego z projektowaną modernizacją obwałowania w km 0+100, przebudowe odcinka linii niskiego napięcia pomiędzy słupami Nr 30 - Nr 32 w rejonie km 0+000 obwałowania, przebudowę zjazdów z korony wału, budowę zjazdów z korony projektowanej ławy przywałowej na teren w nawiązaniu do istniejącego układu komunikacyjnego, odtworzenie układu komunikacyjnego na terenie zawala i w międzywalu, zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego (kable telekomunikacyjne) znajdujące się w podłożu istniejącego i projektowanego nasypu ziemnego obwałowania w rejonie km 0+014 zabezpieczenie przejścia istniejącego wodociągu gminnego DN 100 PCV pod nasypem obwałowania w km 0+017 w nawiązaniu do zakresu projektowanej rozbudowy nasypu obwałowania., odprowadzenie wód powierzchniowych z terenu zawala - rowy przywałowe, studnie chłonne, wycięcie drzew w pasie stałego i czasowego zajęcia terenu, zagospodarowanie terenu w granicy opracowania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.24.62.00 - Budowa wałów rzecznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 70 000 zł ( słownie : siedemdziesiąt tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1) Wykażą się wykonawstwem w okresie pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych związanych z wykonaniem, modernizacją lub rozbudową wałów przeciwpowodziowych lub zapór zbiorników wodnych, o łącznej długości nie mniejszej niż 3,5 km i łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 3 000 000 zł. Zrealizowane roboty muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu (opinie, referencje,protokoły,itp.) 2.2) Dysponują kadrą techniczną niezbędną do wykonania przedmiotowego zadania, a w szczególności zatrudniają kierownika z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi w specjalności budownictwo wodne lub melioracji wodnych oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, z minimum 5 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy oraz który prowadził co najmniej 2 budowy o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. 2.3.)Dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia.. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , oraz a w szczególności dysponują aktywami płynnymi lub mają dostęp do linii kredytowych wystarczających, aby zapewnić wymagany przepływ gotówki przez okres obowiązywania kontraktu, w wysokości nie mniejszej niż 2,5 mln zł. 4)Posiadają ważną polisę lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 300 000 zł. 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 6) Zobowiążą się do ubezpieczenia robót będących przedmiotem zamówienia od ryzyk i zdarzeń losowych w trakcie ich realizacji, obejmującymi szkody spowodowane : huraganem, powodzią, obsunięciem ziemi, ulewnymi deszczami, katastrofą budowlanną. 7)Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 6 lat oraz dokonają ubezpieczenia robót budowlanych przed zdarzeniami losowymi obejmującymi szkody spowodowane huraganem, powodzią, obsunięciem ziemi, ulewnymi deszczami, katastrofą budowlaną na okres 3 lat od daty zakończenia robót.. 8) Zobowiążą się do prowadzenia robót w oparciu o przepisy zawarte w Prawie Budowlanym, a szczególnie art. 22 pkt. 1,2,3, art. 42 ust. 2 pkt 1,2 oraz art. 57 ust 1 pkt 1-5 ( Dz. U. z 2006r., poz. 1118 Prawo budowlane). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach dołączonych przez wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty poświadczające i oświadczenia : 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min 2,5 mln zł , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł; 1.6.Wykaz wykonanych przez wykonawcę robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych związanych z wykonaniem, modernizacją lub rozbudową wałów przeciwpowodziowych lub zapór zbiorników wodnych. .Zrealizowane roboty muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu (opinie, referencje, protokoły itp.); 1.7.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć informację o przebiegu kariery zawodowej kierownika budowy, kopie jego uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.; 1.8.Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia .; 1.9.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym przez art. 24 ustęp 1 pkt 4-8 ustawy. W przypadku , gdy wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków zarządu ,którzy są umieszczeni w rejestrze firmy i są uprawnieni do reprezentowania jej na zewnątrz. Informacje powinny być wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.10.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym przez art. 24 ustęp 1 pkt. 9 ustawy , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.11.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/wzmiuw.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, pok. 602 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba WZMiUW w Lublinie, ul. Karłowicza 4, pok. 608 ( VI piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, działanie 125 Poprawianie i rozwijanie infrastruktury i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa, schemat II -Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie publikacji dla Muzeum Narodowego w Lublinie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z rozładunkiem i wniesieniem do magazynu - 2 części
- Przebudowa drogi gminnej ulicy Dolnej Panny Marii w Lublinie na odcinku od posesji 8A w kierunku Placu Wolności w zakresie wykonania chodnika po prawej stronie
- Dostawa aparatury specjalistycznej do laboratorium mechaniki płynów Politechniki Lubelskiej"
- "Sporządzenie mapy"
- RDW w Parczewie: Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych
- Dostawa pojazdów samochodowych typu SUV na potrzeby Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białej Podlaskiej .
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zabytkowego budynku "Drewniak" wraz z modernizacją budynków gospodarczych - Etap II
- Renowacja zbiornika wodnego w Domu Pomocy Społecznej "Pod Dębami" w Konstantynowie Łódzkim
- Budowa obiektu kontenerowego świetlicy wiejskiej w miejscowości Prądzew
- Remont podłogi sali D.222 w Zamku Piastowskim w Legnicy (zadanie budżetowe: "Modernizacja Zamku Piastowskiego")
- Roboty budowlane polegające na remoncie ciągów komunikacyjnych
- Remont w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Będzinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.