Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-25
Inowrocław: Dostawa artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 17537 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kolejowe Sanatorium Uzdrowiskowe im. dr Józefa Krzymińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Przy Stawku 12, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3552626, fax 052 3552626 w. 339.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatoria.com.pl/obiekt.php?show=ino/kolej/ i www.ksu-inowroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb zamawiającego w zakresie określonym w SIWZ wraz z załącznikami
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.03.2008; lub data zakończenia: 28.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: Pakiet nr 1 - Mięso i wędliny: 3.420,00 PLN Pakiet nr 2 - Mleko i przetwory mleczne: 1.420,00 PLN Pakiet nr 3 - Warzywa: 1.780,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 2. Ocena spełniania w/wym. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą- spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. 3. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki oferent spełnił. 4. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów. 6. Nie spełnienie chociażby jednego w w/wym. warunków skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że oferent posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy do oferty winny być dołączone następujące dokumenty: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. zaświadczenie dotyczące stałego nadzoru sanitarno - weterynaryjnego dot. pakietu nr 1 i 2, 1.3. aktualna opinia sanitarna dot. pakietu nr 3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksu-inowroclaw.pl i www.sanatoria.com.pl/obiekt.php?show=ino/kolej/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego - dział kadr, bądź za pobraniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2008 godzina 08:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - Dział kadr..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso i wędliny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa i wędlin dla potrzeb zamawiającego w zakresie określonym w SIWZ wraz z załacznikami.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2008; Zakończenie: 28.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mleko i przetwory mleczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów spożywczych dla potrzeb zamawiającego w zakresie określonym w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2008; Zakończenie: 28.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warzywa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów spożywczych dla potrzeb zamawiającego w zakresie określonym w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2008; Zakończenie: 28.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Wykonanie usług sprzątania, utrzymania terenów zielonych, odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie nieruchomości komunalnych Miasta Inowrocławia
- ABC przedsiębiorczości z elementami Kodeksu Pracy i przepisami BHP
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywne dostawy nabiału i tłuszczy dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- P-14-2025 Zakup i dostawa mięsa i wędlin oraz drobiu i wędlin drobiowych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Stradomi Wierzchniej z podziałem na 6 części
- Sukcesywna dostawa produktów mięsnych i wędliniarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby żywieniowe uczniów i pracowników Zespołu Szkolno- Przedszkolnego imienia świętego Jana Pawła II w Borzęcinie Górnym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.