Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-30
Konin: Modernizacja ulicy Poznańskiej w Koninie - etap IV
Numer ogłoszenia: 175380 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koninie, Plac Wolności 1, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, fax (063) 2401135.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ulicy Poznańskiej w Koninie - etap IV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa nawierzchni jezdni na odcinku 400 m - nawierzchnia z mieszanki SMA dla ruchu KR5 powierzchnia 5883,00 m2, przebudowa nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - powierzchnia 891,00 m2 i zatok autobusowych z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - powierzchnia 180,00 m2, przebudowa chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm - powierzchnia 3012,00 m2, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, wykonanie oświetlenia - linia kablowa długości 1641,00 m
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 20 000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:. 1.posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia, 2. posiadają niezbędne doświadczenie tj. - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwa zadania związane z budową lub przebudową ulicy lub drogi w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 złotych każde. 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. : posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalnościach: - drogowej - min. 1 osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych - min. 1 osoba, Kierownicy (wyszczególnionych branż) winni być wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 4. dysponują sprzętem mechanicznym i urządzeniami wg poniższego zestawienia: Lp. Wyszczególnienie Parametry techniczne Ilość szt. /min/ 1 2 3 4 1. Koparka o poj. łyżki min. 0,60 m3 1 2. Koparko-ładowarka - 1 3. Spycharka min. 100 kM 1 4. Równiarka samobieżna min. 100 kM 1 5. Ładowarka - 1 6. Walec statyczny gładki samojezdny ciężar min. 10 Mg 1 7. Walec statyczny gładki samojezdny ciężar min. 12 Mg 1 8. Walec statyczny ogumiony ciężar min. 10 Mg 1 9. Walec wibracyjny samojezdny ciężar min. 10 Mg 1 10. Wibrator płytowy z osłoną z tworzywa sztucznego - 1 11. Skrapiarka mechaniczna - 1 12. Wytwórnia mas bitumicznych wyposażona w urządzenia do automatycznego sterowania produkcją wydajność min. 100 Mg/h 1 13. Frezarka drogowa z podajnikiem urobku szer. skrawania 2,0 m 1 14. Układarka wyposażona w system automatycznej niwelacji układanej masy bitumicznej szer. układania 7,5 m 1 15. Samochód samowyładowczy min. 15 ton 2 5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000,00 PLN. 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwóch zadań związanych z budową lub przebudową ulicy lub drogi w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 złotych każde wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Należy przedłożyć kserokopię wymaganych uprawnień wraz z aktualnymi zaświadczeniami stwierdzającymi wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 4. Wykaz sprzętu mechanicznego i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Dokumenty na okoliczność potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 100 000,00 PLN 6.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (cena 203,30 zł) można także odebrać w wersji papierowej w siedzibie zamawiającego Konin, pl. Wolności 1, pok. nr 303 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 20.08.2008 r.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 12:45, miejsce: Urząd Miejski w Koninie, Plac Wolności 1, 62-500 Konin, pokój nr 303.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 16 im. Jana Brzechwy w Koninie w 2025 r.
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania systemowego do pracy w chmurze dla 5 szkół kształcenia zawodowego w Koninie
- PRACE REMONTOWE I ADAPTACYJNE DOTYCZĄCE UTWORZENIA SPECJALISTYCZNYCH PRACOWNI W RAMACH PROJEKTU "TRANSFORMACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO PRZYSZŁOŚCIĄ KONINA"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z jej dystrybucją do obiektów ANS w Koninie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Dostawy bonów towarowych w formie papierowej
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Budowa ekranów akustycznych w ciągu drogi ekspresowej S6 na odcinkach od km 332+553 do km 332+809 (strona lewa) oraz od km 332+771 do km 333+087 (strona lewa) - okolice węzła Matarnia w m. Gdańsk
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Małogoszcz - II etap
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 266 ul. Szybka o budowę ścieżki pieszo- rowerowej w Radziejowie
- Konserwacja i utrzymanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego miasta Wejherowa w 2025 r.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.