To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-27
Lublin: Zaprojektowanie i wykonanie remontu drogi wojewódzkiej nr 835 na odcinku od skrzyżowania z al. Wł. Andersa do ronda Dmowskiego obejmującego odcinki ulic: al. Spółdzielczości Pracy, Unicka, Podzamcze, Lwowska w Lublinie o łącznej długości 878,00m
Numer ogłoszenia: 175403 - 2011; data zamieszczenia: 27.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100263 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin, Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie remontu drogi wojewódzkiej nr 835 na odcinku od skrzyżowania z al. Wł. Andersa do ronda Dmowskiego obejmującego odcinki ulic: al. Spółdzielczości Pracy, Unicka, Podzamcze, Lwowska w Lublinie o łącznej długości 878,00m.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Sporządzenie Dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: 1.1. drogowa - projekt wykonawczy, 1.2. czasowa organizacja ruchu na czas remontu - branża inżynieria ruchu, 1.3. stała organizacja ruchu - branża inżynieria ruchu, 1.4. zieleniarska 1.5. informacja BIOZ 1.6. wymagane uzgodnienia i zatwierdzenia dokumentacji 1.7. uzyskanie akceptacji tej dokumentacji w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym 2. nadzór autorski 2.1.wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust. 1 pkt 4 ppkt a) i b) ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. 2010, Nr 243, poz 1623 ze zmianami), 2.2. dokonywanie wpisów do dziennika budowy zgodnie z art. 21 ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. 2010, Nr 243, poz 1623 ze zmianami ) oraz zgodnie z § 9 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U. 2002, Nr 108, poz. 953 ze zmianami), 2.3. wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji, 2.4. uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji, 2.5. ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, 2.6. udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie, 2.7.wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego, 2.8. bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na plac budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji projektowej (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie) 3. wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji: 3.1. remont nawierzchni bitumicznej jezdni, frezowanie istniejącej nawierzchni, ułożenie nowych warstw bitumicznych, 3.2. remont nawierzchni chodników i wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej brukowej, 3.3. regulacja wysokościowa istniejących zatok przystankowych z kostki betonowej brukowej, 3.4. regulacja wysokościowa istniejących chodników z płyt betonowych lub kostki betonowej brukowej, 3.5. regulacja wysokościowa istniejących zjazdów bitumicznych lub z kostki betonowej brukowej, 3.6. remont nawierzchni zjazdów do posesji i wykonanie nowej nawierzchni zjazdów z kostki betonowej brukowej lub nawierzchni bitumicznej, 3.7. wymiana istniejących krawężników i obrzeży na krawężniki i obrzeża betonowe, 3.8. odtworzenie trawników i zieleni, 3.9. wykonanie oznakowania drogowego: poziomego i pionowego, 3.10. regulacja wysokościowa elementów uzbrojenia podziemnego. 3.11. regulacja wysokościowa studni oraz wpustów kanalizacji deszczowej oraz ścieków przykrawężnikowych 4. przeprowadzenie wymaganych prób i badań, 5. przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem remontowanych ulic w użytkowanie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., ul. Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2016260,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2459508,00
Oferta z najniższą ceną: 2459508,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2895742,81
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.31.2024)
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej - mięso i przetwory mięsne.
- Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
- Dostawa jednorazowych wkładów do strzykawki automatycznej na potrzeby COZL
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- Dostawa sprzętu pszczelarskiego na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn:"Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Utworzenie parku kieszonkowego
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa ul. 1-go Maja w Bystrzycy Kłodzkiej.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.