eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynInspektor nadzoru Cieszyn, ul. Bielska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-02

Cieszyn: Inspektor nadzoru Cieszyn, ul. Bielska
Numer ogłoszenia: 175406 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego , ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 4777213, 4777214, faks 033 4777333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.cieszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inspektor nadzoru Cieszyn, ul. Bielska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na wyborze inspektora nadzoru zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dwóch obiektów mostowych w ciągu drogi powiatowej 2619S - ul. Bielskiej w Cieszynie. Szczegółowy opis zamówienia zastał zawarty w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 uPzp oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 uPzp tj: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentują wykonanie (rozpoczęcie i zakończenie) w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nadzorowanie minimum jednej inwestycji polegającej na remoncie, przebudowie lub budowie obiektu mostowego o wartości usługi nadzoru minimum 200.000zł, oraz łącznej wartości brutto robót mostowych minimum 2.000.000zł wraz z dokumentami potwierdzającymi, że robota została wykonana należycie, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: - Inspektor nadzoru-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej i drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wyższe 8 lat doświadczenia, w tym 4 lata jako inspektor robót mostowych; - Asystent Inspektora nadzoru - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - wykształcenie średnie 8 lat doświadczenia, w tym jako inspektor nadzoru robót mostowych lub kierownik budowy na minimum 4 obiektach mostowych lub wykształcenie wyższe 5 lat doświadczenia, w tym jako inspektor nadzoru robót mostowych lub kierownik budowy na minimum 4 obiektach mostowych d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.: - Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) w wysokości min. 200.000zł, - Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 200.000 zł. 2. Zamawiający będzie oceniał powyższe warunki na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz uPzp. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą wg formuły spełnia - nie spełnia. 4. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz osób posiadających uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia wraz z zaświadczeniami wydanymi przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby, 6) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 7) oświadczenie Wykonawcy o zakresie usług do wykonania przez Podwykonawcę. 2. Postanowienia dotyczące wnoszenia ofert wspólnie przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne): 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów, winno być dołączone do oferty; 2) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika; oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt 2), 3), 4) dla każdego z partnera osobno, pozostałe składane są wspólnie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155 z późn, zm.). 4. Nie złożenie jakiegokolwiek dokumentu z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp skutkuje wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.cieszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Cieszynie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn pok. 213.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Cieszynie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn pok. 213.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.