eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › modernizacja istniejącej spalarni odpadów medycznych Szpitala Specjalistycznego w Chojnicach



Ogłoszenie z dnia 2007-03-19

POZYCJA 17541

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Chojnice: modernizacja istniejącej spalarni odpadów medycznych Szpitala Specjalistycznego w Chojnicach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza w Chojnicach, do kontaktów: Anna Wutrych, Anna Tuszkiewicz-Rudnik, ul. Leśna 10, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3956974, fax 052 3956569, e-mail: zampublik@szpital.chojnice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital.chojnice.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.szpital.chojnice.pl/zamowienia2/zamowienia2.php Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja istniejącej spalarni odpadów medycznych Szpitala Specjalistycznego w Chojnicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: Szpital Specjalistyczny im. J.K. Łukowicza w Chojnicach. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest \Modernizacja spalarki odpadów medycznych typ SP-100 L\. Zamówienie obejmuje: 1.Zakup i montaż analizatora do ciągłego pomiaru emisji spalin, 2.Zakup i montaż filtra workowego, 3.Wykonanie i montaż wymiennika krzyżowego i innych elementów spalarni, 4.Wykonanie automatycznego zasypu odpadów. Realizacja przedmiotu zamówienia jest uzależniona od decyzji o przyznaniu zamawiającemu środków zewnętrznych w postaci dotacji na sfinansowanie zamówienia (m.in. od Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz EkoFunduszu), która zostanie podjęta po przeprowadzeniu przez zamawiającego postępowania przetargowego. W przypadku nieuzyskania dotacji zamawiający unieważni postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie Wykonawcy o zgodności oferowanych urządzeń pomiarowych z powołanymi poniżej przepisami. 1.Oferowane urządzenia pomiarowe muszą być zgodne z: b)Ustawą z dnia 27 kwietna 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62, poz. 627, z późn. zm.), c)Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 23 grudnia 2004 r. w sprawie wymagań w zakresie prowadzenia pomiarów wielkości emisji (Dz. U. 283 poz. 2842 z dnia 30 grudnia 2004 r.), d)Dyrektywą 2000/76/EC w sprawie spalarni odpadów. Urządzenia pomiarowe powinny posiadać certyfikaty potwierdzające ich jakość, wydane przez niezależne jednostki certyfikujące np. PCA, TUV, MCERTS, US EPA (należy dołączyć dokumenty) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć system do zbierania danych pomiarowych oraz oprogramowanie komputerowe służące do tworzenia raportów emisyjnych zgodne z obowiązującym w Polsce prawem (należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnianie wymogu) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.24.40.00 - Urządzenia do monitorowania zanieczyszczeń Kod CPV wg słownika 2008: 38.34.40.00 - Urządzenia do monitorowania zanieczyszczeń Oryginalny kod CPV: 33.25.32.10 - Aparatura do analizowania gazów Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.21.00 - Aparatura do analizowania gazów Oryginalny kod CPV: 29.23.14.30 - Aparatura filtrująca Kod CPV wg słownika 2008: 42.51.43.00 - Aparatura filtrująca Oryginalny kod CPV: 50.92.00.00 - Usługi instalowania urządzeń do mierzenia, kontroli, badania i nawigacji Kod CPV wg słownika 2008: 51.20.00.00 - Usługi instalowania urządzeń do mierzenia, kontroli, badania i nawigacji Oryginalny kod CPV: 50.92.20.00 - Usługi instalowania urządzeń kontrolnych Kod CPV wg słownika 2008: 51.22.00.00 - Usługi instalowania urządzeń kontrolnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyzej 60000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 6

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawcy, którzy przystąpią do przetargu, najpóźniej w dniu składania ofert, obowiązani są do wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Do przetargu mogą przystąpić tylko Wykonawcy, którzy: 1.Warunki podmiotowe: a.Posiadają uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia. b.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu i wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana jako uprawnione do reprezentacji podmiotu zgodnie z dokumentacją rejestrową. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczęć udzielającego pełnomocnictwa i jego podpis. * Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. warunki gwarancji 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.chojnice.pl/zamowienia2/zamowienia2.php. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew, (płatne tylko w przypadku przesłania SIWZ w formie pisemnej). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.03.2007, godzina 11:00, Szpital Specjalistyczny im. J.K. Łukowicza w Chojnicach, 89-600 Chojnice, ul. Leśna 10, pok. 119.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.