eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonywanie usług drukarskich i introligatorskich na potrzeby Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-30

Warszawa: Wykonywanie usług drukarskich i introligatorskich na potrzeby Ministerstwa Spraw Zagranicznych.
Numer ogłoszenia: 175480 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239936, fax 022 6283363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług drukarskich i introligatorskich na potrzeby Ministerstwa Spraw Zagranicznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług drukarskich i introligatorskich dla potrzeb MSZ według wykazu przedstawionego w formularzu ofertowym niniejszej specyfikacji. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w miarę bieżących potrzeb na podstawie jednostkowych zamówień składanych jednorazowo w formie pisemnej przez Zamawiającego do wybranego Wykonawcy. Przedstawione w formularzu ofertowym ilości mogą ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu). Przedstawione ceny w formularzu ofertowym wybranego Wykonawcy będą stałe i obowiązujące do 31.12.2009r. Kolorystyka może ulec zmianie w uzgodnieniu z wybranym wykonawcą. Wszystkie niezbędne materiały do realizacji przedmiotu zamówienia zabezpiecza wybrany Wykonawca. Przedstawiony w formularzu asortyment z użyciem nazw produktów jest przykładowy. Zgodnie z art. 29 i 30 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający dopuszcza oferowanie wykonania usług drukarskich i introligatorskich o cechach porównywalnych, równoważnych do przedstawionych. Przedstawione w formularzu znaki, nazwy i marki są przykładowe. Oferenci, którzy są zainteresowani złożeniem oferty muszą zapoznać się z wzorami przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego i uzyskać od Zamawiającego potwierdzenie zapoznania się z wzorami (załączniku nr 1 do Siwz). Wypełniony Załącznik nr 1 należy przedstawić w dniu pokazu na żądanie uprawnionego przez Zamawiającego pracownika. Potwierdzony załącznik załączyć w składanej ofercie. Wzory przedmiotu zamówienia można obejrzeć w siedzibie Zamawiającego pok. 404 w godzinach 9,00 - 14,00 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt państwowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655). 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty wymaganymi w pkt.6 Siwz. 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 4. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli nastąpi przynajmniej jedna z przesłanek uregulowanych w art. 89 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655). 5. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców o wyborze oferty, odrzuceniu ofert oraz wykluczeniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne oraz prawne. 6. Oferenci, którzy są zainteresowani złożeniem oferty muszą zapoznać się z wzorami przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego i uzyskać od Zamawiającego potwierdzenie zapoznania się z wzorami (załączniku nr 1 do Siwz). Wypełniony Załącznik nr 1 należy przedstawić w dniu pokazu na żądanie uprawnionego przez Zamawiającego pracownika. Potwierdzony załącznik załączyć w składanej ofercie. Wzory przedmiotu zamówienia można obejrzeć w siedzibie Zamawiającego pok. 404 w godzinach 9,00 - 14,00 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt państwowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz oferty, dokładny adres oferenta, (wypełnione wszystkie pozycje poszczególnych rubryk) b) Wypełnione Oświadczenie nr 1 oferenta (upoważnienie do podpisania oferty) c) Wypełnione Oświadczenie nr 2 o spełnianiu warunków zgodnych z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. d) Wypełnione Oświadczenie nr 3 o akceptacji wszystkich warunków określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i treści umowy. e) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) Wypełniony załącznik nr 1 - Potwierdzenie zapoznania się z wzorami przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msz.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych 00-580 Warszawa Al. Szucha 23 Województwo mazowieckie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Dziennik Podawczy w siedzibie zamawiającego przy Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.