Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-12
Żyrardów: Utrzymanie czytości terenu zewnętrznego nieruchomości Sądu Rejonowego w Żyrardowie .
Numer ogłoszenia: 175497 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy , al. Partyzantów 3, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 8543100, faks 046 8543110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: sr@zyrardow.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czytości terenu zewnętrznego nieruchomości Sądu Rejonowego w Żyrardowie ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1. Utrzymanie czystości terenu zewnętrznego nieruchomości Sądu Rejonowego w Żyrardowie położonej w Żyrardowie Al.Partyzantów 3 o powierzchni 10.655 m kw w tym : a) 4210 m2 tereny zielone b) 3335 m2 tereny zielone - pielęgnacja terenów zielonych o mniejszej intensywności c) 2610 m2 tereny utwardzone kostką d) 500 m2 tereny utwardzone kostką - bez odśnieżania w okresie zimowym e) chodnik zewnętrzny przylegający do ogrodzenia Świadczenie usług polegać będzie na: a) utrzymaniu w należytym stanie terenów zielonych wskazanych w pkt. 1a) tj. sprzątanie, podlewanie, koszenie - w okresie silnego wzrostu trzy razy w miesiącu, w pozostałym okresie w zależności od wzrostu trawy dwa lub jeden raz w miesiącu w okresie wiosennym nawożenie i napowietrzanie, odchwaszczanie, uzupełnianie ubytków trawy, b) sprzątanie oraz koszenie terenów zielonych wskazanych w pkt. 1b) w okresie intensywnego wzrostu dwa razy w miesiącu, w pozostałym okresie raz w miesiącu c) utrzymanie w należytym stanie terenów utwardzonych ( parkingi i ciągi piesze) tj. - bieżące sprzątanie w okresie wiosny, lata i jesieni - usuwanie nasion i liści z drzew, zabrudzeń - w okresie zimowym: usuwanie śniegu, lodu, błota, posypywania piaskiem - przygotowanie dróg dojścia oraz parkingu do godz. 8.00 - pow. 2610 m kw. d) utrzymanie w należytym stanie chodników zewnętrznych bezpośrednio przylegających do nieruchomości tj. sprzątanie, (zamiatanie, usuwanie liści) a w okresie zimowym: odśnieżania, posypywania piaskiem e) wykonawca zapewnia niezbędny sprzęt do sprzątania , koszenia, podlewania , odśnieżania oraz materiały i wszystkie środki do właściwego wykonania usługi. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej kontraktowo-deliktowej w związku z prowadzoną działalnością objętą tym zamówieniem i posiadanym mieniem z sumą gwarancyjną 200 000 na jedno i wszystkie zdarzenia. - Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - Wykaz wykonywanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że usługi te zostały wykonane należycie ( od 3 - trzech podmiotów ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sr@zyrardow.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Żyrardowie Al.Partyzantów 3 kod 96-300 Zyrardów
pok. nr 24 parter.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Żyrardowie Al.Partyzantów 3 kod 96-300 Żyrardów Biuro Podawcze pok. 8 - parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 30.11.2009.
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Projekt oraz wykonanie renowacji elementów werandy przy budynku A wraz z renowacją stolarki drzwiowej pomiędzy werandą a oddziałem szpitalnym Szpitala Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego
- Opracowanie projektu oraz wykonanie rewitalizacji przestrzeni publicznej Szpitala wraz z zagospodarowaniem terenu zieleni i małej architektury oraz utworzenie systemu wystawienniczego obejmującego
- Rewitalizacja (oczyszczenie i odnowienie) Elewacji całego budynku A Szpitala Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego
- Dostawy bielizny operacyjnej jednorazowej
- Zakup samochodu dostawczego z wywrotem trójstronnym, zabudową siatkową
- Poprawa przejezdności i bezpieczeństwa ruchu na drodze powiatowej nr 4719W Puszcza Mariańska - Mszczonów.
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości na obiektach mostowych przez 9 miesięcy od daty zawarcia umowy.
- Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych (szamb) zlokalizowanych na drogowym przejściu granicznym w Malhowicach - Niżankowicach
- usługa prania.
- świadczenie usług komunalnych.
- Likwidacja 13 sztuk mogilników na terenie Województwa Wielkopolskiego - etap II.
- Wykonanie usług polegających na wywozie nieczystości stałych typowych, selektywnej zbiórce odpadów komunalnych, wywozie śmieci nietypowych na nieruchomościach będących w zarządzie Administracji Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.