Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-12
Kołobrzeg: Sukcesywne dostawy mięsa wieprzowego, wołowego, wędlin, podrobów i wyrobów podrobowych wieprzowych i wołowych.
Numer ogłoszenia: 175525 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA , ul. C. K. Norwida 3, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3552010, faks 094 3552011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwa.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy mięsa wieprzowego, wołowego, wędlin, podrobów i wyrobów podrobowych wieprzowych i wołowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: dostawy mięsa wieprzowego, wołowego, wędlin, podrobów i wyrobów podrobowych wieprzowych i wołowych (CPV - 15111000-9, 15113000-3, 15114000-0) w ilościach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ, w terminie od dnia 23.11.2009 r. do 22.11.2010 r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00 - Mięso wołowe 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.11.40.00 - Podroby .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 23.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamówienie obejmuje: dostawy mięsa wieprzowego, wołowego, wędlin, podrobów i wyrobów podrobowych wieprzowych i wołowych (CPV - 15111000-9, 15113000-3, 15114000-0) w ilościach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ, w terminie od dnia 23.11.2009 r. do 22.11.2010 r.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ SIĘ UBIEGAĆ WYKONAWCY, KTÓRZY: 1. Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust 1 pkt 1 - 4 ustawy PZP. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3. Przez oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w zakresie: a) Posiadania wdrożonego systemu HACCP. b) Podlegania stałemu nadzorowi weterynaryjnemu lub sanitarnemu. c) Dostaw przedmiotu postępowania własnym transportem, na swój koszt i ryzyko, codziennie do godz. 8.00, po zgłoszeniu telefonicznie lub faxem dnia poprzedzającego dostawę. d) Zagwarantowania we własnym zakresie transportu zastępczego dopuszczonego decyzją właściwego organu do transportu środków spożywczych zwierzęcego pochodzenia, w celu zapewnienia ciągłości dostaw w przypadku awarii środka transportu. e) Dostarczania wraz z każdą dostawą dokumentu HDI przedstawiającego dane zgodnie ze wzorem określonym w Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 599/2004 z dnia 30 marca 2004 r. dotyczącym przyjęcia zharmonizowanego wzoru świadectwa i sprawozdania z kontroli związanych z wewnątrzwspólnotowym handlem zwierzętami i produktami pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 94 z 31.03.2004, str. 44). f) Zaopatrywania dostarczanych produktów w czytelne etykiety umieszczone na produktach w sposób uniemożliwiający ich przemieszczanie się, z opisem produktu, terminem ważności, temperaturą przechowywania oraz numerem partii. g) Stosowania przy produkcji mięsa i jego przetworów norm odpowiadających wartościom określonym w Polskich Normach (PN). h) Stosowania wyłącznie wyselekcjonowanych, o potwierdzonych odpowiednimi certyfikatami jakości i pochodzenia towarów i surowców w celu utrzymania stabilnego, wysokiego standardu oferowanych wyrobów, gwarantującego bezpieczeństwo zdrowotne konsumentom..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie art. 22 ust 1 pkt 1 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a) aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu, b) aktualny odpis z rejestru sądowego (KRS), albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający ww. dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego w zapisami w ww. dokumencie. c) odpis zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji i obrotu artykułami rolno - spożywczymi, do Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1: a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, a2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, a3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; b) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt a) lit. a1 i a3 oraz pkt b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt a) lit. a2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. 5. W zakresie art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a) dokument właściwego organu dopuszczający posiadane samochody do przewozu środków spożywczych zwierzęcego pochodzenia, b) wykaz będących w posiadaniu Wykonawcy środków transportu zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji, 6. W zakresie art. 22 ust 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a) odpis polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania na sumę nie niższą w zakresie OC niż 100000 PLN , b) oświadczenie o posiadaniu ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej będącej przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą w zakresie OC niż 100000 PLN oraz zobowiązanie się do przedłożenia Zamawiającemu w przypadku wygaśnięcia w okresie trwania umowy dokumentów: -decyzji właściwego organu w zakresie dopuszczenia środków transportu do przewozu środków spożywczych zwierzęcego pochodzenia, -ubezpieczenia OC, -ważności posiadanego certyfikatu HACCP, na co najmniej jeden tydzień przed wygaśnięciem terminu ważności dokumentu i na każde żądanie Zamawiającego, pod rygorem natychmiastowego odstąpienia od umowy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 7. W zakresie Rozdziału IX ust. 3 SIWZ: a) przedstawią odpis dokumentu potwierdzającego wdrożenie systemu HACCP, b) przedłożą podpisane oświadczenie (załącznik nr 6) zobowiązujące do: -Dostaw przedmiotu postępowania w ilości i asortymencie określonych w zamówieniu zgłoszonym telefonicznie lub przesłanym faxem, własnym transportem codziennie do godz. 8.00 na swój koszt i ryzyko. -Zagwarantowania we własnym zakresie transportu zastępczego dopuszczonego decyzją właściwego organu do przewozu środków spożywczych zwierzęcego pochodzenia w przypadku awarii środka transportu, tak, aby zapewnić ciągłość dostaw. -Dostarczania towarów spełniających wymagania jakościowe zgodne z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami oraz systemem HACCP. -Dostarczania produktów oznakowanych widocznym, czytelnym kodem identyfikacyjnym partii produkcyjnej, umożliwiającym identyfikację artykułu rolno-spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiającym jego identyfikację, umieszczonym na produkcie w sposób wykluczający jego przesunięcie się. -Dostarczania wraz z każdą dostawą dokumentu HDI przedstawiającego dane zgodnie ze wzorem określonym w Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 599/2004 z dnia 30 marca 2004 r. dotyczącym przyjęcia zharmonizowanego wzoru świadectwa i sprawozdania z kontroli związanych z wewnątrzwspólnotowym handlem zwierzętami i produktami pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 94 z 31.03.2004, str. 44). -Stosowania przy produkcji mięsa i jego przetworów norm odpowiadających wartościom określonym w Polskich Normach (PN). -Stosowania wyłącznie wyselekcjonowanych, o potwierdzonych odpowiednimi certyfikatami jakości i pochodzenia towarów i surowców w celu utrzymania stabilnego, wysokiego standardu oferowanych wyrobów, gwarantującego bezpieczeństwo zdrowotne konsumentom. 8. Na zasadach określonych w art. 23 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 9. Pozostałe dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - załącznik nr 7 do SIWZ, b) Formularz ofertowy - załącznik nr 2, c) Formularz cenowy - załącznik nr 3..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niwa.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA
w Kołobrzegu - 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3 - sekretariat..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu - 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Miasto Kołobrzeg
- Rozbudowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Korzyścienku
- Przebudowa klatki schodowej - wykonanie niezbędnych instalacji: napowietrzania klatki schodowej
- Zakup aparatury medycznej: sterylizatora gazowego
- Dostawa profesjonalnych środków dezynfekcyjnych do stosowania w gabinetach medycznych i zabiegowych w obiektach "UZDROWISKO KOŁOBRZEG" S.A. w Kołobrzegu
- Prowadzenie zajęć sportowych dla dzieci w ramach projektu pn. Transgraniczny program na rzecz zdrowego stylu życia u najmłodszych-"Zdrowy Przedszkolak w Zdrowej Gminie"
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 21 w Chorzowie, ul. Ryszki 33 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Chorzowie, ul. Omańkowskiej 9 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 29 w Chorzowie, ul. Lwowska 36 - I/2025
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej od 1 maja 2025 do 31 sierpnia 2025
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej od 1 maja 2025 do 31 sierpnia 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 6 w Chorzowie, ul. Gałeczki 56 - I/2025
więcej: Mięso wołowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.