To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-02
Gliwice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla
konsultantów i koordynatorów oraz osób odpowiedzialnych za realizację usługi, polegającej na przeprowadzeniu
facylitacji, w ramach dwuczęściowego badania Analiza Poziomu Kreatywności i Absorpcji Innowacji w
Przedsiębiorstwach, realizowanego w ramach działania 5.2 Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu Świadczących
Usługi Proinnowacyjne oraz ich Sieci o Znaczeniu Ponadregionalnym, Osi Priorytetowej 5 Dyfuzja Innowacji,
Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 175531 - 2013; data zamieszczenia: 02.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71816 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Park Naukowo-Technologiczny "Technopark Gliwice" Sp. z o.o., ul. Konarskiego 18C, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 335 85 00, faks 32 335 85 00.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla konsultantów i koordynatorów oraz osób odpowiedzialnych za realizację usługi, polegającej na przeprowadzeniu facylitacji, w ramach dwuczęściowego badania Analiza Poziomu Kreatywności i Absorpcji Innowacji w Przedsiębiorstwach, realizowanego w ramach działania 5.2 Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu Świadczących Usługi Proinnowacyjne oraz ich Sieci o Znaczeniu Ponadregionalnym, Osi Priorytetowej 5 Dyfuzja Innowacji, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla konsultantów i koordynatorów oraz osób odpowiedzialnych za realizację usługi, polegającej na przeprowadzeniu facylitacji, w ramach dwuczęściowego badania Analiza Poziomu Kreatywności i Absorpcji Innowacji w Przedsiębiorstwach, realizowanego w ramach działania 5.2 Wspieranie http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=71... 1 z 9 2013-02-19 21:44 Instytucji Otoczenia Biznesu Świadczących Usługi Proinnowacyjne oraz ich Sieci o Znaczeniu Ponadregionalnym, Osi Priorytetowej 5 Dyfuzja Innowacji, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013., którego opis metodologii został zawarty w Rozdziale IV i V SIWZ. Do zadań Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie szkolenia obejmującego swym zakresem następujące zagadnienia: a) wprowadzenie do zagadnień facylitacji i coachingu, przedstawienie pojęć, założeń teoretycznych i celów realizowanych poprzez działalność facylitacyjną i coachingową, zgodnie z metodologią facylitacji dostarczoną Wykonawcy przez Zamawiającego, po podpisaniu umowy. Wprowadzenie do metodologii sesji facylitacyjnej oraz metodologii audyty stanowią odpowiedni Rozdział IV i V SIWZ; b) metody i techniki prowadzenia facylitacji, rola facylitatora i stawiane przed nim zadania oraz prezentacja obecnych standardów facylitacji; c) rozpoznawanie potrzeb i problemów grupy, która będzie uczestniczyć w facylitacji, dobieranie odpowiednich metod i technik pracy z grupą oraz przygotowywanie szczegółowego planu sesji facylitacyjnej; d) przygotowanie i przeprowadzenie co najmniej 4 gier scenariuszowych, po dwie na każdym z etapów szkolenia, z udziałem wszystkich uczestników szkolenia, polegających na odtworzeniu hipotetycznej sesji facylitacyjnej. Podczas gier scenariuszowych prowadzący powinien zastosować przynajmniej 3 spośród omawianych podczas szkolenia aktywności przeznaczonych do realizacji podczas sesji facylitacyjnych; e) przedstawienie metod i technik aktywizacji osób w grupie; f) przedstawienie metod i technik skutecznego eliminowania zachowań, polegających na narzucaniu swojego punktu widzenia i uniemożliwianiu formułowania wypowiedzi, przez poszczególnych członków grupy względem pozostałych osób; g) przedstawienie metod i technik pracy z trudnym uczestnikiem podczas sesji facylitacyjnej; h) omówienie i weryfikacja doświadczeń konsultantów, po przeprowadzonych przez nich sesji facylitacyjnych oraz wyjaśnienie wszelkich dodatkowych pytań i wątpliwości konsultantów, w zakresie przygotowywania i prowadzenia sesji facylitacyjnych; i) pisanie wniosków na podstawie przeprowadzonych sesji facylitacyjnych; j) proces motywowania i jego potrzeby, teoria motywacji, budowa systemów motywacyjnych wraz z ich elementami; k) istota zarządzania strategicznego, taktyki strategiczne w zarządzaniu, dobre praktyki myślenia strategicznego; l) techniki sprzedaży indywidualnej, pod kątem sprzedaży usługi facylitacji; m) działania posprzedażowe, prowadzone przez konsultantów względem przedsiębiorców , które skorzystały z usług w ramach projektu Analiza Poziomu Kreatywności i Absorpcji Innowacji w Przedsiębiorstwach, mające na celu ustanowienie trwałej współpracy biznesowej tychże przedsiębiorców z Zamawiającym. Wykonawca w ramach zaoferowanego wynagrodzenia, zobowiązany będzie: a) przeprowadzić dwuetapowe szkolenie. Pierwszy etap szkolenia zostanie przeprowadzony w uzgodnionym terminie nie później jednak niż do 30.04.2013 roku, natomiast drugi etap w okresie od 13.05.2013 roku do 12.07.2013 roku. Szkolenie zarówno w pierwszym, jak i drugim etapie będzie miało charakter szkolenia trzydniowego. Tematyka szkolenia oraz jego zakres, o którym mowa w pkt. 2 zostaną wyczerpane przez Wykonawcę podczas szkolenia. Szkolenie zostanie przeprowadzone w miejscu i czasie wskazanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym z Zamawiającym, w zakresie tematyki określonej w pkt. 2. Liczba godzin szkoleniowych w każdym dniu szkoleniowym nie powinna być mniejsza niż 8 h i nie większa niż 10 h, przy założeniu, że godzina szkoleniowa wynosi 45 min.; b) przedstawić Zamawiającemu po zawarciu umowy co najmniej 3 propozycje miejsc odbycia szkolenia, z których Zamawiający wybierze miejsca, w którym odbędzie się szkolenie w każdym z etapów realizacji szkolenia. Zaproponowane miejsca muszą znajdować się w obszarze Wrocławia (tj. miasto Wrocław bądź miejscowości położone w odległości nie większej niż 15 km od Wrocławia) lub Łodzi (tj. miasto Łódź) i posiadać ośrodek, wyposażony w http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=71... 2 z 9 2013-02-19 21:44 miejsca noclegowe, spełniające warunki, o których mowa w lit. e oraz salę szkoleniową, o której mowa w lit. f; c) zapewnić minimum 2 wykładowców/trenerów o odpowiedniej wiedzy, kompetencjach i doświadczeniu w zakresie tematyki stanowiącej przedmiot szkolenia. Szczegółowe wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego zostały określone w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu. d) opracować przed przystąpieniem do szkolenia, w konsultacji z Zamawiającym, jednak nie później niż na 14 dni od daty zawarcia Umowy szczegółową tematykę i scenariusz obydwu etapów szkolenia i w tym terminie przekazać ją Zamawiającemu; e) zapewnić, rezerwację noclegów (dwa noclegi dla każdego uczestnika podczas każdego etapu szkolenia) w klimatyzowanych pokojach jednoosobowych i ponieść koszty związane z noclegami dla uczestników, f) zapewnić w trakcie trwania szkolenia obsługę cateringową dla maksymalnie 14 uczestników (3 posiłki główne: śniadanie, obiad i kolacja oraz podczas przerwy szkoleniowej: kawa, herbata, woda, sok, sałatki, kanapki, oraz ciasteczka koktajlowe). Zapewnić rezerwację i przygotować klimatyzowane pomieszczenie do przeprowadzenia szkolenia, wyposażone w flipcharty, tablice, rzutniki, markery, przybory do czyszczenia tablic, stanowiska siedzące z dostępem do Internetu, materiały niezbędne do przeprowadzenia gier scenariuszowych oraz przygotować i umieścić opisy pomieszczeń (zgodnie z wymaganiami PARP dotyczącymi oznaczenia sal szkoleniowych zamieszczonych w Przewodniku w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie programu, (Warszawa, lipiec 2010), dostępnymi na stronie internetowej: http://www.poig.gov.pl/ZPFE/Documents /przewodnik_dla_beneficjentow_dot_i_i_prom_proj_wersja_28062010_czysty_1.pdf g) zarezerwować w każdym z etapów realizacji szkolenia pomieszczenie, o którym mowa w lit. f na dodatkowe spotkanie warsztatowe uczestników szkoleń (na minimum 2 h i maksimum 4h). Spotkania warsztatowe dla uczestników szkolenia odbędą się bez udziału wykładowców; h) przygotować, w konsultacji z Zamawiającym i zapewnić odpowiednią ilość materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników szkolenia plus jeden dodatkowy; i) dokonać rejestracji za pomocą kamery wideo wszystkich ćwiczeń praktycznych z udziałem uczestnika szkolenia oraz dostarczyć Zamawiającemu wszystkie filmy zapisane na nośniku CD/DVD; j) prowadzić listy obecności uczestników szkolenia i przekazać Zamawiającemu po zakończonym etapie szkolenia. 4. Szkolenie będzie miało charakter interaktywny tj. co najmniej 70% zajęć na szkoleniach musi mieć charakter ćwiczeń praktycznych. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo w terminie do 7 dni przed uzgodnionym terminem szkolenia (każdego z etapów) do zgłoszenia zmniejszenia liczby uczestników, do liczby nie mniejszej niż 12 osób. 6. Wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia stanowić będzie iloczyn rzeczywistej liczby osób uczestniczących w szkoleniu, nie mniej jednak niż 12 osób i nie więcej niż 14 osób, oraz stawki wskazanej przez Wykonawcę w ofercie za uczestnictwo w szkoleniu (w tym koszty noclegów) jednej osoby, z uwzględnieniem reguły, o której mowa w pkt. 5 powyżej. 7.Każdy z etapów realizacji szkolenia zostanie rozliczony odrębnie w oparciu o fakturę lub rachunek przedstawiony przez Wykonawcę odrębnie dla każdego z etapów realizacji zamówienia. . 8. Termin realizacji zamówienia: w okresie od daty zawarcia Umowy do 12.07.2013 r. z uwzględnieniem terminów określonych w pkt. 3 lit. a powyżej. Wykonawca po podpisaniu umowy przedstawi Zamawiającemu co najmniej trzy propozycje terminów przeprowadzenia szkolenia dla każdego z etapów, zaś Zamawiający wybierze termin przeprowadzenia szkolenia dla każdego z etapów szkolenia. 9. Miejsce przeprowadzenia szkolenia. Wykonawca po podpisaniu umowy przedstawi Zamawiającemu co najmniej trzy propozycje miejsc przeprowadzenia szkolenia dla każdego z etapów, zaś Zamawiający wybierze miejsca http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=71... 3 z 9 2013-02-19 21:44 przeprowadzenia szkolenia dla każdego z etapów. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w ROZDZIALE III SIWZ. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie (formularzu oferty) zakresu zamówienia (usługi), którego wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia objęty postępowaniem jest dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Projektu Analiza poziomu kreatywności i absorpcji innowacji w przedsiębiorstwach, o numerze U-POIG.05.02.00-00-013/10, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, w ramach działania 5.2 Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu Świadczących Usługi Proinnowacyjne oraz ich Sieci o Znaczeniu Ponadregionalnym Osi Priorytetowej, 5 Dyfuzja Innowacji..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRZERWA NA KAWĘ ADAM PIASECKI, ul. Maratońska 87 lok 51, 94-007 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49790,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37800,00
Oferta z najniższą ceną: 33544,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Remonty bieżące kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gliwice"
- Awaryjne wykonywanie remontów instalacji elektrycznych w budynkach gminnych zarządzanych przez ZBM II TBS Sp. z o.o. w Gliwicach - Rejony Obsługi Mieszkańców Nr 4, Nr 6 i Nr 10.
- Remont pokrycia dachowego budynek świetlicy i remizy w Areszcie Śledczym w Gliwicach
- Roboty remontowe - DS "Alaska" Zabrze. Znak sprawy: DZPZ.284.17.2025.AL
- [4WOG.1200.2712.33.2025] Wykonanie kontroli okresowej rocznej obiektów budowlanych w kompleksach administrowanych przez 4 WOG w podziale na 5 części
- ZESTAW DO BADAŃ PARAMETRÓW PRACY SILNIKÓW PRZEPŁYWOWYCH - OBCIĄŻENIE ELEKTRONICZNE NAPĘDÓW. Znak sprawy DZPZ.282.39.2025.AG
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Koczała" - część I, II, III, IV, V
- "Usługa organizacji i realizacji wydarzeń edukacyjnych promujących innowacyjne rozwiązania stypendystów ze szkół zawodowych woj. pod. w ramach projektu "Podlaski program wsparcia stypendialnego..."
- Usługi szkoleniowe (13 części) w ramach projektu "Moda na sukces"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Florystyka, kurs podstawowy i zaawansowany, florystyka ślubna oraz funeralna
- Przygotowanie oraz przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla pracowników centrum usług społecznych (CUS)
- Realizacja zajęć w ramach projektu pn.: "Placówka Wsparcia Dziennego "Marzenia i Pasje" - powt.
więcej: Szkolenie pracowników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.