eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa wyrobów ortopedycznych - (endoprotez stawu biodrowego, endoprotez biodra, endoprotez stawu kolanowego, systemów do rekonstrukcji wiązadła krzyżowego przedniego kolana, systemu dynamicznego śrubo-płytek do zespoleń złamań kości udowej, gwoździ do z

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-30

Wrocław: Dostawa wyrobów ortopedycznych - (endoprotez stawu biodrowego, endoprotez biodra, endoprotez stawu kolanowego, systemów do rekonstrukcji wiązadła krzyżowego przedniego kolana, systemu dynamicznego śrubo-płytek do zespoleń złamań kości udowej, gwoździ do zespoleń złamań, płytek do zespoleń złamań oraz implantów ortopedycznych różnych - wkrętów, podkładek, drutów) dla Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 175556 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Szpital Kolejowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Wiśniowa 36, 53-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3602181, fax 071 3732569.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osk.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów ortopedycznych - (endoprotez stawu biodrowego, endoprotez biodra, endoprotez stawu kolanowego, systemów do rekonstrukcji wiązadła krzyżowego przedniego kolana, systemu dynamicznego śrubo-płytek do zespoleń złamań kości udowej, gwoździ do zespoleń złamań, płytek do zespoleń złamań oraz implantów ortopedycznych różnych - wkrętów, podkładek, drutów) dla Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów ortopedycznych do siedziby Zamawiającego wraz z użyczeniem na czas trwania umowy dostawy kompletnego instrumentarium oraz utworzenie Magazynu Depozytowego dla potrzeb Oddziału Ortopedycznego Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu, al. Wiśniowa 36, 53-137 Wrocław zwanego dalej Zamawiającym. 2.Zamówienie obejmuje dostawę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (endoprotez stawu biodrowego, endoprotez biodra, endoprotez stawu kolanowego, systemów do rekonstrukcji wiązadła krzyżowego przedniego kolana, systemu dynamicznego śrubo-płytek do zespoleń złamań kości udowej, gwoździ do zespoleń złamań, płytek do zespoleń złamań oraz implantów ortopedycznych różnych - wkręty, podkładki, druty według pakietu Nr. 1 do 10 (zgodnie z asortymentem wyszczególnionym w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, który jest jej integralną częścią). 3.Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia. Zamówienie podzielono na 10 pakietów. 4.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w specyfikacji asortymentowo-cenowej (załącznik Nr 2) do niniejszej SIWZ. 5.Zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza możliwość składanie ofert równoważnych. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego o wszystkich parametrach nie gorszych niż te określone w SIWZ i powinien być zgodny z załącznikiem Nr 2 Z uwagi na przeznaczenie zamawianego asortymentu Zamawiający wskazuje nazwy handlowe towarów, które chce otrzymać (oferowany przedmiot zamówienia nie gorszy niż ten określony w SIWZ), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia wynika, że przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu oraz w zakresie wskazanym w art. 30 ust. od 1 do 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6.Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (Ustawą z 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych - DZ.U. Nr 93, poz. 896 z późni. zm.). 7.Wszystkie wyroby powinny posiadać co najmniej 6 miesięczny termin ważności (licząc od dnia dostawy do Zamawiającego). 8.Zamawiający zastrzega sobie, że określone ilości w załączniku Nr 2 stanowią wielkości szacunkowe, tym samym dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostaw w ramach poszczególnych asortymentów w zależności od potrzeb wynikających z działalności i bieżących potrzeb Zamawiającego. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania umowy w zakresie do 20% ilości dostaw i wartości umownej zamówienia w sytuacjach tego wymagających tj. w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. 10.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na całe poszczególne pakiet od 1 do 10. Nie dopuszcza się składania ofert na wybrane pozycje (zadania) w pakiecie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.W prowadzonym postępowaniu Zamawiający oferta musi być zabezpieczona wadium. 2.Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 3.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalna formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. A.Kwota wadium Przystępując do przetargu na całość przedmiotu zamówienia Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 17 100,00 zł. (słownie: tysiące złotych). Na poszczególne pakiety wartość wadium wynosi: Pakiet Nr 1 - 4 600,00 PLN Pakiet Nr 6 - 1 400,00 PLN Pakiet Nr 2 - 1 000,00 PLN Pakiet Nr 7 - 300,00 PLN Pakiet Nr 3 - 1 700,00 PLN Pakiet Nr 8 - 6 000,00 PLN Pakiet Nr 4 - 300,00 PLN Pakiet Nr 9 - 250,00 PLN Pakiet Nr 5 - 1 400,00 PLN Pakiet Nr 10 - 150,00 PLN Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. 09.09.2008 r. godz. 10.00. B.Forma wadium Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zm.). a)Wadium wnoszone w pieniądzu Wadium wnoszone w pieniądzu winno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: BANK PEKAO SA Pl. Powstańców Śląskich 50-950 Wrocław numer konta 17 1240 6814 1111 0000 4937 8177 (z adnotacją Wadium w sprawie nr: Szp.2a/PN-18/D/2008 - dostawa implantów ortopedycznych. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Zamawiający uznaje za prawidłowy termin jego wniesienia datę wpływu na konto Zamawiającego, a nie datę dokonania przelewu. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie pieniężnej, to dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku przelania wadium drogą elektroniczną, Zamawiający wymaga załączenia do oferty wydruku komputerowego dyspozycji przelewu potwierdzonego przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty. b)Wadium wnoszone w formie gwarancji Zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych wadium ma na celu zabezpieczenie interesów zamawiającego. Złożenie wadium w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu. W związku z powyższym w wypadku wnoszenia wadium w postaci poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości winne one uwzględniać wszystkie sytuacje, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych wraz ze zobowiązaniem gwaranta/poręczyciela do bezwarunkowej (nie podlegającej weryfikacji), płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego, nieodwołalnej wypłaty całej kwoty wymaganego wadium w okresie ważności gwarancji/poręczenia. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz, to oryginał dokumentu do depozytu, Wykonawca składa w siedzibie Zamawiającego (w Kasie Szpitala), a kopię tego dokumentu - poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty. Okres ważności gwarancji nie może być krótszy niż 60 dni od ostatecznego dnia składania ofert. C.Zwrot wadium - zgodnie z przesłankami art. 46 ust.1-4 ustawy. D.Zatrzymanie wadium - zgodnie z przesłankami art. 46 ust. 5 ustawy. Nie wniesienie wadium w w/w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy zgodnie z art.24 ust.2 pkt.4 ustawy PZP..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: 1)podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 2)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu; 3)nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy; 4)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia; 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Złożą ofertę, której treść odpowiada treści niniejszej SIWZ. 3.Wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ łącznie ze wzorem umowy. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia / nie spełnia (druk ZP-17).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które Wykonawca spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty oraz oświadczenia: 1.Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP (art.22 ust.1 i pkt.4 ustawy) Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna: 1) Aktualny dokument określający status prawny Wykonawcy tzn. odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 3)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-9 Ustawy PZP - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy PZP oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy PZP Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna 1) Oświadczenie stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ. 3.Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust.1 pkt.2 ustawy PZP). Za spełnienie wymogu Zamawiający uzna: Wykaz wykonanych, a ze względu na charakter niniejszego zamówienia również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości brutto, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (minimum 2 dostawy) - dokumenty te będą stanowić kolejne załączniki do oferty, wzór załącznik Nr 4 do SIWZ. Za dostawę odpowiadającą wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna taką dostawę, której wartość (netto) była większa lub równa 80% wartości oferty netto. Za dostawę odpowiadającą rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna taką, podczas realizacji której wykonywano dostawy dla jednostek służby zdrowia. 1.Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust.1 pkt.3). Za spełnienie wymogu Zamawiający uzna: 1)Oświadczenie finansowe z wykorzystaniem załącznika Nr 5 do SIWZ; 2)Informacja banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności (bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia) - aktualne przez okres związania umową lub przez okres związania ofertą i z dołączonym oświadczeniem sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. 2.Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia - oferowany przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania określone ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych. Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna: 1)dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenia do obrotu i do używania, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (DU.U. Nr 93, poz. 896 z późniejszymi zm.), a w szczególności: spełniają tzw. wymagania zasadnicze - określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia, uwzględniającym wymagania prawa wspólnotowego, w szczególności w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania i oznakowania tych wyrobów, wystawiono dla nich deklarację zgodności, oznakowano je znakiem zgodności CE; 2)informacje na temat parametrów oferowanych produktów potwierdzające spełnienie warunków wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia (specyfikacja asortymentowo- cenowa - załącznik nr 2) - katalogi lub opisy techniczne oferowanych wyrobów określające jakość wyrobu, rodzaj i jakość materiałów oferowanych wyrobów; W przypadku wygaśnięcia ważności dokumentów dopuszczających do obrotu po terminie otwarcia ofert a przed terminem związania z ofertą Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że przedstawi odpowiednią dokumentację na wezwanie Zamawiającego. Jeżeli wygaśniecie ważności dokumentów dopuszczających do obrotu nastąpi w okresie obowiązywania umowy - Wykonawca winien złożyć oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia w trakcie umowy będzie posiadał aktualne dopuszczenia do obrotu oraz zobowiązanie, że wyżej wymienione dokumenty dopuszczające do obrotu dostarczy przy pierwszej dostawie po wygaśnięciu ważności dokumentów dopuszczających do obrotu i złożonych w ofercie. Inne wymogi: 1)Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień wymagane jest, jeżeli osoba podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z KRS lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. 2)W przypadku spółki cywilnej konieczne jest dołączenie umowy spółki. 3)Dokument potwierdzający wniesienie wadium. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego (warunek koniczny do stwierdzenia przez Zamawiającego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego) - nie później niż przed upływem terminu składania ofert, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - do oferty należy załączyć oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. 4)Oświadczenie Wykonawcy o warunkach szkolenia personelu sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ . Druki na których należy złożyć ofertę. 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 SIWZ oraz dołączony do niej formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ; 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zgodnie z wymogami art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 Ustawy PZP sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ; 3.Wykaz co najmniej dwóch wykonanych / wykonywanych dostaw - Załącznik Nr 4 do niniejszej; 4.Oświadczenie finansowe Wykonawcy - Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ; 5.Projekt umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ; 6.Do oferty należy załączyć spis treści.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osk.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osobiście w Dziale Zamówień Publicznych w pokoju 202 /II piętro/ Budynek C Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu al. Wiśniowa 36 lub na pisemny wniosek drogą pocztową..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu przy al. Wiśniowej 36, budynek C, I piętro, pokój 110..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoprotezy całkowite, nie-cementowane stawu biodrowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoprotezy całkowite, cementowane stawu biodrowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza stawu biodrowego z krótkim przy-nasadowym trzpieniem modularnym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza połowiczna bipolarna biodra cementowana , Endoproteza połowiczna stawu biodrowego typu AUSTIN-MOORE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoprotezy cementowane stawu kolanowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do rekonstrukcji wiązadła krzyżowego przedniego kolana; System do artroskopowej rekonstrukcji wiązadła krzyżowego przedniego kolana.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System dynamicznych śrubo-płytek do zespoleń złamań nasady bliższej kości udowej; System dynamiczny śrubo-płytek do zespoleń złamań nasady dalszej kości udowej;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Systemy gwoździ śród-szpikowych do zespoleń złamań bliższej nasady kości udowej; bliższej nasady kości ramieniowej, trzonu kości ramiennej, trzonu kości udowej, trzonu kości piszczelowej, dalszej nasady kości udowej, dalszej nasady kości promieniowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki do zespoleń złamań dalszej nasady kości promieniowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty ortopedyczne różne - wkręty, podkładki, drut, płytki do zespoleń kości metodą AO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.