eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie remontu dwóch budynków mieszkalnych, wielorodzinnych, położonych w miejscowości Zatory, gmina Zatory, powiat pułtuski, województwo mazowieckie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-14

Warszawa: Wykonanie remontu dwóch budynków mieszkalnych, wielorodzinnych, położonych w miejscowości Zatory, gmina Zatory, powiat pułtuski, województwo mazowieckie
Numer ogłoszenia: 175569 - 2014; data zamieszczenia: 14.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie , Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5311645, faks 22 6354000.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu dwóch budynków mieszkalnych, wielorodzinnych, położonych w miejscowości Zatory, gmina Zatory, powiat pułtuski, województwo mazowieckie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dwóch budynków mieszkalnych, wielorodzinnych, parterowych z dachami dwuspadowymi, położonych w miejscowości Zatory, gmina Zatory, powiat pułtuski, województwo mazowieckie, w tym: 1) budynku przy ul. Pułtuskiej 12, 02-217 Zatory, o wymiarach zewnętrznych: długość 73,20 m, szerokość 10,50 m, wysokość 7,13 m (od średniej wysokości terenu), 2) budynku przy ul. Pułtuskiej 14, 02-217 Zatory, o wymiarach zewnętrznych: długość 61,00 m, szerokość 9,53 m, wysokość 7,72 m (od średniej wysokości terenu). 2. W ramach przedmiotowego remontu przewiduje się: 2.1. Wykonanie następującego zakresu prac remontowych dotyczących każdego z w/w budynków: 1) wykonanie zabezpieczenia i wzmocnienia ścian fundamentowych i konstrukcyjnych podłużnych, uzupełnienie ubytków materiałowych, 2) wykonanie wieńca żelbetowego i wzmocnienia ścian zewnętrznych, 3) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku oraz wykonanie izolacji poziomej metodą iniekcji podwójnej, 4) wykonanie pilastrów na ścianach zewnętrznych podłużnych z wełny mineralnej na stelażu, 5) rozbiórka istniejących wewnętrznych ścian działowych i przemurowanie zgodnie z projektem, 6) przemurowanie istniejących kominów w miejscu ich posadowienia, 7) wymiana całej stolarki okiennej i drzwiowej zgodną z wykazem stolarki, 8) zasypanie istniejących piwnic, rozebranie istniejących posadzek, wewnątrz budynku i ułożenie nowych warstw posadzek, wraz z izolacją, 9) wymiana więźby dachowej wg projektu konstrukcji, 10) wymiana stropu i wykonanie docieplenia wełną mineralną o grubości 25 cm; 11) wykonanie w pomieszczeniach sufitów z płyt GK, 12) wykonanie warstw podłogowych stropu poddasza z płyt drewnopochodnych; 13) wymiana pokrycia dachowego na blachę trapezową, 14) remont istniejących instalacji elektrycznych, 15) wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnych, 16) prace wykończeniowe - posadzki, tynki zewnętrzne i wewnętrzne, malowanie; 17) obróbki blacharskie, biały montaż, 18) montaż daszków z poliwęglanu przed wejściami do lokali, 19) wykonanie opaski wokół budynków o szerokości 50 cm oraz chodniczków z dojściami do lokali i schodami zewnętrznymi. 2.2. Wybudowanie siedmiu parterowych blaszanych obiektów gospodarczych o powierzchni użytkowej 24 m kwadratowe każdy. Obiekty nie będą na stałe związane z gruntem, będą pełnić funkcję gospodarczą w odniesieniu do lokali mieszkalnych w w/w budynkach przy ul. Pułtuskiej 12 i 14, a ich wybudowanie ma na celu uporządkowanie przestrzeni oraz zapobieżenie samorzutnym próbom tworzenia chaotycznych składowisk materiałów gospodarczych. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia i zakres robót jest opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ zawierającej dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. W przypadku, gdy w w/w dokumentacji technicznej opisano niektóre materiały lub urządzenia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia opisane w w/w dokumentacji technicznej z nazwy określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane przez Wykonawcę materiały lub urządzenia. Materiały lub urządzenia opisane z nazwy stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Określenie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, należy rozumieć jako wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach lub na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta doprecyzowuje poziom oczekiwań Zamawiającego. Zamawiający, opisując z nazwy producenta lub dany produkt w dokumentacji technicznej, dopuszcza jednocześnie zaoferowanie przez Wykonawcę produktu równoważnego o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych i cechach użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty, z których winno wynikać, iż oferowany produkt jest o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych i cechach użytkowych. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o uzyskanie opinii dotyczącej oferowanych produktów, materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do uznania przez Zamawiającego produktów, materiałów lub urządzeń za równoważne lub do odrzucenia oferty z powodu braku równoważności. 6. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej terenu robót remontowych i otoczenia oraz szczegółowej analizy dokumentacji technicznej i pozostałych dokumentów załączonych do SIWZ, a także do uwzględnienia w złożonej ofercie wszystkich kosztów dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.23.00 - Betonowanie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.10 - Malowanie budynków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 270.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Należy wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wysokość wadium: 30 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia ten warunek w przypadku, gdy załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia ten warunek w przypadku, gdy załączy do oferty: a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Z powyższego wykazu winno wynikać, iż Wykonawca wykonał, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem (polegającą na wykonaniu remontu, wraz z remontem/wykonaniem instalacji wodociągowej, instalacji kanalizacji sanitarnej i elektrycznej, jednego budynku mieszkalnego, minimum ośmiorodzinnego, o powierzchni zabudowy minimum 760,00m2), robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (wzór formularza wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). b) załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunek określony w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia ten warunek w przypadku, gdy załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunek, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia ten warunek w przypadku, gdy: a) załączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór formularza wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ); b) załączy do oferty oświadczenie (wzór oświadczenia zawarty jest w formularzu wykazu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ), że osoby o których powyżej mowa posiadają wymagane uprawnienia, tj.: kierownika budowy - co najmniej 1 osoba posiadająca: - ważne uprawnienia - bez ograniczeń, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, uzyskane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. Poz. 1409) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jednolity Dz. U. Nr 83, poz. 578, z późn. zmianami) lub ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub Konfederacji Szwajcarskiej, - co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe jako kierownika budowy w ramach wykonywania robót budowlanych dotyczących budownictwa mieszkaniowego, minimum ośmiorodzinnego. Przez trzyletnie doświadczenie zawodowe należy rozumieć faktyczny okres pełnienia funkcji kierownika budowy; Kierownika robót branżowych - co najmniej 1 osoba posiadająca: - ważne uprawnienia - bez ograniczeń, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, uzyskane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. Poz. 1409) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jednolity Dz. U. Nr 83, poz. 578, z późn. zmianami) lub ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub Konfederacji Szwajcarskiej, - co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe jako kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w ramach wykonywania robót budowlanych dotyczących budownictwa mieszkaniowego, minimum ośmiorodzinnego. Przez trzyletnie doświadczenie zawodowe należy rozumieć faktyczny okres pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót; Kierownika robót branżowych - co najmniej 1 osoba posiadająca: - ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, uzyskane zgodnie z przepisami ustawy - Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2006 Nr 83, poz. 578 z późniejszymi zmianami) lub ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub Konfederacji Szwajcarskiej. - co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w ramach wykonywania robót budowlanych dotyczących budownictwa mieszkaniowego, minimum ośmiorodzinnego. Przez trzyletnie doświadczenie zawodowe należy rozumieć faktyczny okres pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót; c) załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia ten warunek w przypadku, gdy załączy do oferty: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym/ej Wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wysokości minimum 1 100 000,00 PLN lub posiadanie zdolności kredytowej gwarantującej Wykonawcy uzyskanie kredytu w wysokości minimum 1 100 000,00 PLN, b) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 900 000,00 złotych, c) oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania robót w przypadku zaistnienia następujących szczególnych okoliczności uniemożliwiających wykonywanie zamówienia, takich jak: 1) działanie siły wyższej, typu: klęski żywiołowe; 2) wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót ze względów technologicznych - udokumentowanych wpisem do dziennika budowy potwierdzonym przez inspektora(ów) nadzoru inwestorskiego; 3) wystąpienie zmiany będącej następstwem konieczności usunięcia błędów lub nieścisłości w dokumentacji projektowej; 4) zaistnienie uwarunkowań terenowych, których nie można było przewidzieć: niewypały, niewybuchy, wykopaliska archeologiczne; 5) okoliczności będące następstwem działania innych organów: Policja, Straż Pożarna, Starostwo Powiatowe, Państwowa Inspekcja Pracy; 6) Przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego. 2. Przedłużenie terminu wykonania robót następuje pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, w odpowiedzi na pisemny wniosek Wykonawcy zawierający szczegółowe uzasadnienie i dokumenty urzędowe potwierdzające zaistnienie w/w szczególnych okoliczności, złożony przed upływem terminu wykonania umowy w siedzibie Zamawiającego, w ciągu 14 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających złożenie wniosku. 3. Zgoda, o której mowa w w/w ust. 2 jest wyrażana w formie pisemnego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie, Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa, IV piętro, pokój 4.9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2014 godzina 11:15, miejsce: Siedziba Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie, Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa, IV piętro, pokój 4.9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.