Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-25
Radlin: REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG POWIATOWYCH W RADLINIE MASĄ MINERALNO-ASFALTOWĄ NA GORĄCO - STANDARD II.
Numer ogłoszenia: 175601 - 2007; data zamieszczenia: 25.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Radlin, ul. Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4568200, fax 032 4558305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.radlin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG POWIATOWYCH W RADLINIE MASĄ MINERALNO-ASFALTOWĄ NA GORĄCO - STANDARD II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szacunkowy zakres robót - ok. 70 Mg masy na gorąco do wbudowania; drogi do wykonania remontu zostaną określone w protokole przekazania placu budowy 2.Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmują także: a)prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych na jezdni; b)zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów lub uzupełnień dokumentacji odbiorowej dla potwierdzenia właściwej jakości robót; c)doprowadzenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, demontaż oznakowania; d)prowadzenie robót zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz.U. Z 2006 r. nr 156 poz. 118), przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej (szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych stanowi załącznik nr 1 do SIWZ), e)zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót przez Starostwo Powiatowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności - wykonania remontów dróg - potwierdzenie: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert, 2.Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wykonali co najmniej 2 remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej dróg za min. 100 tys złotych każdy, w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane należycie (np. referencje) - potwierdzenie: wykaz wykonanych remontów cząstkowych, dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 3.posiadają potencjał techniczny do wykonania zamówienia - dysponują co najmniej następującym potencjałem technicznym: przycinarka z diamentowa tarczą tnąca o mocy co najmniej 10 kW, młot mechaniczny do kucia, walec lekki wibracyjny lub zagęszczarka płytowa, skrapiarka o pojemności od 250 do 500 l i zapewnionym stałym wydatku lepiszcza, samochód samowyładowczy- potwierdzenie: wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń, 4.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: zatrudniają osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie swojej działalności - na wysokość min. 200000,00 złotych - potwierdzenie: polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności, 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i 24 upzp, 7.Przyjmą 30-dniowy termin płatności faktur i wyrażą zgodę na wystawianie faktur częściowych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany druk oferty, 2.Oświadczenie o warunkach gwarancji, o przyjęciu warunków płatności, oraz zgodzie na potrącenie kar umownych z faktur, 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 i art. 24 upzp, 4.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonania co najmniej 2 remontów cząstkowego nawierzchni bitumicznej dróg za kwotę min. 100 tys. zł. każdy, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 5.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , 6.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają odpowiednie wymagane uprawnienia (kwalifikacje), tj.: osoba kierująca wykonaniem zamówienia posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie remontu dróg wraz z aktualnym dokumentem stwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, 7.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca tj. co najmniej: przycinarka z diamentowa tarczą tnąca o mocy co najmniej 10 kW, młot mechaniczny do kucia, walec lekki wibracyjny lub zagęszczarka płytowa, skrapiarka o pojemności od 250 do 500 l i zapewnionym stałym wydatku lepiszcza, samochód samowyładowczy, 8.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert potwierdzające uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia tj. wykonywania robót drogowych, 9.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w wysokości minimum 200 000,00 zł wraz z potwierdzeniem opłacenia polisy, jeżeli ten fakt nie wynika z przedłożonej polisy 10.Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (w razie występowania spółki cywilnej) lub pismo w sprawie ustanowienia pełnomocnika - lidera, gdy do przetargu staje konsorcjum.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Radlin, 44-310 Radlin, ul. Rymera 15, I piętro, pok. nr 201..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 09:15, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Radlin, II piętro, pokój nr 301..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z RADLINA
- Dostawy żywności dla Przedszkola Publicznego Nr 2 w Radlinie, w okresie styczeń-czerwiec 2025 roku, z podziałem na 6 zadań
- Ochrona Zaplecza Magazynowo - Sprzętowego Zakładu Gospodarki Komunalnej, Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Radlinie
- Dostawy żywności dla Przedszkola Publicznego Nr 1 w Radlinie, w okresie styczeń-czerwiec 2025 roku, z podziałem na 6 zadań
- Dostawa serwerów redundantnych z systemami operacyjnymi dla Urzędu Miasta Radlin
- Dostawa sprzętu komputerowego, systemu EEG Biofeedback, pomocy dydaktycznych i doposażenia szkół w Radlinie w ramach projektu "Radlin-miasto talentów" z podziałem na 9 zadań.
- Dostawy żywności dla Zespołu Szkolno-Sportowo-Artystycznego w Radlinie, w okresie styczeń-czerwiec 2025 roku, z podziałem na 6 zadań
więcej: przetargi w Radlinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi wojewódzkiej nr 727 w km 34+100 do km 38+400, gmina Chlewiska, powiat szydłowiecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 255/24
- "Wykonanie remontów nawierzchni chodników, zjazdów i jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiany krawężników i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice w 2025r".
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg
- Remont dróg gruntowo-żużlowych na terenie miasta Tychy w 2025 r.
- "Utrzymanie dróg gruntowych i żwirowych w mieście Skierniewice w 2025r".
- "Naprawy cząstkowe jezdni masą mineralno-asfaltową z recyklera, "na zimno" i interwencyjne oraz emulsją i grysem ulic miasta Skierniewice w 2025r. "
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.