eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobraPełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu - Budowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Redlica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-27

Dobra: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu - Budowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Redlica
Numer ogłoszenia: 175673 - 2011; data zamieszczenia: 27.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Szczecińska 16A, 72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3113048, faks 0914241545.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobraszczecinska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu - Budowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Redlica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynacją, kontrolą i nadzorem nad realizacją robót budowlanych, których przedmiotem jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu - Budowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Redlica oraz współpracę ze służbami zamawiającego przy prowadzeniu działań informacyjnych i promocyjnych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w siwz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zakres zamówienia obejmuje: świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynacją, kontrolą i nadzorem nad realizacją robót budowlanych, których przedmiotem jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu - Budowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Redlica oraz współpracę ze służbami zamawiającego przy prowadzeniu działań informacyjnych i promocyjnych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w siwz.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzy usługi podobne do usługi objętej przedmiotem zamówienia. Za usługi podobne zamawiający uzna: - jedną usługę polegającą na zarządzaniu robotami budowlanymi oraz nadzorowaniu, koordynacji i kontroli robót budowlanych przy realizacji zadań inwestycyjnych, obejmującymi budowę/rozbudowę minimum jednej oczyszczalni ścieków o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 10.000.000,00 zł brutto - dwie pozostałe prace polegające na zarządzaniu robotami budowlanymi oraz nadzorowaniu, koordynacji i kontroli robót budowlanych przy realizacji zadań inwestycyjnych, obejmującymi budowę/rozbudowę minimum po jednym obiekcie budowlanym o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł brutto każdy ze wskazanych obiektów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej po jednej osobie na każde wymienione poniżej stanowisko: a) Inżynier Kontraktu - niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie i kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne, - nie mniej niż 3 lata doświadczenia zawodowego przy koordynacji i zarządzaniu zadaniami dotyczącymi realizacji budów - w tym minimum przy jednym zadaniu polegającym na budowie/przebudowie oczyszczalni ścieków o wartości nie mniejszej niż 10.000.000 zł brutto. - doświadczenie na stanowisku: Inżynier Kontraktu, Inżynier Rezydent, Kierownik Kontraktu, Koordynator Projektu lub na stanowisku tożsamym. Uwaga: Zamawiający dopuszcza łączenie stanowiska Inżyniera Kontraktu z innymi stanowiskami. b) Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych - niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie i kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. - nie mniej niż 5 lat doświadczenia zawodowego przy pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie na stanowisku: kierownik budowy lub inspektor nadzoru robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przy realizacjach inwestycji polegających na budowie obiektów. c) Inspektor nadzoru robót sanitarnych - niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie i kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne, - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych; przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, - nie mniej niż 60 miesięcy doświadczenia zawodowego przy pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie na stanowisku: kierownik budowy lub inspektor nadzoru robót w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych i cieplnych. d) Inspektor nadzoru robót elektrycznych - niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie i kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne, - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, - nie mniej niż 5 lat miesięcy doświadczenia zawodowego przy pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie na stanowisku: kierownik robót lub inspektor nadzoru robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. e1) Inspektor nadzoru instalacji w zakresie; wentylacji, sieci i instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,- niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie i kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne, - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji w zakresie; wentylacji, sieci i instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, - nie mniej niż 5 lat doświadczenia zawodowego przy pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie na stanowisku: kierownik robót lub inspektor nadzoru robót we właściwym dla swej specjalizacji zakresie. albo e2)Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia instalacyjno inżynieryjne w zakresie ochrony wód - niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie i kwalifikacje: - wykształcenie wyższe techniczne, - uprawnienia do kierowania: *robotami budowlanymi w specjalności : w zakresie instalacyjno inżynieryjnej w zakresie ochrony wód; Inspektor musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego -Inspektor musi posiadać nie mniej niż 5 lat doświadczenia zawodowego przy pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie na stanowisku: kierownik robót lub inspektor nadzoru robót we właściwym dla swej specjalizacji zakresie. Wykonawca ma wykazać, ze dysponuje osobą posiadającą uprawnienia wskazane w punkcie e1) i e2) Uwaga: Doświadczenie zawodowe liczone będzie w miesiącach, jednak w wypadku nachodzenia na siebie miesięcy w podanym doświadczeniu zawodowym np. kilka inwestycji wykonywanych w tym samym czasie, miesiące te nie będą brane pod uwagę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a) konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: - działania siły wyższej tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności - z przyczyn zależnych od zamawiającego, b) ograniczenia zakresu usługi wynikającej z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, c) zmiana przepisów, które skutkują zmianą pozwolenia na budowę wydanego dla realizowanego zamówienia d) konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP itp., e) zmiana nr konta wykonawcy lub innych danych podmiotowych; f) zmiana w kolejności i terminach wykonania usługi wymuszone okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć lub wynikające ze zmian w harmonogramie prac wykonawcy niniejszej umowy spowodowane opóźnieniami nadzorowanych robót budowlanych; g) zmiany wysokości należnych podatków i opłat w szczególności zmiany stawki podatku VAT; h) rezygnacji zamawiającego z wykonania części usług, nie przekraczające jednak 20% wynagrodzenia wykonawcy, o którym mowa w § 6 ust.1 umowy; i) inną okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną skutkującą niemożnością wykonania lub nienależytego wykonania umowy zgodnie z siwz; j) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego k) w przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobraszczecinska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.