Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-28
Lublin: Przegląd, konserwacja stacji meteorologicznych, stacji pogodowych, stacji monitorowania ruchu, tablic zmiennej treści, tablic informacyjnych i kamer, zbieranie danych ze stacji, zbieranie obrazów z kamer
i zamieszczanie danych na stronie internetowej GDDKiA Oddziału
w Lublinie za pomocą systemu GSM GPRS
Numer ogłoszenia: 175674 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie , ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 534 92 39, faks 81 5349239, 5324467.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd, konserwacja stacji meteorologicznych, stacji pogodowych, stacji monitorowania ruchu, tablic zmiennej treści, tablic informacyjnych i kamer, zbieranie danych ze stacji, zbieranie obrazów z kamer i zamieszczanie danych na stronie internetowej GDDKiA Oddziału w Lublinie za pomocą systemu GSM GPRS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi dotyczące przeglądu, konserwacji stacji meteorologicznych, stacji pogodowych, stacji monitorowania ruchu, tablic zmiennej treści, tablic informacyjnych i kamer, zbieranie danych ze stacji, zbieranie obrazów z kamer i zamieszczanie danych na stronie internetowej GDDKiA Oddziału w Lublinie za pomocą systemu GSM GPRS Utrzymanie i naprawa powinna obejmować : 1. zapewnienie ciągłej sprawności serwisowanych stacji meteorologicznych, Stacji pogodowych, znaków zmiennej treści, stacji monitorowania ruchu i kamer oraz systemu nimi zarządzającego, 2. utrzymanie łączności bezprzewodowej z urządzeniami (znakami zmiennej treści, stacjami meteorologicznymi, pogodowymi, kamerami), 3. wykonywanie niezbędnych przeglądów stacji pod względem ich prawidłowego funkcjo-nowania, poprzez dokonywanie konserwacji i drobnych napraw, czyszczenia i regulacji podzespołów wchodzących w skład stacji. Celem tych działań jest zapewnienie niezawodnej pracy stacji. Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o konieczności wykonania konserwacji oraz terminie jej przeprowadzenia, a czas trwania konserwacji nie może przekroczyć 24h. 4. udostępnienie Zamawiającemu systemu monitorowania wszystkich urządzeń objętych zamówieniem, 5. przegląd wraz z kalibracją wszystkich urządzeń co 3 miesiące, 6. zapewnienie archiwizacji danych pochodzących za wszystkich urządzeń, 7. zbieranie aktualnych danych z ww. stacji oraz obrazów ( system kamerowy) z częstotliwością co 10min, 8. gotowość serwisową do usuwania wszystkich usterek niezależnie od przyczyny ich powstania, 9. bezzwłoczne usuwanie usterek zgłoszonych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się przerw w pracy stacji dłuższych niż 7 dni kalendarzowych, z wyłączeniem punktu 12 i 13. 10. powiadomienie w ciągu 24 godzin pisemnie lub drogą elektroniczną Zamawiającego o każdym przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę usterki, 11. powiadomienie w ciągu 24 godzin pisemnie lub drogą elektroniczną Zamawiającego o każdym przypadku usunięcia usterki, 12. w przypadku naprawy usterki o wysokim stopniu skomplikowania (awaria) oraz w przypadku trudnych warunków atmosferycznych-usunięcie awarii nastąpi w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego (w przypadku usunięcia awarii z siedziby Wykonawcy, w ciągu 24 godzin). 13. w przypadku wystąpienia okoliczności, w których zgłoszona usterka wynika z czynników zewnętrznych niezależnych od Wykonawcy i wymagających interwencji innych służb (uszkodzenie linii telefonicznej lub energetycznej - brak napięcia lub jego zaniki, łączności GPRS, internetowej, aktów wandalizmu, siły wyższe - uderzenie piorunu, powodzi, huraganu, a także będących następstwem wypadków komunikacyjnych), Wykonawca każdorazowo ustala z powyższymi służbami termin usunięcia usterki, a następnie powia-damia Zamawiającego o terminie naprawy stacji. Termin naprawy usterek będących skutkiem w /w okoliczności będzie indywidualnie ustalany z Zamawiającym, zależnie od zakresu i złożoności naprawy, 14. wykonywanie co 3 miesiące przeglądów stacji meteorologicznych, stacji pogodowych, znaków zmiennej treści, stacji monitorowania ruchu oraz kamer (okres 3 - miesięczny będzie liczony od daty podpisania umowy), 15.materiał wbudowywany musi posiadać parametry równorzędne jak materiał pierwotny, 16.udzielenie Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji na wszystkie podzespoły wymienione w urządzeniach, 15. realizację następujących czynności: a ) udzielanie Zamawiającemu porad technicznych związanych z nadzorowanym systemem; c) przekazywanie obrazów z kamer na stronę internetową Zamawiającego. d) przeprowadzanie szkoleń pracowników Zamawiającego w przypadku wprowadzenia nowych procedur obsługi, a także nowego oprogramowania. e) zapewnienie 24h / dobę gotowość do odbioru zgłoszeń usterek oraz udzielanie pomocy technicznej Zamawiającemu drogą telefoniczną, 16. proponowanie rozwiązań programowo sprzętowych, zapewniających ciągłą i bezawaryjną pracę urządzeń - ewentualne propozycje winny być przedstawione w formie pisemnej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.26.00 - Konserwacja i naprawa sprzętu technologii informacji 32.57.00.00 - Urządzenia łączności 72.31.80.00 - Usługi przesyłu danych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych i 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadania o war-tości rocznej nie mniejszej niż 100.000,00 zł netto, polegającego na naprawie i kon-serwacji co najmniej 20 automatycznych drogowych stacji meteorologicznych, z których co najmniej połowa wyposażona jest w kamery i znaki zmiennej treści. Stacje muszą posiadać możliwość przesyłania i wizualizacji podstawowych parametrów meteorologicznych za pomocą sieci GSM oraz wyświetlania danych na dedykowanej stronie internetowej. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych, niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia lub na dzień podpisania Protokołu odbioru lub rów-noważnego dokumentu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w trakcie trwania Umowy, zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto Wykonawcy i zmiana ta wymaga aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, p. II pok. 58.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, p. II pok. 58.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowa usługa transportu lądowego eksponatów na potrzeby wystawy czasowej "Monachijczycy" wraz z czynnościami towarzyszącymi
- Dostawa mebli dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 2 części.
- Wykonanie ekspertyz stanu technicznego obiektów mostowych w podziale na części.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu nawierzchni ul. Bazylianówka w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Instalacja klimatyzacji w budynkach Politechniki Lubelskiej w formule "zaprojektuj i wybuduj" z podziałem na części.
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.