To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-02
Kraków: Dostawa skrzynek kontaktowych, części do nich oraz wkładek kontrolnych do skrzynek wiejskich
Numer ogłoszenia: 1756 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 372408 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie, ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa skrzynek kontaktowych, części do nich oraz wkładek kontrolnych do skrzynek wiejskich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiot zamówienia polega na dostawie skrzynek kontaktowych, części do nich oraz wkładek kontrolnych do skrzynek wiejskich dla Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie do niżej określonych jednostek Zamawiającego: - Magazyny Regionalne CI OR w Krakowie ul. Prokocimska 6; 30-900 Kraków, - Wydział Operacyjny Infrastruktury w Rzeszowie ul. Prof. L. Chmaja 4; 35-021 Rzeszów. 3.2 Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Skrzynka kontaktowa - Ilość: 24 szt. Klucze do skrzynek kontaktowych - Ilość: 143 szt. Zamki do skrzynek kontaktowych /zamek główny/ - Ilość: 55 szt. Wkładka kontrolna do skrzynki wiejskiej - Ilość: 1 572 kpl 3.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub zwiększenia ilości zamawianego asortymentu określonego w zał. nr 2 do siwz w granicach wynagrodzenia określonego w § 3 ust.1 wzoru umowy - zał. nr 3 do siwz i w oparciu o ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę. 3.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia i odebrania do 30 % mniejszej ilości asortymentu niż określono w ppkt 3.2. 3.5 Przedmiot zamówienia będzie realizowany etapami. Zamawiający skieruje jeden raz w miesiącu do Wykonawcy zamówienie drogą telefoniczną, potwierdzoną na piśmie, w którym sprecyzuje ilość i rodzaj asortymentu w ramach realizacji umowy. Zlecenie będzie realizowane w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zapotrzebowania. 3.6 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu zakończenia realizacji umowy w przypadku niewykorzystania w pierwotnym terminie obowiązywania umowy jej wartości. 3.7 Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (załącznik nr 3 do siwz)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.24.00.00 - Wyroby nożownicze 30.19.63.00 - Skrzynka na propozycje 31.21.90.00 - Skrzynki zabezpieczające 44.42.20.00 - Skrzynki na listy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "METAKO" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "METAKO" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe METAKO sp. z o.o., ul. Wierzbowa 3a, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18592,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22305,56
Oferta z najniższą ceną: 22305,56 / Oferta z najwyższą ceną: 22305,56
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.