Ogłoszenie z dnia 2007-09-25
Warszawa: Usuwanie awarii sanitarnych w obiektach SWZPZPOZ w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 175740 - 2007; data zamieszczenia: 25.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej, ul. Nowowiejska 27, 00-665 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8252031 w. 355, 356, fax 022 8252031 w. 355.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zamowienia-publiczne@wp.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie awarii sanitarnych w obiektach SWZPZPOZ w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usuwanie awarii sanitarnych ciepłej i zimnej wody, centralnego ogrzewania oraz wodno-kanalizacyjnej we wszystkich obiektach SWZPZPOZ oraz robót towarzyszących: 1) Szpital, ul. Nowowiejska 27 w Warszawie 2) Szpital, ul. Dolna 42 w Warszawie 3) Oddział dzienny, ul. Jazdów 5 w Warszawie 4) Szkoła, ul. Sobieskiego 93 w Warszawie 5) Poradnie, ul. Sobieskiego 112 w Warszawie 6) Oddział odwykowy, ul. Kolska 2/4 w Warszawie 7) Przychodnia dla Dzieci i Młodzieży, ul. Puławska 87/89 w Warszawie 8) Oddział Sanatoryjny, ul. Sanatoryjna 1 w Komorowie 9) Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Rasztowie 46 k/Radzymina gm. Klembów 10) Grzmiąca 9, ul. Lipowa, gm. Żabia Wola. - Na każdą zgłoszoną awarię wykonawca sporządzi protokół awaryjny podpisany przez obie strony oraz przedłoży kosztorys ofertowy usunięcia awarii do akceptacji dyrektora. - Po usunięciu awarii wykonawca przedłoży kosztorys powykonawczy oraz protokół odbioru prac. - Każda awaria sanitarna niemożliwa do usunięcia od ręki powinna być odpowiednio zabezpieczona do dnia jej usunięcia. - Zamawiający ustala swoich przedstawicieli - Inspektor Nadzoru Robót Sanitarnych oraz Kierownik Działu Technicznego. - W godz. 7.00 do 15.00 zgłoszenia awarii dokonuje Dział Techniczny, a w godz. 15.00 do 7.00 lekarz dyżurny z Izby Przyjęć Szpitala przy ul. Nowowiejskiej 27. - Wykonawca zobowiązany jest do usuwania awarii sanitarnych 24 godz. na dobę w dni powszednie i święta na każde wezwanie telefoniczne przez osoby uprawnione.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Kod CPV wg słownika 2008: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: : 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, (Dz.U.Nr 164 poz.1163 ze zmianami), tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,tj: wykonali w ciągu ostatnich 3 lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania usługi związane z usuwaniem awarii sanitarnych i centralnego ogrzewania na kwotę co najmniej 60.000 zł brutto. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia tego warunku na podstawie przedstawionego wykazu usług, wykonanych przez wykonawcę, zawierającego nazwy i lokalizacje usług, nazwę zleceniodawcy z podaniem siedziby i telefonu, zakres realizowanej usługi, wartości zrealizowanej usługi oraz termin realizacji. Do w/w wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością. Wyżej wymienione doświadczenie wykonawcy będzie podlegało ocenie. Za każde wykonane usługi o wartości 60.000 zł brutto lub wielokrotność tej kwoty w zakresie spełniającym w/w warunki, wykonawca otrzyma jeden punkt lub taką ilość punktów ile wielokrotności tej kwoty jest w stanie wykazać. Do dalszego postępowania zostanie zaproszonych 5 wykonawców, którzy otrzymają największą liczbę punktów, z tym, że każdy wykonawca musi otrzymać co najmniej 1 punkt - zgodnie z w/w warunkiem minimalnym udziału w niniejszym postępowaniu. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, o których mowa w ust. 1 na podstawie złożonych wraz z wnioskiem oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a także dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zawierający nazwę zamówienia, nazwę zamawiającego oraz nazwę i siedzibę wykonawcy, podpisany przez uprawnione do tego osoby (wykonawca sporządza wniosek samodzielnie, jednak może skorzystać z wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, dostępnego na jego stronie www.szpitalnowowiejski.pl), wraz z załącznikami, w tym: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz ewentualne pełnomocnictwo w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( wykonawca sporządza oświadczenia samodzielnie, jednak może skorzystać z wzorów przygotowanych przez Zamawiającego, dostępnych na jego stronie internetowej www.szpitalnowowiejski.pl ) 3) wypełniony wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat odpowiadających wymaganiom określonym w warunkach udziału w postępowaniu (wykonawca sporządza wykaz samodzielnie, jednak może skorzystać z wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, dostępnego na jego stronie www.szpitalnowowiejski.pl ), oraz dokumenty potwierdzające wykonanie zamówień z należytą starannością.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcom z zaproszeniem do złożenia ofert..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie, 00-665 Warszawa, ul. Nowowiejska 27, Kancelaria Ogólna, pok. nr 92..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja budynku Przychodni nr 1, Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Rembertów, ul. Zawiszaków 23
- Międzyrzecz, ul. Malczewskiego klatki 4 G i H - remont podestów wejściowych
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- REZERWACJA POŁĄCZEŃ LOTNICZYCH ORAZ SPRZEDAŻ BILETÓW LOTNICZYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE NA TRASACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W KLASIE BUSINESS I/LUB KLASIE EKONOMICZNEJ, ORAZ Z ICH DOSTARCZENIEM.
- Świadczenie usług konserwacyjno - utrzymaniowych instalacji klimatyzacji, klimatyzatorów i instalacji wentylacji mechanicznej wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem wszelkich niezbędnych napraw
- Sukcesywne dostawy mydła, past i kremów do rąk dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 18-tu miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EP/220/30/2025 Konserwacja i serwis systemu cieplnego w SPWSZ w Szczecinie dla lokalizacji przy ul. Arkońskiej 4
- Świadczenie usługi konserwacji i usuwania awarii w obiektach Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
- Bieżące utrzymanie, naprawy i konserwacje urządzeń melioracji wodnych funkcjonujących na terenie miasta Mielca
- Usługa konserwacji instalacji sanitarnych w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. "Solidarności" 127 i ul. Kocjana 3 w Warszawie.
- Pogotowie awaryjne w budynkach i lokalach komunalnych, obiektach użyteczności publicznej administrowanych przez GTBS Sp. z o.o. oraz zasobach własnych
- 21/PA/2025 Robót budowlane w branży sanitarnej - drobne naprawy, remonty, bieżąca konserwacja oraz pogotowie techniczne w nieruchomościach zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.